برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2021
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K UHD
  • اینچ: 65 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • بلوتوث: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    28,300,000 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    • سال عرضه (میلادی): 2020
    • سیستم عامل: Android
    • کیفیت تصویر: 4K
    • نوع صفحه نمایش: LED
    • پردازنده ARM Cortex-A53
    • 2 گیگ رم و 8 گیگ حافظه داخلی
    • پشتیبانی از قابلیت HDR
    • رفرش ریت 60HZ
    • دارای گیرنده دیجیتال
    • قابلیت اتصال به گوشی
    • سیستم صوتی 20 وات
    • تکنولوژی DTS و Dolby
    • پشتیبانی از زبان فارسی
    • پشتیبانی از  Google Assistant
    • قابلیت اتصال به Wi-Fi و بلوتوث و LAN
    ادامه مطلب
    توضیحات

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP 

    تلویزوین شیائومی L65MS-5ASP از تولیدات سال 2021 میلادی شرکت شیائومی به شمار می رود.کیفیت رنگی بالایی به هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی را برای شما نمایان می کند، دارای کیفیت صدای فورکی به همراه وضوح صدای بالاست و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند. امکان دسترسی به اینترنت را در فضای دیجیتال و تکنولوژی برای شما فراهم می کند. برای تولید این محصول از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است که امکان دریافت تمامی شبکه های سیما را بدون دسترسی به گیرنده دیجیتال را فراهم می کند.

    جهت مشاهده لیست قیمت تلویزیون شیائومی با ما همراه باشید.

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    مشخصات ظاهری تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP به صورت صفحه تخت و باریک است که دارای صفحه نمایش 65 اینچی است، ضخامت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارد. دارای قاب باریکی است و دو شاخه و پایه نگه دارنده به صورت 8 داردکه با استفاده از پیچ به قسمت زیرین تلویزیون وصل می شود که می توانید آن را روی میز تلویزیون قرار دهیدکه از سوی دیگر قابلیت اتصال به دیوار را دارد. تمامی ورودی ها و خروجی های آن به همراه فیش آنتن ، ویدئو، برق و ... به گونه ای در پشت تلویزیون تعبیه شده است که علاوه بر دسترسی آسان از شلوغی بیش از حد نیز پرهیز می کند و زیبایی را برای طراحی دکوراسیون منزل برای شما به ارمغان می آورد.

    مشخصات ظاهری تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر در تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از فناوری 4K برای پخش تصاویر خود استفاده می کند. که جزء بالاترین کیفیت تصویر برای پخش محتواهای تلویزیونی به شمار می رود. دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل استکه بیش از 8 میلیون پیکسل بر روی صفحه نمایش دارد و در واقع تصاویر واقع گرایانه ای را با کنتراست تصویر بالا پخش می کند طوریکه کیفیت تصاویر آن 4 برابر کیفیت مورد پخش فول اچ دی است که تصاویر را با جزئی ترین حالات پخش می کند. برای خرید تلویزیون از بانه به فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و در پنل کاربری خود خرید خود را انجام دهید.

    طیف گسترده رنگی WCG امکان خلق و درج تصاویر با کیفیت رنگی خارق العاده را فراهم می کند، فناوری موجود بیش از 85 درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می دهد و باعث می شود تا تصاویر با حالتی طبیعی و زنده به نمایش در بیایند. جالب است بدانید که فناوری WCG در صفحه نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را ایجاد می کند تا کاربرانی که از این تلویزیون استفاده می کنند بتوانند از توزیع هماهنگی رنگها به هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی اکشن و هیجانی نهایت لذت را ببرند و فیلم را در محیط واقعی به تماشا بنشینند.

    موتور پردازنده قدرتمند تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    توجه داشته باشید که برای پخش تصاویر با کیفیت و وضوح بالا نیاز به یک پردازنده قدرتمند دارید که در این میان شرکت شیائومی در تلویزیون های ال ای دی مدل L65M5-5ASP از پردازنده قدرتمند Cortex-A53 64- bit Processor استفاده نموده است. که وجود چنین پردازنده قدرتمندی باعث تقویت رنگ ها و کنتراست تصاویر می شود ؛ نویز تصاویر مورد پخش را تا حدود زیادی کاهش می دهد و با استفاده از الگوریتم های موجود کیفیت تصاویر را تا 4K افزایش می دهد که در نتیجه آن جزئیات تصاویر و بافت آنها افزایش و تقویت پیدا می کند و تصاویری با عمق زیاد را باز آفرینی می کند.

    جهت استعلام دقیق قیمت تلویزیون 65 اینچ شیائومی می توانید به وب سایت مراجعه و یا با کارشناسان مجرب بانه تک تماس بگیرید.

    موتور پردازنده قدرتمند تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    امکانات هوشمند تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP 

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای امکانات هوشمندی است چراکه هوشمند بودن در عصر حاضر جزء لاینفک دنیای مدرن به شمار می رود. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند که با استفاده از آن کار ها به سهولت انجام می شود ، سیستم عامل اندروید به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بین گوشی همراه و تلویزیون خود اتصال برقرار کنید . دارای حافظه داخلی 8 گیگابایتی است که می توانید برنامه های مورد علاقه خود را بدون نصب جداگانه دستگاه در حافظه داخلی تلویزیون ضبط کنید. دارای وای فای داخلی است که امکان برقراری اینترنت را به شما می دهد که با استفاده از ان می توانید وارد دنیای اینترنت و فضای دیجیتال شوید و از آخرین اخبار و رویداد های روز دنیا باخبر شوید و به تماشای آنلاین فیلم و سریال بنشینید.

    امکان جستجو صوتی زبان های مختلف با استفاده از قابلیت Google Assistant فراهم شده است که علاوه بر آن با استفاده از ویژگی Smart Assistant می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را از قبیل لامپ ها ، دستگاه های تصفیه هوا ، دوربین های امنیتی و ... را کنترل کنید. توجه داشته باشید دکمه های سریعی به برنامه هایی همچون Netflix و Video Prime Amazon در ریموت کنترل تعبیه شده است که سرگرمی بیشتر و راحتتر کاربران به دنبال دارد. 

    امکانات هوشمند تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    زاویه دید گسترده تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP زاویه دید گسترده ای دارد طوریکه این تلویزیون دارای زاویه دید 178 درجه تصاویر با کیفیت دقیق از هر نقطه از منزل را نشان می دهد. استفاده از این قابلیت به ویژه در دورهمی ها و محیط های بزرگبیشتر و ملموس تر به چشم می خورد و باعث می شود تا همه افراد تماشای یکسانی را تجربه کنند. نکته ای که وجود دارد این است که بسیاری از تلویزیون هایی که از پنل VA برخوردار هستند چنین قابلیتی ندارند.

    زاویه دید گسترده تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range 

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range است و از فرمت +HDR10 نیز پشتیبانی می کند که وجود چنین فناوری با تنظیم رنگ ها و سایه ها و همچنین ایجاد کنتراست تصویری بالا عمق تصاویر و صحنه های مورد پخش را بالا می برد و باعث می شود تصاویر از آن چیزی که هستند واقعی تر به نظر برسند. محتوای تصاویر در HDR بیشتر است و دارای نویز صدای کمتری نیز است. همچنین وجود پردازشگر تصویر Mali-470 به خوبی محتوای HDR مورد پخش را پردازش می کند.

    تکنولوژی HDR یا High Dynamic Range فروشگاه بانه تک

    تکنولوژی MEMC تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تکنولوژی MEMC موجود در تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP تک تک فریم های مورد پخش در صحنه های سریع را مورد پردازش قرار می دهد ودر نتیجه تصاویر را به صورت واضح و شفاف پخش و از تاری جلوگیری می کند و باعث می شود شما از تماشای بازی های اکشن و مهیج نهایت لذت را ببرید. رفرش ریت صفحه نمایش تلویزیون شیائومی در حدود 60 هرتز است. فروشگاه اینترنتی بانه تک امکان خرید غیر حضوری انواع تلویزیون از بانه را برای شما فراهم نموده است.

    تکنولوژی MEMC تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    سیستم صوتی تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از سیستم صوتی دو کاناله و استریو پشتیبانی می کند به همین دلیل دارای چهار بلندگو از نوع Bass Reflex است که صدای با کیفیت و بلندی را پخش می کند. مجموع صدای خروجی این تلویزیون 20 وات است که با استفاده از فناوری Dolby Audio و Dolby DTS صدای تلویزیون را بهبود می بخشد.

    سیستم صوتی تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP دارای پردازشگر 4 هسته ای 64 بیتی Cortex A53 است. توانایی پردازش HDR را دارد و کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. این پردازشگر بهترین نحو در کنار یک رم دو گیگابایتی و نوع DDR و 16 گیگابایت باعث اجرای روان برنامه های مورد پخش می شود . در کنار پردازشگر 4 هسته ای از پردازشگر گرافیکی Mali-470 برای پردازش گرافیکی استفاده می کند.

    دستیار صوتی گوگل تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP 

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از دستیار صوتی موجود در این تلویزیون به نام Google Assistant پشتیبانی می کند که بر اساس آن شما به راحتی می توانید دستورات صوتی را به بهترین نحو از این طریق انجام دهید. در ریموت کنترل جادویی و بلوتوثی این تلویزیون دکمه مخصوص Google Assistant پشتیبانی می کند که بر اساس آن شما به راحتی می توانید دستورات صوتی را به بهترین نحو از این طریق انجام دهید. در ریموت کنترل جادویی و بلوتوثی این تلویزیون دکمه مخصوص Google Assistant وجود دارد که با لمس آن می توانید دستورات صوتی مد نظر خود را اجرا کنید.

    دستیار صوتی گوگل تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP فروشگاه بانه تک

    سخن پایانی 

    تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP از تلویزیون های پر طرفدار بازار به شمار می رود که دارای امکانات و قابلیت های گسترده ای است و دارای کنترل بلوتوثی است. کیفیت صدا و تصویر بالایی دارد و یک انتخاب مناسب برای خانوادهخ های ایرانی به شمار می رود که قابلیت اتصال به اینترنت و دستیار صوتی را دارد، دارای حافظه داخلی و کلی برنامه و مزایای دیگر است. برای خرید تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP به فروشگاه اینترنتی مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    L65M5-5ASP

    مشخصات

    سال ساخت
    2021
    کیفیت صفحه نمایش
    4K UHD
    اینچ
    65 اینچ
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    3 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    قابلیت DVB-c
    yes
    سیستم های صوتی
    DOLBY ATMOSLBY DIGITAL, DO
    رزولوشن تصویر
    2160*3840
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    قابلیت DVB-s
    yes
    OSD Language
    no
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    60 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    yes
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    ورودی CI-Slot
    yes
    پورت LAN
    yes
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    تصویر در تصویر
    no
    خروجی هدفون
    yes
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    قابلیت ضبط
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    فرمت های قابل اجرا
    AVI، MKV H264 / MPEG-4 AVC MPEG-1 MPEG-2 MPEG-4 WMV9 / VC1 AAC MP3 WMA V2 تا v9.2 JPEG
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    1449.3x836.5x318.8 میلیمتر
    وزن خالص (کیلوگرم)
    17.56 کیلوگرم
    ریموت کنترل
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    زبان و منو فارسی
    yes
    ورودی تیونر
    yes
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    نوع پنل
    VA
    طراحی
    قاب باریک و بدنه مشکی
    شناسه کالا
    2900681100847
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: A2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 58A2تلویزیون شیائومی 58A2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: A2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 22,300,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 55A2تلویزیون شیائومی 55A2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: A2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 20,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 50A2تلویزیون شیائومی 50A2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: A2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 32A2تلویزیون شیائومی 32A2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: F2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 55F2تلویزیون شیائومی 55F2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: F2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 50F2تلویزیون شیائومی 50F2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: A2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 18,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 43A2تلویزیون شیائومی 43A2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون شیائومی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: F2
  • سیستم عامل: Fire OS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون شیائومی 43F2تلویزیون شیائومی 43F2 که در سال 2022 تولید شده و قابلیت و امکانات آن را در ادامه توضیح خواهیم داد.
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم