برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2020 سامسونگ مصر 65TU8000

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2020
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
  • اینچ: 65 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد
  • قابلیت DVB-T: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    • سال عرضه (میلادی): 2020
    • سیستم عامل: Tizen
    • کیفیت تصویر: 4K
    • نوع صفحه نمایش: Crystal
    • وضوح تصویر: 3840×2160
    • پردازنده: Crystal Processor 4K
    • پشتیبانی از قابلیت HDR
    • رفرش ریت: 60 هرتز
    • توان صوتی: 20 وات
    • دارای مرورگر وب
    • دارای گیرنده دیجیتال و DVB-S2
    • قابلیت اتصال به گوشی های اندروید و اپل
    • پشتیبانی از زبان فارسی
    • قابلیت اتصال به Wi-Fi و بلوتوث
    • دارای ریموت کنترل هوشمند
    ادامه مطلب
    توضیحات

    تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ TU8000 از تولیدات جدید شرکت سامسونگ کره به شمار می رود که با طراحی منحصر به فرد صفحه نمایش بی نظیری را برای نمایش ارائه می کند و کیفیت برنامه های تلویزیونی را با وضوح و شفافیت بالا به نمایش می گذارد طوریکه جزئی ترین حالات تصویر را می توانید به صورت واقعی مشاهده کنید . قابلیت اتصال به اینترنت و اتصال گوشی همراه به تلویزیون از دیگر امکانات این جعبه جادویی نسل جدید به شمار می رود , دارای چندین ورودی و خروجی است و قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد. دارای صدای دو کاناله شفاف و همه گیری است و از زاویه دید گسترده ای برخوردار است.

    تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    مشخصات ظاهری تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون  سامسونگ 65TU8000 دارای صفحه نمایش ال ای دی است که قاب باریکی دارد و صفحه نمایش آن 65 اینچ است که تصاویر را به صورت واقعی نمایش می دهد که در کنار صفحه نمایش قاب باریک پلاستیک با کیفیتی قرار دارد و بسته به زیبایی منحصر به فردی که دارد بخشی از طراحی دکوراسیون منزل به شمار می رود و برای استفاده در محیط های مختلف به ویژه هال , پذیرایی و مکان هایی با متراژ بالای 60 متر مناسب است . فیش و تمام ورودی ها و خروجی آن در پشت تلویزیون تعبیه شده است طوریکه در قسمت جلویی صفحه نمایش هیچ ورودی و خروجی قرار ندارد. در داخل بسته تلویزیون دو عدد پایه با کیفیت و مقاوم وجود دارد که بسته به استحکام بالایی که دارد می تواند وزن تلویزیون را تحمل کند  که به وسیله پیچ به قسمت زیرین تلویزیون وصل می شود که البته در صورت نیاز می توانید تلویزیون را به دیوار نیز نصب کنید . از طول عمر بالایی برخوردار است. قسمت پشتی تلویزیون از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت ساخته شده است. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید می توانید خرید خود را از طریق فروشگاه بانه تک انجام دهید.

    مشخصات ظاهری تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی تلویزیون 65 اینچ مدل TU8000 است که رزولوشن تصویر آن 3840*2160 پیکسل است. صفحه نمایش آن بیش از 8 میلیون پیکسل دارد که باعث بهبود کیفیت تصاویر مورد پخش می شود طوریکه محتواهای تلویزیونی را با کیفیت 4 برابری از تصاویر فول اچ دی به نمایش می گذارد. دارای تکنولوژی HDR است که از فرمت های +HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.

    استفاده از تکنولوژی های بروز و پیشرفته در ساخت تلویزیون TU8000 سبب ارتقاء تصاویر مورد پخش می شود . طوریکه استفاده از تکنولوژی Contrast Enhancer و Mega Contrast کنتراست تصاویر را تا حد زیادی بهبود می بخشد و باعث می شود صحنه ها به طور عمیق با جزئی ترین حالت نمایش داده شوند. تلویزیون 65TU8000 با برخورداری از تکنولوژی Auto Motion Plus و +Motion Rate 120 صحنه های سریع و اکشن را به صورت صاف و واضح نشان و از تاری تصاویر جلوگیری می کند.

    کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    تکنولوژی Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون سامسونگ دارای تراشه قدرتمند Crystal Processor 4K است , باعث افزایش قدرت تلویزیون به هنگام پخش تصاویر می شود و کیفیت تصاویر را تا حد واقعی بالا می برد. این فناوری محتوای تصاویر را تا سطح استاندارد بالا می برد و باعث می شود تا شما تجربه جدیدی از تماشای تصاویر را به نظاره بنشینید و تصاویر سینمایی مهیج و جذابی را تماشا کنید. این تراشه تصاویر را قبل از پخش مورد پردازش قرار می دهد و باعث می شود تا شما بدون کمترین کم و کاستی تصاویر را با پیکسل های دقیق و با رزولوشن بالا به همراه رنگ های شاداب و زنده مشاهده کنید. ناخالصی ها و نویزهای تصویر را از بین می برد.

    تکنولوژی Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    زاویه دید گسترده تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون سامسونگ 65TU8000 از سال 2020 میلادی ضخامت تلویزیون های خود را تا حدود زیادی کاهش داد و از سوی دیگر استحکام کیفیت تصاویر خود را با بهترین ابزار و امکانات بهبود بخشید و با توجه به خطوط باریکی که در اطراف نمایشگر وجود دارد که علاوه بر طراحی زیبا باعث می شود تا مخاطبان از هر زاویه ای بتوانند محتوای مورد نظر خود را در ابعاد بهتری مشاهده , از سوی دیگر وجود فناوری پیشرفته در این تلویزیون باعث شده است تا شما از هر نقطه ای از منزل بدون افت کیفیت بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید, استفاده از این فناوری به خصوص در دورهمی ها سبب لذت تواُم با هیجان برنامه های تلویزیونی می شود.

    صفحه نمایش کریستال تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ سامسونگ به صورت Crystal Display است که بر خلاف تلویزیون های ال ای دی معمولی کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند چراکه این صفحه نمایش رنگ های واقعی تولید می کند.

    صفحه نمایش کریستال تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    فناوری Pour Color تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    برای این که کیفیت تصاویر افزایش چشمگیر داشته باشد شما نیاز به تنوع رنگی بالایی دارید که استفاده از فناوری Pour Color طیف گسترده ای از رنگ ها را برای شما مهیا و نمایان می کند که بر اساس آن شما می توانید تصاویر مورد پخش را با کیفیت بالا در جزئی ترین حالات رنگی مشاهده کنید. استفاده از این فناوری تصاویر رنگی را در هر پیکسل به حداکثر ظرفیت خود می رساند . فروشگاه اینترنتی بانه تک با بهترین کیفیت و به طور مستقیم انواع تلویزیون سامسونگ را در سایز ها و مدل های مختلف عرضه می کند.

    سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ دارای سیستم صوتی دو کاناله است که در مجموع به وسیله دو بلندگو که در دو طرف تلویزیون تعبیه شده است صدای 20 واتی را تولید می کند که هر بلندگو 10 وات صدا تولید می کند . وجود فناوری Dolby Digital صدا را به صورت فراگیر پخش می کند طوریکه شما از هر نقطه ای می توانید با همان کیفیت صدا را دریافت کنید.

    سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    درگاه های ارتباطی تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون سامسونگ بسته به فناوری پیشرفته ای که دارد این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند لوازم جانبی مختلف صوتی و تصویری خود را به تلویزیون وصل کنند. در قسمت پشتی تلویزیون 3 درگاه HDMI برای پخش کننده هایی همچون دی وی دی پلییر , کنسول های بازی و ... وجود دارد، دارای دو درگاه USB برای اتصال فلش و هارد اکسترنال است. برای اتصال به اینترنت دارای درگاه ارتباطی وای فای و همچنین اتصال سیم LAN است. برای خروجی های صدا نیز دو درگاه Digital Audio Out و Bluetooth Head Set است و در نهایت دارای درگاه ارتباطی Mirroring Mobile To TV است.

    درگاه های ارتباطی تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ از دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا پشتیبانی می کند به همین دلیل پس از برقراری ارتباط شما به صورت صوتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و از قابلیت های آنها استفاده کنید.

    دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    سیستم عامل تایزن تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    سیستم عامل تایزن موجود در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مجهز به صفحه کاربری Smart Hub است ، فضای اسمارت به واسطه تایزن دسترسی آسان و راحتی را برای مشتریان و کاربران خود فراهم می کند. 

    سیستم عامل تایزن تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    قابلیت Airplay 2 تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    قابلیت Airplay 2 به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر محتوایی را در محصولات اپل بر روی صفحه نمایش مشاهده کنید. قابلیت اتصال گوشی آیفون را به تلویزیون می دهد که می توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید.

    قابلیت Airplay 2 تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    حالت گالری تلویزیون سامسونگ 65TU8000

    زمانی که شما تلویزیون خود را به دیوار نصب می کنید با استفاده از قابلیت حالت گالری یا Ambient Mode می توانید از تلویزیون استفاده نمی کنید بهره مند شوید و طراحی دکوراسیون خود را به کمال برسانید. همچنین می توانید به هنگام پخش تصاویر موسیقی دلخواهتان را نیز پخش و فضای رویایی را برای دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.

    حالت گالری تلویزیون سامسونگ 65TU8000 فروشگاه بانه تک

    سخن پایانی

    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل TU8000 امکانات قابل ملاحظه ای را در اختیار شما قرار می دهد طوری که با کیفیت بالایی می توانید فیلم و سریال مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش تماشا و به تماشای فوتبال مورد علاقه خود و انجام بازی و سرگرمی بپردازید. قابلیت دسترسی صوتی و همچنین برقراری ارتباط با اینترنت و دریافت شبکه های سیما بدون بدون نیاز به گیرنده دیجیتال از قابلیت های این تلویزیون به شمار می رود که لحظات تکرار نشدنی را برای شما فراهم می کند. دارای ریموت کنترل جادویی است. برای خرید تلویزیون از بانه خیلی راحت و بدون صرف هزینه اضافه می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    65TU8000

    مشخصات

    سال ساخت
    2020
    کیفیت صفحه نمایش
    4K ULTRA HD
    اینچ
    65 اینچ
    سیستم کاهنده نویز صدا
    دارد
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    قابلیت DVB-c
    yes
    سیستم های صوتی
    DOLBY DIGITAL
    نسبت کنتراست
    مگاکنتراست
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    قابلیت DVB-s
    yes
    OSD Language
    no
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    سری 8
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    120 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    1 ورودی
    ورودی CI-Slot
    yes
    پورت LAN
    yes
    فناوری تبدیل 2D به 3D
    no
    ویژگی های صدا
    Blutooth Audio, Dolby Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    187 درجه
    تصویر در تصویر
    no
    خروجی هدفون
    no
    تله تکست
    no
    قابلیت ضبط
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    فرمت های قابل اجرا
    فرمتهای رایج
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    1449x830x59 میلی‌متر
    وزن خالص (کیلوگرم)
    20.6 کیلوگرم
    ریموت کنترل
    yes
    Micro Dimming
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    ورودی تیونر
    yes
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    نوع پنل
    IPS
    طراحی
    قاب باریک و بدنه مشکی
    سیستم عامل
    TIZEN
    شناسه کالا
    2220095930121
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: QN800B
  • کیفیت صفحه نمایش : 8K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 152,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65QN800B تلویزیون سامسونگ 65QN800B از شرکت منحصربفرد سامسونگ در سال 2022 به بازار عرضه شده . همه چیز را با کیفیت 8K با پردازنده فوق‌العاده عالی سامسونگ Neo QLED 8K تماشا کنید.صدای سه بعدی کاملا واقعی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55S95B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 88,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65S95Bبا تلویزیون سامسونگ لایه ای از درخشندگی را کشف کنید که با یک میلیارد سایه رنگ و روشنایی صفحه نمایش OLED افزایش یافته است که توسط QD (نقاط کوانتومی) تقویت شده است. با پردازشگر کوانتومی عصبی با...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: QN700B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 8K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 86,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65QN700B با تلویزیون سامسونگ 65QN700B بعد جدیدی از واقعیت با تلویزیون 8K آشکار می شود که چهار برابر جزئیات بیشتری نسبت به 4K دارد.جزئیات دیدنی با رنگ جذاب، کنتراست استثنایی و روشنایی HDR برجسته که...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: QN900B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 8K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65QN900Bتلویزیون سامسونگ 65QN900B جزئیات را در صفحه نمایشی که توسط مینی ال ای دی های سامسونگ ساخته شده است، با کیفیت و دقیق ارائه می دهد. با صدای فراگیر سینمایی تماشایی Dolby Atmos که دقیقاً در...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: BU8500
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • بلوتوث: yes
  • 35,100,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65BU8500 تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 65BU8500 در سال 2022 به بازار عرضه شده. با 5 سایز متفاوت و ویژگی ها و قابلیت های متنوع و قیمت اقتصادی آن جزء تلویزیون های محبوب محسوب می شود.در ادامه...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 65BU8000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ تماشای فیلم
  • 36,300,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65BU8000 تلویزیون 65 اینچ سامسونگ مدل 65BU8000 محصول سری 8 سال  2022 است.دارای کیفیت نمایش 4K ؛ سیستم عامل Tizen نسخه 7 و قابلیت های دیگر که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.  
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    تلویزیون سامسونگ 65 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: AU9000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Voice
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال عرضه (میلادی): 2021 سیستم عامل: Tizen کیفیت تصویر: 4K نوع صفحه نمایش: Crystal رفرش ریت : 100 هرتز توان صوتی: 20 وات فناوری صوتی: ردیابی اشیاء در صفحه زبان فارسی: بله پشتیبانی از: وای فای - بلوتوث گیرنده : دیجیتال...
    دوست داشتن
    تلویزیون سامسونگ 65 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: SAMSUNG 65AU8000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4k
  • اینچ: 65 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال عرضه (میلادی): 2021 سیستم عامل: Tizen کیفیت تصویر: 4K نوع صفحه نمایش: Crystal رفرش ریت : 60 هرتز توان صوتی: 20 وات سیستم عامل: تایزن زبان فارسی: بله قابلیت اتصال به گوشی گیرنده : دیجیتال و ماهواره
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم