برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

سینما خانگی سامسونگ HT-E355

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • مدل: HT-E355
  • بلوتوث: no
  • توان خروجی صدا: 330 وات
  • Bluetooth: no
  • خروجی VIDEO: no

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    0 تومان (بدون مالیات)
    ناموجود
    معرفی کوتاه محصول

    محصول کمپانی سامسونگ

    دارای خروجی HDMI و USB

    دارای فرمت های صوتی Dolby Digital و DTS و MP3 و WMA

    قدرت خروجی صدا 330 وات

    دارای 5.1 کانال صوتی

    دارای ورودی میکروفون

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات سینما خانگی سامسونگ HT-E355

    از محصولات جذاب کمپانی سامسونگ می توان به سینما خانگی HT-E355 اشاره کرد . این محصول جذاب و شیک را می توانید در کنار تلویزیون خود با دیزان زیبایی بچینید و علاوه بر قابلیت های صوتی آن از فضای شیک و خاصی که به اتاق شما داده لذت ببرید. شما از قبل تلویزیون دارید, مورد بعدی که به ان نیاز دارید خرید یک سینما خانگی HT-E355 سامسونگ می باشد که فضای خانه را جذاب کند . این سینما خانگی یک سیستم 5.1 کاناله می باشد که برای همراهی تلویزیون شما به بازار آمده است.این محصول در سالن های کوچک هم به راحتی جای می گیرد. چندین نوآوری در سینما خانگی سامسونگ وجود مانند توانایی صدا در ناهماهنگی بین کانال ها , پخش جریانی محتوا از USB علاوه بر استفاده از دستگاه پخش DVD و همچنین مجهز به HDMI می باشد. توان صدای 330 واتی دستگاه صدا را به اوج می رساند به طوری که هرگز نمی خواهید سالن را ترک کنید. با این محصول از موسیقی لذت ببرید و قابلیت کارائوکه به شما این امکان را می دهد تا صدای خواننده را از زمینه موسیقی حذف کنید و خودتان همراه با آهنگ بخوانید. این سینما خانگی جذاب قابلیت سازگاری با DVD و CD را دارد.همچنین برای این محصول ورودی صدای میکروفون نیز در نظر گرفته شده است. سینما خانگی سامسونگ HT-E355 قابلیت های صوتی MP3 و DTS و WMA و همچنین Dolby Digital را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های جذاب این سینما خانگی قدرتمند می توان به فناوری Connect Share Movie و Crystal Amp Plus اشاره کرد.

    مشخصات سینما خانگی سامسونگ HT-E355 فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدای سینما خانگی سامسونگ HT-E355

    سینما خانگی محصولی است که برای تقویت صدا به کمک تلویزیون آمده است چنین چیزی باید ویژگی های صوتی زیادی داشته باشد تا مخاطب خود را راضی نگه دارد. سینما خانگی سامسونگ HT-E355 صدایی 5.1 کاناله  با توان صوتی 330 وات صدای فوق العاده ای را پخش می کند. قرار دادن هر کدام از بلندگو های این سینما خانگی باعث می شود صدا به تمام نقاط منزل منتقل شود و در هر جای منزل که باشید صدایی بی نظیر دریافت کنید. وجود ساب ووفر های قدرتمند باعث می شود تا صدایی کاملا واضح و شفاف به گوش شنونده برسد صدا باروح کاربر عجین شود. قدرت باس این محصول به گونه است که شما لرزش بلندگو ها را با چشم خود می بینید. Power bass صدای عمیق و غنی را برای شما به ارمغان می آورد واین میزان صدای هوشمند اطمینان حاصل می کند که سطح صدا برای شنیدن روان می باشد. فناوری Crystal Amp Plus موجود در سینما خانگی سامسونگ HT-E355 پخش و کیفیت صدای دیجیتال خالص را ارائه می دهد و در عین حال از بلندگو ها و شنوندگان در برابر پرش های احتمالی حجم محافظت می کند.

    کیفیت صدای سینما خانگی سامسونگ HT-E355 فروشگاه بانه تک

    قابلیت Karaoke در سینما خانگی سامسونگ HT-E355

    از جمله قابلیت های جذاب و سرگرم کننده این سینما خانگی می توان به قابلیت Karaoke اشاره کرد. کارائوکه قابلیتی پر از هیجان و شادی می باشد و علاوه بر سرگرم کردن شما استعدادهایتان را شکوفا می کند و به شما این امکان را می دهد تا مانند یک ستاره واقعی آواز بخوانید و حس جدسدس را تجربه کنید.فقط کافی است آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا این آهنگ به صورت بی کلام پخش شود و شما به جای خواننده آن آهنگ را بخوانید . اشعار آهنگ بر روی نمایشگر تلویزیون نشان داده می شود و صدای شما هنگام خواندن آهنگ ضبظ می شود. با این قابلیت می توانید در دور همی های دوستانه خود مسابقه خوانندگی برگزار کنید و لحظات مفرح و شادی را سپری کنید.

    قابلیت Karaoke در سینما خانگی سامسونگ HT-E355 فروشگاه بانه تک

    قابلیتConnect Share Movie در سینما خانگی سامیونگ HT-E355

    از دیگر جذابیت های این سینما خانگی قدرتمند می توان به فناوری Connect Share Movie اشاره کرد . این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا با اتصال حافظه USB و HDD B به سینماخانگی خود محتویات داخل آن را چه فیلم یا عکس باشد بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کنید و صدای ان را از طریق بلندگو های قدرتمند آن بشنوید این قابلیت جذاب لذت تماشای فیلم را برای شما دوچندان می کند و شما را در محتوای در حال پش غرق می کند و حس حضور در سینما را به شما می دهد.

    قابلیتConnect Share Movie در سینما خانگی سامیونگ HT-E355 فروشگاه بانه تک

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    HT-E355

    مشخصات

    مدل
    HT-E355
    بلوتوث
    no
    توان خروجی صدا
    330 وات
    Bluetooth
    no
    خروجی VIDEO
    no
    تعداد کانال صدا
    5.1
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    no
    ورودی HDMI
    no
    ورودی USB
    no
    فرمت های قابل اجرا
    فرمت های رایج
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    رادیو
    ایستگاه از پیش تعیین شده باند FM
    ساب ووفر فعال بی سیم
    no
    ضبط روی USB
    دارد
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    موردی یافت نشد

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم