برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون هایسنس 55U7WF

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2020
  • مدل: U7WF
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • بلوتوث: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    تلویزیون هایسنس 55U7WF یکی از جدید ترین تولیدات سال 2020 شرکت هایسنس است. این محصول مجهز به فناوری ULED است، پنل آن VA است و نور پس زمینه ی آن، DLED است. کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160*3840 به وسیله ی پردازنده ی چهار هسته ای پردازش و ایجاد می شود. فناوری 4K Upscaler نیز به منظور ارتقای کیفیت و وضوح تصاویر در این تلویزیون به کار رفته است. رفرش ریت آن 60 هرتز است. محتوا را با فرمت استاندارد HDR پخش می کند و از فرمت های رایج نیز پشتیبانی می کند. ورودی های USB و HDMI نیز در آن به کار رفته اند. سیستم عامل تلویزیون هایسنس U7WF از نوع VIDAA است. می توانید از امکانات هوشمند این سیستم عامل بهره بگیرید. به راحتی به اینترنت متصل شوید. از AnyView برای انتقال صفحه ی گوشی به تلویزیون استفاده کنید، به برنامه های  Google Play، Netflix، Youtube دسترسی داشته باشید و از مرورگر اینترنت خود استفاده کنید.در سیستم صوتی این تلویزیون، از فناوری های Dolby Digital، Dolby Atmos و Dolby AC-3 استفاده شده است. صدایی با کیفیت و فراگیر از طریق بلندگو های دو کاناله ی این سیستم صوتی با توان 20 وات پخش می شوند.

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات تلویزیون هایسنس 55U7WF

    برند نوظهور هایسنس در سال 2020 از مدل U7WF رونمایی کرد. تلویزیون 55 اینچی هایسنس U7WF با داشتن ظاهری زیبا و رنگ قاب خاکستری جلوه منحصر به فردی را به خانه شما می دهد. مدل 55U7WF هایسنس گزینه مناسبی برای خانه شما می باشد .برند هایسنس مدل U7FW خود را در دو اندازه 55 و 65 اینچ تولید کرده تا خریدار بسته به سلیقه و نیاز انتخاب کند. سایز 55 اینچی آن محیط های معمولی را به راحتی پوشش می دهد. قیمت تلویزیون هایسنس 55U7EF در مقایسه با محصولات مشابه دیگر برند ها بسیار مناسب می باشد.حاشیه های بسیار کم و بدنه باریک آن سبب می شود که شما هنگام تماشای تلویزیون حواستان تنها متمرکز به محتوای در حال پخش باشد. تلویزیون هایسنس 55U7WF را می توانید به وسیله پایه های ظریف و در عین حال مستحکمی که در دو طرف تلویزیون قرار می گیرد بر روی میز قرار دهید و نیز می توانید به وسیله پایه دیواری یا براکت ان را بر روی دیوار نصب کنید. تلویزیون هایسنس 55U7FW مجهز به صفحه نمایش ULED و کیفیت 4K به همراه رزولوشن 2160*3840 پیکسل می باشد. ایم محصول کنتراست بی نظیری را به کمک فناوری HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR10 و HLG و Dolby Vision ارائه می دهد. تکنولوژی بی نظیر MEMC در هایسنس U7WF سبب نمایش صحنه های روان و بدون تاری می شود . پردازش تصاویر به لطف پردازنده 4 هسته ای قدرتمند تلویزیون هایسنس 55U7WF به بهترین نحو ممکن صورت می گیرد.. سیستم صوتی دو کاناله مدل U7WF دارای توانی معادل 20 وات می بشد . این میزان صدا توسط فناوری هایی نظیر Dolby Digital و Dolby Atoms و همچنین DTS Virtual X بهبود می یابد و با کیفیت بهتری پخش می شود. تلویزیون 55U7WF برند هایسنس مجهز به سیستم هامل VIDAA 4 می باشد. از دیگر قابلیت های هوشمند تلویزیون هایسنس 55U7WF می توان به اتصال به اینترنت و داشتن مرورگر داخلی وب و قابلیت Anyview Cast و همچنین نرم افزار RemiteNow اشاره کرد. اگر قصد خرید تلویزیون از شهر تجاری بانه را دارید می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرد.

    مشخصات تلویزیون هایسنس 55U7WF فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 55U7WF

    برند هایسنس اگر چه یک برند نو ظهور می باشد اما تمام توان خود را به کار برده تا مدل U7WF کیفیت تصویر قابل قبولی داشته باشد. تلویزیون ULED هایسنس دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که این میزان کیفیت جهار برابر بهتر از کیفیت Full HD می باشد. تلویزیون هایسنس مدل 55U7WF دارای فناوری HDR می باشد و از فرمت های HDR10 و HLG و Dolby Vision پشتیبانی می مپکند که کنتراست تصاویر را بالا می برد و این امکان را به شما می دهد تا جزئیات دقیق تصاویر را حتی در تاریکترین صحنه ها مشاهده کنید. به لطف فناوری Motion Picture Enhancer تلویزیون 55U7WF برند هایسنس صحنه های سریع و اکشن بسیار روان و بدون تاری نمایش داده می شود. پردازنده 4 هسته ای قدرتمند مدل U7WF با استفاده از الگوریتم های پیشرفته کیفیت رنگ و تصاویر را بهبود می دهد و جزئیات را به تصویر می کشد. در تلویزیون هایسنس U7WF روشنایی هر قسمت به کمک فناوری Local Dimming به صورت جدا کنترل می شود به همین دلیل رنگ های تیره عمیق تر و رنگ های سفید روشن تر نشان داده می شوند.

    کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 55U7WF فروشگاه بانه تک

    فناوری Motion Picture Enhancer تلویزیون هایسنس 55U7WF

    اگر علاقه مند به دیدن فیلم های اکشن و انجام بازی های رایانه ای می باشید باید تلویزیونی را انتخاب کنید که تصاویر را بدون توقف پخش کند تا حس و حال وهیجان این صحنه ها را بتوانید درک کنید. برند هایسنس در مدل U7WF سال 2020 خود به این نکته توجه داشته و فناوری هایی را به تلویزیون خود اضافه کرده که لذت تماشای تلویزیون و انجام بازی ها را برای شما دوچندان می کند. تکنولوژی MEMC یا Motion Picture Enhancer تک تک فریم صحنه های اکشن و سریع را در تلویزیون هایسنس 55U7WF پردازش می کند و تصاویری صاف را پخش می کند و نیز از به وجود آمدن تاری در صفحه جلوگیری می کند به طوری که در صحنه غوطه ور خواهید شود.

    فناوری Motion Picture Enhancer تلویزیون هایسنس 55U7WF فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55U7WF

    برند هایسنس در مدل U7WF در کنار کیفیت تصویر عالی صدای بی نقصی دارد. به کار بردن فناوری های مختلف صوتی در تلویزیون 55U7WF سبب انتشار این صدای عالی شده است. سیستم صوتی مدل U7WF دارای 20 وات خروجی می باشد و این میزان صدا با فناوری Dolby Digital بهبود پیدا کرده است. تکنولوژی DTS Virtual X صدایی فراگیر و مجازی را انتشار می دهد. Audio Equalizer به شما امکان می دهد تا صدای تلویزیون هایسنس 55U7WF را به دلخواه خود تنظیم کنید. اگرچه این میزان صدا برای تلویزیون 55 اینچی کافی می باشد اما اگر خواستار صدای بیشتری هستید می توانید با اتصال ساندبار یا سیستم صوتی به مدل U7WF صدا را به اوج برسانید.

    کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 55U7WF فروشگاه بانه تک

    قابلیت های هوشمند تلویزیون هایسنس 55U7WF

    امروزه با پیشرفت تکنولوژی وجود فناوری های هوشمند در تلویزیون بسیار لازم می باشد. برند هایسنس برای تکمیل کارایی های مدل U7WF خود از قابلیت های متنوعی بهره برده است. این مدل زیبا دارای سیستم عامل پیشرفته VIDAA می باشد که این سیستم عامل کار با تلویزیون 55U7WF را بسیار راحت می کند. با استفاده از سیستم عامل VIDAA می توانید برنامه مورد علاقه خود را دانلود کرده و روی تلویزیون هایسنس 55U7WF خود نصب کنید. با اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر داخلی وب ساعت ها مشغول جستجو در اینترنت باشید . تلویزیون هایسنس دارای برنامه RemoteNow می باشد که به لطف این قابلیت می توانید به وسیله تلفن همراه هوشمندتان تلویزیون 55U7WF برند هایسنس را کنترل کنید. برنامه های YouTube و Netflix و Amazon Prim به صورت پیش فرض روی تلویزیون هایسنس مدل U7WF قرار گرفته که به کمک این برنامه ها می توانید از تماشای فیلم و برنامه های متنوع تلویزیونی لذت ببرید.

    قابلیت های هوشمند تلویزیون هایسنس 55U7WF فروشگاه بانه تک

    کلام آخر

    قیمت تلویزیون هایسنس 55U7WF در مقایسه با مدل های مشابه در دیگر برند ها بسیار مناسب می باشد. اگر شما قصد خرید تلویزیونی با چنین امکاناتی را دارید ما مدل U7WF برند هایسنس را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی بانه تک محصول مورد نظرتان را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    HISENSE TV 55U7WF

    مشخصات

    سال ساخت
    2020
    مدل
    U7WF
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    55 اینچ
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    نسخه ورودی HDMI
    HDMI 2.0
    پردازنده
    چهار هسته ای
    نسخه ورودی USB
    USB 2.0
    سری
    7
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    60
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    4 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    no
    ورودی CI-Slot
    yes
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    ویژگی های صدا
    Dolby digital
    اندازه نمایشگر (cm)
    139 cm
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    تصویر در تصویر
    no
    خروجی هدفون
    no
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    اقلام همراه
    پایه
    دفترچه راهنما
    کابل برق
    ریموت کنترل
    باتری
    فرمت های قابل اجرا
    فرمتهای رایج
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    122.7×77.8×25.7
    وزن خالص (کیلوگرم)
    15
    زبان و منو فارسی
    yes
    ورودی تیونر
    DVB-T, DVB-S, DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
    نوع پنل
    va
    طراحی
    بدنه مشکی
    قاب باریک
    پایه ی دو شاخه ی نقره ای
    سیستم عامل
    اندروید
    مشخصات تیونر
    دیجیتال-آنالوگ
    ساخت
    چین
    سیستم نور زمینه
    DLED
    منبع تغذیه:
    AC 100-240V, 50/60Hz
    HDR
    Yes
    تولید کننده
    Hisense
    کشور مونتاژ
    چین
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    YES
    تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
    YES
    ورودی HDMI 2.1
    NO
    قابلیت ضبظ برنامه PVR
    YES
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    کانال برگشتی صدای HDMI
    yes
    نوع کانال برگشتی صدای HDMI
    eARC
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    قیمت تلویزیون هایسنس
    HISENSE
  • سال ساخت: 2020
  • مدل: Hisense 55u8qf
  • کیفیت صفحه نمایش : 4k
  • اینچ: 55 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • 45,300,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون هایسنس 55U8QF جزو محصولات سری 8 کمپانی هایسنس است که در سال 2020 تولید شده است.  این محصول از سری محصولات ULED است، پنل آن VA و نور پس زمینه ی آن، DLED است.  کیفیت تصویر این محصول، 4K و رزولوشن...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون هایسنس
    HISENSE
  • مدل: B7206
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون هایسنس 55B7206UW محصولی از کمپانی هایسنس است که در سال 2020 با قیمتی مناسب روانه ی بازار شده است. این محصول دارای صفحه نمایش LED، نور پس زمینه ی Direct LED و پنل VA است. پردازنده ی چهار هسته ای و فناوری 4K...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم