برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP78003

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2021
  • مدل: 55UP78003
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    معرفی کوتاه محصول

    • سال تولید: 2021
    • کشور سازنده: مصر
    • کیفیت تصویر: 4K UHD
    • رفرش ریت تصویر: 60 هرتز
    • پردازنده تصویر Quad Core Processor 4K
    • پردازنده تلویزیون: 4 هسته ای
    • قابلیت ارتقای کیفیت تصویر
    • سازگار با HLG و HDR10 PRO
    • دارای سیستم عامل WebOS
    • هوش مصنوعی ThinQ
    • دارای دستیارهای صوتی گوگل و الکسا
    • قابلیت جستجوی صوتی
    • سازگار با Airplay2
    • پشتیبانی از وای فای و بلوتوث
    • قابلیت Sports Alert
    • سیستم صوتی 2.0 کاناله 20 وات
    • دارای فناوری AI Sound
    • فناوری صدای Clear Voice
    • 2 پورت HDMI و 1 پورت USB
    • سازگار با پورت HDMI2.0
    • گیرنده دیجیتال داخلی و ستلایت
    ادامه مطلب
    توضیحات

    نقد و بررسی تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP78003

    تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP78003 یکی از تلویزیون های پرچم دار برند  ال جی میباشد که با طراحی شیک و امکانات بالایی در سال 2021 در اختیار کاربران قرار گرفت. این تلویزیون از قدرت بالایی برای نمایش تصاویر برخودار میباشد و قادر است هنگام نمایش تصاویر جزئیات کامل را به صحنه بکشد. تصاویر بر روی صفحه نمایش 55 اینچ این محصول با کیفیت 4K به نمایش در می آیند که این کیفیت تصویری چندین برابر سایر کیفیت تصویری ها ، واقعگرایانه تر و با جزئیات بالاتری تصاویر را به نمایش میکشد.  همچنین برخورداری از قابلیت هایی همچون فناوری Active HDR است و فرمت های HDR10 Pro و HLG نیز در کنار این کیفیت تصویری باعث میشوند تصاویر با بهترین رنگ ها و روشنایی به نمایش در آیند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت خروجی 20 وات میباشد که به کمک فناوری های به کار رفته در ان صدایی واقعگرایانه و رسا را تولید میکند. همچنین وجود پردازنده ی آلفا در این تلویزیون یاعث میشود که صدا و تصویر به خوبی پردازش شوند و با بهترین وضوح ممکن و کاملا هماهنگ به مخاطب برسند. این تلویزیون هوشمند بوده و از سیستم عامل اختصاصی ال جی یعنی webOS بهره میبرد که سیستم عاملی جذاب با کارایی بالایی میباشد. از قابلیت های هوشمند این تلویزیون میتوان به قابلیت اتصال به اینترنت ، مجهز به مرورگر وب ، قابلیت اتصال به موبایل ، قابلیت نصب برنامه و... را نام برد که در ادامه ی مطلب با جزئیات کامل تری تعریف و ارائه شده اند. 

    تلویزیون ال جی مدل UP78003

    کیفیت نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش 55 اینچ 

    از آنجا که تلویزیون یک محصول صوتی تصویری است و وضیفه ی اصلی آن نمایش تصاویر میباشد ، پس کیفیت نمایش تصاویر از فاکتور های مهم برای انتخاب یک تلویزیون ایده آل به شمار میرود. سازندگان ال جی بهترین و خلاقانه ترین فناوری ها را در ساخت و تولید محصولات به کار میبرند، همین امر باعث شده  بتوانند کیفیت تصویری بینظیری را برای تلویزیون 55UP78003 نیز به ارمغان بیاورند و لذت واقعی تماشای تلویزیون را در اختیار کاربران قرار دهند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویری چهار برابر بهتر از Full HD میباشد که این یعنی از کیفیت تصویری 4K بهره میبرد و تصاویر را با رزولوشن 3840x2160 پیکسل به نمایش میگزارد. برخورداری از Active HDR و پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG توانایی این تلویزیون را دوچندان کرده و باعث شده بتواند تصاویر را با جزئیات کامل و دقیق در چشمان بیننده جلوه دهد. این تلویزیون ال جی مجهز شده به فناوری 4K Upscaler  میباشد که برای افزایش رزولوشن تصاویر در حد کیفیت تصویر 4K به کار میرود و باعث میشود تمامی تصاویر پخش شده بر روی صفحه نمایش 55 اینچ این تلویزیون با کیفیتی در حد 4K به نمایش در ایند. همچنین وجود قابلیت AI Brightness Control برای کنترل نور پس زمینه به کمک هوش مصنوعی در این محصول باعث میشود تا همواره بهترین نور پس زمینه برای نمایش تصاویر فراهم شود. قرار گیری حالت FILMMAKER جهت نمایش محتوا به همان گونه که تولید کنندگان فیلم، قصد نشان دادن آن را دارند در تلویزیون 55UP78003 از دیگر مزیت های آن به شمار میرود که حس سینمایی واقعی را برایتان فراهم میکند و به شما این امکان را میدهد فیلم های مورد علاقه تان را با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنید.

    تلویزیون ال جی مدل UP78003

    پردازنده قدرتمند آلفا در تلویزیون 55UP78003

    تلویزیون 55 اینچ ال جی مدل 55UP78003 مجهز به پردازشگر تصویر α5 AI Processor 4K میباشد که قدرت بینظیر در پردازش و تفکیک تصاویر دارد. این پردازشگر باعث میشود که تصاویر به خوبی پردازش شوند و باکیفیت بینظیر 4K به نمایش در آیند. پردازنده به عنوان مغر تلویزیون کابرد دارد و عملکرد فناوری های به کار رفته در تلویزیون توسط پردازنده کنترل و تقویت میشوند. پس میتوان نتیجه گرفت پردازنده عضو اساسی و بسیار مهم در تلویزیون میباشد و بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل ال جی از پردازنده ای بسیار قدرتمند در تلویزیون 55UP78003 استفاده کرده و باعث شده این تلویزیون بهترین عملکرد را داشته باشد.

    تلویزیون ال جی مدل UP78003

    سیستم صوتی دو کاناله قدرتمند تلویزیون ال جی

    بعد از کیفیت تصویر سیستم صوتی یکی دیگر از فاکتور های مهم برای انتخاب تلویزیون ایده آل میباشد ، زیرا هرچه تصاویر با کیفیت تر باشند بدون وجود صدایی با کیفیت هیچ معنی نخواهند داد. به همین دلیل کمپانی ال جی از بهترین امکانات برای تولید صدایی مناسب و ایده آل بهره برده است و توانسته این تلویزیون را به صدایی شفاف و فرا گیر مجهز کند. سیستم صوتی این تلویزیون ال جی  2 کاناله بوده ، که هر بلندگوی آن توان خروجی صدای 10 واتی را دارا میباشد  که در مجموع این تلویزیون از توان 20 واتی برخوردار است. همچنین طراحان ال جی در راستای بالابردن هرچه بیشتر کیفیت صدا از فناوری های Dolby AC-3 ، Dolby AC-4 ، Dolby Digital ، EAC3 و HE-AAC استفاه کرده است که باعث میشوند صدایی تفکیک شده و بدون نوز تولید شود و دیالوگ ها را واضح و شفاف پخش می کند. 

    تلویزیون ال جی مدل UP78003

    تلویزیون اسمارت ال جی با کارایی بالا

    یکی دیگر از دلایلی که این تلویزیون را متمایز تر ای سایر مدل های دیگر کرده است قابلیت های هوشمند و کارایی بالای آن میباشد. این تلویزیون از رابط کاربری انحصاری ال جی یعنی WebOS نسخه 6.0 بهره میبرد که قادر به پشتیبانی انواع برنامه ها میباشد و شما به راحتی میتوانید برنامه های مورد علاقه تان روی آن نصب کنید. همچنین با قابلیت اتصال به اینترنت قابلیت های این تلویزیون بیشتر میشوند و شما میتوانید با بهره گیری از این قابلیت اوقات فراغت فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. شما میتوانید با دسترسی به مروگر های وب که این تلویزیون از آن ها پشتیبانی می کند به راحتی به صفحه وب های مورد علاقه تان دسترسی داشته باشید و ساعت ها خود و اطرافیانتان را سرگرم کنید.

     این تلویزیون برای افرادی که همواره دوست دارند محتویات موبایل خود را در صفحه نمایشی بزرگتر مشاهده کنند و یا به دیگران نشان دهند نیز گزینه ی بسیار مناسبی میباشد، زیرا این محصول ال جی قابلیت اتصال به موبایل همراه شما را نیز دارد و به راحتی میتوانید بین آن ها محتویات را رد و بدل نمایید. همچنین کاربران ایفون نیز لازم نیست نگران باشند زیرا این تلویزیون از محصولات اپل نیز پشتیبانی میکند و کاربران ایفون نیز میتوانند موبایل خود را به آن متصل کنند. پشتیباین از دستیار های صوتی یکی دیگر از قابلیت های چشم نواز در این تلویزیون میباشد که باعث میشود کارایی بسیار راحت تری را ارائه دهد. با این قابلیت شما میتوانید تنها از طریق شدا به امور تلویزیون خود دست پیدا کنید و تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. 

    مجهز به Home Dashboard و صفحه اصلی تلویزیون ، دارای ریموت کنترل جادویی ال جی ، پشتیبانی از Quick Access ، قابلیت تبدیل گفتار به متن و برعکس ، دارای پخش کننده موسیقی ، قابلیت اتصال بی سیم به PC ، قابلیتت DLNA برای تصویر، موسیقی و فیلم ، پشتیبانی از Airplay2 جهت اتصال دستگاه های شرکت اپل ؛ پشتیبانی از قابلیت Apple Homekit ، قابلیت Time Shift ، پشتیبانی از Netflix ، مجهز به هوش مصنوعی ال جی یا LG ThinQ AI ، برنامه LG ThinQ مخصوص موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS ، پشتیبانی از زیرنویس ، پشتیبانی از EPG و پشتیبانی از تلتکست از دیگر قابلیت های هوشمند در این تلویزیون میباشند که آن را به یک همراه کاربردی در خانه تبدیل کرده اند.

    تلویزیون ال جی مدل UP78003

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    55UP78003

    مشخصات

    سال ساخت
    2021
    مدل
    55UP78003
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    55 اینچ
    سیستم کاهنده نویز صدا
    فناوری Clear Voice برای حذف نویز صدا
    تلویزیون مخصوص
    کاربری خانگی و عمومی _ تماشای فیلم
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی آنتن
    2
    تعداد ورودی USB
    1 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    سیستم های صوتی
    Dolby AC-3 _ Dolby AC-4_ Dolby Digital _ EAC3 _ HE-AAC
    قابلیت اتصال به موبایل
    YES
    رزولوشن تصویر
    2160×3840
    سایر ویژگی و امکانات
    فناوری Active HDR, فناوری HDR Dynamic Tone Mapping, کنترل روشنایی توسط هوش مصنوعی (AI Brightness Control)
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    نسخه ورودی HDMI
    پورت HDMI نسخه 2.0
    وزن تلویزیون با پایه
    15.4 کیلوگرم
    ابعاد خالص با پایه (سانتی متر)
    1235x787x260 میلیمتر
    پردازنده
    چهار هسته ای
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    UP
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    100 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    LED
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    2 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    no
    ورودی PC
    yes
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    ویژگی های صدا
    AI Sound, Bluetooth Surround Ready,LG Sound Sync, ULTRA Surround, بلندگوهای Down Firing, تنظیم صدا توسط هوش مصنوعی, خروجی صوتی همزمان (Simultaneous Audio Output)
    رزولوشن فیلم
    FILMMAKER MODE
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    خروجی Audio
    yes
    خروجی هدفون
    yes
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    قابلیت ضبط
    no
    تایمر خاموش
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    no
    اقلام همراه
    دفترچه راهنما _ کابل برق _ باتری _ ریموت کنترل _ پایه _ پیچ های اتصال
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    1235x715x57.5 میلیمتر
    امکانات دیگر
    امکان کنترل از راه دور با ریموت جادویی, برنامه Netflix, پشتیبانی از آمازون الکسا (Amazon Alexa), پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)
    موتور تصویر
    α5 AI Processor 4K
    ریموت کنترل
    yes
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    ورودی تیونر
    DVB-T2/C/S2
    نوع باند و اسپیکر
    بلندگوهای Down Firing
    طراحی
    طراحی صفحه تخت دارای پایه منحنی در وسط
    سیستم عامل
    webOS
    حالت فبلم
    yes
    مشخصات تیونر
    تیونر آنالوگ
    ساخت
    مجارستان
    تعداد کانال صدا
    2
    سیستم نور زمینه
    Direct LED
    منبع تغذیه:
    AC 100-240V, 50/60Hz
    مقدار مصرف:
    85 وات
    راهنمای تلویزیون بر روی صفحه نمایش / EPG:
    دارد
    HDR
    Yes
    DLNA
    Yes
    WiDi
    Yes
    Miracast
    Yes
    تقویت رنگ
    دارد
    RF In
    دارد
    مدل پایه
    پایه وسط هلالی
    حالت عریض برای PC
    دارد
    همگام سازی صدا
    دارد
    کنترل والدین
    دارد
    HDR - HDR10
    دارد
    HDR - HLG
    دارد
    سری پردازنده
    سری آلفا
    فروشگاه نرم افزار
    گوگل پلی
    تکنولژی صفحه نمایش
    LED
    HDR10 Pro
    دارد
    تولید کننده
    LG
    کشور مونتاژ
    مجارستان
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    4K Upscaler
    تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
    تکنولوژی Clear Voice
    ورودی HDMI 2.1
    NO
    تکنولوژی ALLM
    YES
    تکنولوژی VRR
    NO
    پشتیبانی از HGiG
    YES
    حالت بازی یا Game Mode
    YES
    قابلیت ضبظ برنامه PVR
    NO
    پشتیبانی از Apple Airplay
    yes
    قابلیت نصب برنامه
    yes
    پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
    yes
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    کانال برگشتی صدای HDMI
    yes
    نوع کانال برگشتی صدای HDMI
    ARC و eARC
    قابلیت HDMI-CEC
    yes
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    تلویزیون
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: x80l
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 42,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سونی 55X80Lتلویزیون سونی 55X80L با پنل ADS و رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تماشای محتواهای HDR را با کیفیتی واقعی‌تر تجربه کنید....
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 38,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55Q70C تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 52,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q70Cتلویزیون سامسونگ 65Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q70Cتلویزیون سامسونگ 75Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 93,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 85Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C85 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 71,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C75 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 70Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C70 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 45,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C65 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم