برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2020 سونی مالزی 55X9500H

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2020
  • کیفیت صفحه نمایش : 4k Ultra HD
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Phase
  • قابلیت DVB-T: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    • سال عرضه (میلادی): 2020
    • سیستم عامل: Android
    • کیفیت تصویر: 4K
    • نوع صفحه نمایش: LED
    • زاویه دید گسترده: X-Wide Angle
    • پردازنده: X1 Ultimate
    • رفرش ریت: 120Hz
    • کاهش نویز تصویر: X-Motion Clarity
    • مکمل نمایشگر: کنسول بازی
    • قابلیت: ویس سرچ
    • توان صوتی: 30 وات
    • نسخه دالبی: Dolby vision | Atmos
    • اتصال بیسیم: وای فای - بلوتوث
    • منو: فارسی
    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات تلویزیون سونی 55X9500H

    تلویزیون 55 اینچی X9500H در سال 2020 میلادی توسط کمپانی نام آشنای سونی روانه بازار شد.این تلویزیون زیبا مدل بالاتر تلویزیون X9500G سونی می باشد که سال 2019 به بازار عرضه شد.ویژگی های صوتی و تصویری خاص این تلویزیون به محبوبیت آن در بین کاربران اضافه کرده است. زیبایی چشم نواز تلویزیون در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند.اندازه 55 اینچی این تلویزیون به راحتی جواب گوی یک خانه نسبتاً بزرگ می باشد.طراحی شیک آن با حاشیه های باریکی که از جنس آلومینیوم می باشد به راحتی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شود. این تلویزیون 55 اینچی زیبا را هم می توانید به وسیله پایه های فلزی که در دو طرف تلویزیون قرار دارد روی میز تی وی گذاشت و هم اینکه می توانید تلویزیون را به دیوار نصب کنید . پورت های  HDMI  و USB تعبیه شده در این تلویزیون در قسمت های کناری آن قرار گرفته تا هنگام نصب روی دیوار به راحتی در دسترس باشد و هنگام استفاده از آنها مشکلی نخواهید داشت.برخورداری از فناوری TRILUMINOS در نمایشگر این تلویزیون همه چیز تمام باعث شده تا طیف گسترده ای از رنگ های تولید شده را مشاخهده کنید. تلویزیون 55 اینچی سونی دارای کیفیت تصویر 4K HDR می باشد و رزولوشن تصویری آن 2160*3840 می باشد که باعث خلق تصاویری بسیار واقعی و شگفت انگیز می شود. پردازشگر قدرتمند X1 Ultimate تعبیه شده در این تلویزیون 55 اینچی این امکان را به شما می دهد تا هر محتوایی را به بهترین شکل ممکن خود ببینید این پردازنده به کمک فناوری 4K X-reality Pro رزولوشن تصاویری که کیفیت تصویر پایینی دارند را افزایش داده و در حد 4K پخش می کند. وجود فناوری HDR و پشتیبانی از فرمت های استاندارد HDR10 و Dolby Vision و HLG باعث شده تا جزئیات دقیق تصاویر به طور کامل نشان داده شود. همچنین وجود برخی ویژگی ها از قبیل Full Array LED و X-tended Dynamic Range Pro کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد و تصاویری فوق العاده را به نمایش می گذارد. فناوری X-Motion Clarity صحنه های اکشن و سریع را با نهایت وضوح پخش می کند. سیستم صوتی تلویزیون سونی 55X9500H دارای توان خروجی 20 وات می باشد که این میزان صدا توسط بلندگو های X-Balanced Speaker پخش می شود . فناوری های Dolby Atoms و S-Force Front Surround به کمک سیستم صوتی تلویزیون آمده و کیفیت آن را تا حد زیادی بالا برده است. سیستم عامل این تلویزیون 4K سونی Android می باشد .همچین این تلویزیون دارای قابلیت های هوشمند بی نظیری همچون Apple Airplay و اتصال به اینترنت و دستیار های صوتی جهت جستجوی صوتی می باشد . پشتیبانی از برنامه Netflix فیلم ها و مستند های زیادی را در دسترس شما قرار می دهد. حالت Ambient Optimisation به صورت هوشمند صدای تلویزیون را با توجه به اشیاء محیط اطراف تنظیم می کند و می تواند عمق , بافت و تصاویر واقعی تری را تولید کند.

    مشخصات تلویزیون سونی 55X9500H فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55X9500H

    کمپانی سونی با ساخت تلویزیون 55X9500H خود در سال 2020 خلاقیت در تولید را به نمایش گذاشت . قطعاً کسانی که در مورد ویژگی های تلویزیون سر رشته دارند سازنده این تلویزیون شگفت انگیز را تحسین می کنند. کنتراست پیشرفته و طراحی حاشیه باریک دید همه جانبه را از هر زاویه ای فراهم می کند. با صدا و تصاویر دقیقاً تراز شده , عملکرد را دقیقاً از مکان مناسب روی صفحه خواهید دید. از دقت کنتراست واقعی لذت ببرید.کشف کنید که وقتی جزئیات خوب را بیرون می آورید تصاویر واقعی چگونه می توانند باشند.Full Array LED با ایجاد روشنایی در مناطق روشن و تاریک تر کردن مناطق کنتراست واقع بینانه تری ایجاد می کند. کنتراست با X-tended Dynamic RangeTM PRO4 بیشتر می شود که روشنایی را برای قله های بالاتر , درخشش خیره کننده و سیاه های عمیق تر در سایه تنظیم می کند. با استفاده از Remaster HDR مبتنی بر شی , رنگ موجود در اشیا individual جداگانه روی صفحه مورد نظر مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. پردازنده X1-Ultimate دو برابر سریعتر از X1-Extreme داده ها را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند و به کمک قابلیت 4K X-Reality PRO وضوح تصاویر کم کیفیت را افزایش داده و در حد 4K پخش می کند. با افزایش طیف رنگی TRILUMINOS همراه با پردازنده های X1 ما رنگ های بیشتری نسبت به تلویزیون های معمولی تولید می کند بنابراین تصاویر از همیشه به زندگی واقعی نزدیک تر می شوند.

    کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55X9500H فروشگاه بانه تک

    پردازنده X1-Ultimate در تلویزیون سونی 55X9500H

    از نقاط قوت این تلویزیون 55 اینچی سونی داشتن پردازنده قدرتمند X1-Ultimate می باشد. از هر زاویه ای سیاهی های عمیق و روشنایی بیشتری را کشف کنید.در این تلویزیون همان پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون های 8K2 می باشد به کار رفته است. این پردازنده داده ها را برای افزایش رنگ و کنتراست و وضوح بیشتر تجزیه و تحلیل می کند. شما می توانید جزئیات بیشتری را در سایه روی صفحه تلویزون LED Full Array برای تصاویر واقعی از هر زاویه با تاری کمتر کشف کنید.

    پردازنده X1-Ultimate در تلویزیون سونی 55X9500H فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدا تلویزیون سونی 55X9500H

    تلویزیون سونی 55X9500H دارای توان خروجی 20 وات می باشد. این تلویزیون زیبا با صدای عالی که دارد در کنار تصویری بی نظیر لذت مشاهده محتوای در حال پخش را چند برابر می کند. با این تلویزیون صدا و تصویری هماهنگ خواهید داشت. تویتر های موقعیت یاب صدا مکان صدا را روی صفحه بهینه می کنند تا از قسمت راست صحنه صوتی و کاملاً کنترل شده و با کیفیت را بشنوید. صدا در تلویزیون های معمولی با بلندگوهای واقع در زیر صفحه , اغلب با تصویر هماهنگ نیست. Acoustic Multi-Audio Our ما شامل دو توییتر موقعیت یاب صدا در پشت تلویزیون می باشد که صدا را قادر می سازد برای یک تجربه واقعاً غوطه وری عمل را دنبال کند.. این ویژگی در تلویزیون های 55 اینچ به بالا در دسترس است. اسپیکر X-Balanced که برای تکمیل کیفیت صدا و باریک بودن تلویزیون با شکل جدید منحصر به فرد آن طراحی شده است و فیلم ها و موسیقی را با صدای واضح هدایت می کند. صدا با Dolby Atoms در اطراف شما جریان می یابد. با استفاده از Dolby Atoms صدا از بالا و از کناره ها می آید, بنابراین می توانید اشیاء را که با واقع بینی بیشتری حرکت می کنند , و تجربه شنیدن یک صدای چند بعدی را به شما می دهد. قابلیت S-Force Front Surround به طور مجازی یک سیستم بلندگوی فراگیر را در تلویزیون شما تولید می کند تا بتوانید از همه هیجان های صدای جذاب تر لذت ببرید. با استفاده از بزرگ نمایی صوتی , می توانید بدون نیاز به افزایش میزان صدا, صحبت انسان را به صورت  واضح بشنوید .قابلیت بزرگ نمایی صدا برای بولتن های خبری و مستند ها بسیار ایده آل می باشد.

    کیفیت صدا تلویزیون سونی 55X9500H فروشگاه بانه تک

    قابلیت های هوشمند تلویزیون سونی 55X9500H 

    تلویزیون سونی 55X9500H نیز مانند سایر تلویزیون های پیشرفته نسل جدید دارای قابلیت های هوشمند جذابی می باشد. سیستم عامل مورد استفاده در این تلویزیون Android می باشد. با Android TV از طیف گسترده ای از نمایش ها و فیلم ها و بازی ها و موارد دیگر استفاده کنید.کافی است سرگرمی مورد نظر خود را از BRAVIA خود بخواهید, سپس بنشینید و لذت ببرید.با این تلویزیون از سرگرمی های هوشمندانه لذت ببرید.بیش از 400 هزار فیلم و نمایش را در یک مکان کشف کنید. تلویزیزیون خود را با صدای خود کنترل کنید و بدون زحمت با قابلیت Apple Airplay محتوای تلفن هوشمند خود را در روی تلویزیون مشاهده کنید. این تلویزیون هوشمند با کنترل صوتی پیشرفته به شما به شما امکان می دهد از فیلم ها و نمایش های برنامه ها یا پخش در لحظه لذت ببرید.

    قابلیت های هوشمند تلویزیون سونی 55X9500H فروشگاه بانه تک

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    55X9500H

    مشخصات

    سال ساخت
    2020
    کیفیت صفحه نمایش
    4k Ultra HD
    اینچ
    55 اینچ
    سیستم کاهنده نویز صدا
    Clear Phase
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    30 وات
    قابلیت DVB-c
    no
    سیستم های صوتی
    Dolby Digital
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    4 بلندگو
    نوع پنل
    VA
    قابلیت DVB-s
    no
    وزن تلویزیون با پایه
    18.1 کیلوگرم
    ابعاد خالص با پایه (سانتی متر)
    123.0x77.9x31.0
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    سری 9
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    120 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    4 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    پورت LAN
    yes
    ویژگی های صدا
    ACOUSTIC AUTO CALIBRATION, Dolby™ Atmos, Dolby™ Audio, Full Range (Bass Reflex) x 2, Sound Positioning Tweeter, Tweeter x 2, X-Balanced Speaker, پشتیبانی از حالت‌های مختلف صدا, Acoustic Multi-Audio, DTS Digital Surround, S-Force Front Surround
    رزولوشن فیلم
    4K
    اندازه نمایشگر (cm)
    139 سانتی متر
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    خروجی هدفون
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    اقلام همراه
    ریموت کنترل - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
    فرمت های قابل اجرا
    فرمتهای رایج
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    122.9x71.0x7.0
    وزن خالص (کیلوگرم)
    16.8 کیلوگرم
    ریموت کنترل
    yes
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    تگ اشتراک گزاری NFC
    no
    سیستم عامل
    Android
    مشخصات تیونر
    دیجیتال-آنالوگ
    ساخت
    مالزی
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    تلویزیون
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: x80l
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 42,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سونی 55X80Lتلویزیون سونی 55X80L با پنل ADS و رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تماشای محتواهای HDR را با کیفیتی واقعی‌تر تجربه کنید....
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 77A80K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 77
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ بازی و گیمینگ _ تماشای حرفه ای فیلم
  • 190,000,000 تومان (بدون مالیات)
    سری: 8 سایز: 77 برند: سونی سال تولید: 2022 کیفیت تصویر: 4K دارای رزولوشن: 2160*3840 پیکسل مجهز به نمایشگر: اولد رفرش ریت: 120 هرتز دارای فناوری: HDR پشتیبانی از نسخه های: HDR10 و HGL پردازنده ی: Cognitive Processor...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 65A80K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ بازی و گیمینگ _ تماشای حرفه ای فیلم
  • 98,000,000 تومان (بدون مالیات)
    سری: 8 سایز: 65 برند: سونی سال تولید: 2022 کیفیت تصویر: 4K دارای رزولوشن: 2160*3840 پیکسل مجهز به نمایشگر: اولد رفرش ریت: 120 هرتز دارای فناوری: HDR پشتیبانی از نسخه های: HDR10 و HGL پردازنده ی: Cognitive Processor...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55A80K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ بازی و گیمینگ _ تماشای حرفه ای فیلم
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سری: 8 سایز: 55 برند: سونی سال تولید: 2022 کیفیت تصویر: 4K دارای رزولوشن: 2160*3840 پیکسل مجهز به نمایشگر: اولد رفرش ریت: 120 هرتز دارای فناوری: HDR پشتیبانی از نسخه های: HDR10 و HGL پردازنده ی: Cognitive Processor...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 65A75K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : بازی و گیمینگ _ تماشای حرفه ای فیلم _ استفاده خانگی و معمولی
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    رزولوشن: 2160 × 3840 پیکسل کیفیت تصویر 4K پردازنده تصویر: Cognitive Processor XR پشتیبانی از فناری HDR قابلیت ارتقای کیفیت تصویر XR 4K Upscaling فناوری تصویر OLED Motion رفرش ریت تصویر 120 هرتز زاویه دید بسیار...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55A75K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : بازی و گیمینگ _ تماشای حرفه ای فیلم _ استفاده خانگی و معمولی
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    رزولوشن: 2160 × 3840 پیکسل کیفیت تصویر 4K پردازنده تصویر: Cognitive Processor XR پشتیبانی از فناری HDR قابلیت ارتقای کیفیت تصویر XR 4K Upscaling فناوری تصویر OLED Motion رفرش ریت تصویر 120 هرتز زاویه دید بسیار...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 65X75K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 65 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال تولید: 2022 وضوح تصویر : 4K نور پس زمینه: Direct LED کنترل نور پس زمینه: Frame Dimming پردازنده تصویر: X1 رفرش ریت: 60 هرتز مجهز به فناوری: HDR10 و HLG فناوری تصویر: 4K X-Reality PRO نمایش رنگ های زنده: Live...
    دوست داشتن
    2022 میلادی
    SONY
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55X75K
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد
  • 31,100,000 تومان (بدون مالیات)
    سال تولید: 2022 وضوح تصویر : 4K نور پس زمینه: Direct LED کنترل نور پس زمینه: Frame Dimming پردازنده تصویر: X1 رفرش ریت: 60 هرتز مجهز به فناوری: HDR10 و HLG فناوری تصویر: 4K X-Reality PRO نمایش رنگ های زنده: Live...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم