برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2020 ال جی اندونزی 55NANO80

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2020
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Voice
  • قابلیت DVB-T: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    ناموجود
    معرفی کوتاه محصول

    • مدل: NANO80
    • نوع نمایشگر: NanoCell
    • نور پس زمینه: Local Dimming
    • پردازنده تصویر : Quad Core Processor 4K
    • فناوری رنگ : Billion Rich Colors
    • زاویه دید گسترده : دارد
    •  کیفیت تصویر : فورکی 4K
    • پشتیبانی از: Active HDR و HDR10PRO
    • رفرش ریت : 60 هرتز
    • وای فای و بلوتوث: دارد
    • قابلیت هشدار ورزشی : دارد
    •  سیستم عامل : webOS
    • پشتیبانی از Gallery Stand: دارد
    • هوش مصنوعی : ThinQ AI
    • قابلیت اتصال به موبایل: دارد
    • سازگار با Airplay2: دارد
    •  ریموت کنترل : جادویی
    • توان صوتی: 20 وات
    • خروجی صوتی دیجیتال: دارد
    • سیستم صوتی : 2.0 کاناله
    • پشتیبانی از: صدای دالبی
    •  فناوری صدا: Clear Voice III
    • پورت HDMI: 4 عدد
    • پورت USB: 2 پورت
    • گیرنده داخلی و ستلایت: دارد
    • منو فارسی: ندارد
    ادامه مطلب
    توضیحات

    تلویزیون ال جی 55nano80

    تلویزیون ال جی 55nano80 از طراحی مدرنی برخوردار است و دارای امکانات ویژه ای است که شرکت ال جی آن را در سال 2020 میلادی روانه بازار مصرف نموده است. همانطور که از نامش پیداست در این از سری تلویزیون های ال جی از فناوری نانوسل بر پایه نانو استفاده شده است. تمامی شبکه های سیما را بدون نیاز به دستگاه دیجیتال دریافت و از کیفیت بالایی برخوردار است که علاوه بر آن دارای چندین ورودی و خروجی USB,HDMI است.

    تلویزیون ال جی 55NANO80

    فناوری نانوسل تلویزیون ال جی 55NANO80

    یکی از تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون ال جی مدل NANO80 استفاده از فناوری نانوسل خاص شرکت ال جی است، در این فناوری از رنگی که قطر آن در حدود یک نانومتر است برای ایجاد تصاویر شفاف و واقعی استفاده شده است که البته در این فناوری رنگها فیلتر می شوند طوریکه فقط رنگهای پویا، واقعی و زنده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ذرات ریز در این تلویزیون باعث می شود تا کوچکترین تفاوت در رنگها نیز مورد بررسی قرار بگیرد و تصاویر با کیفیت تری با حالت زنده و واقعی به نمایش در بیاید. به دلیل داشتن فناوری nano color ,nano black به هنگام استفاده در محیط های روشن و همچنین پر نور تصاویر مورد پخش را در صفحه نمایش به بهترین وجه نشان می دهد.

    تلویزیون ال جی 55NANO80

    زاویه دید گسترده تلویزیون ال جی 55nano80

    تلویزیون ال جی 55nano80 با امکانات و فناوری های پیشرفته ای که در آن به کار رفته است زاویه دید گسترده 60 درجه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آن در هر نقطه ای از منزل به هنگام دورهمی های خانوادگی و دوستانه می توانید به صورت دسته جمعی برنامه مورد علاقه خود را با کیفیت یکسان تماشا و لحظات نابی را تجربه کنید. برای خرید تلویزیون از بانه به طور مستقیم به فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و خرید خود را انجام دهید.

    تلویزیون ال جی NANO80

    مشخصات ظاهری تلویزیون ال جی 55nano80

    تلویزیون ال جی مدل NANO80 دارای صفحه نمایش 55 اینچی است که  برای استفاده در واحدهایی با متراژ بین 50 تا 80 متر مناسب است که بسته به صفحه نمایش بزرگی که دارد می توانید همچون پرده سینما برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. دارای قاب باریکی به همراه طراحی مدرن است. دارای دو پایه نگهدارنده به صورت دوشاخه مدل 8 است که به صورت جدا در کارتن تلویزیون وجود دارد که می بایست آن را با استفاده از پیچ به تلویزیون وصل کنید و سپس آن را بر روی میز تلویزیون یا هر محل دیگری قرار دهید که البته در پشت تلویزیون چندین جای پیچ برای نصب تلویزیون بر روی دیوار وجود دارد که در صورت نیاز می توانید با پایه مخصوص آن را به دیوار وصل کنید. دارای صفحه نمایش ال ای دی و به صورت صفحه تخت است. تمامی ورودی ها و خروجی های این تلویزیون در پشت آن به گونه ای تعبیه شده است که دسترسی آسانی دارد و دارای یک کنترل اصل است.

    کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 55nano80

    تصاویر مورد پخش در تلویزیون ال جی نانو 80 به صورت واقعی و استاندارد پخش می شود که در این میان استفاده از پنل IPS باعث ارتقاء کیفیت تصاویر مورد پخش می شود و علاوه بر آن افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید را به دنبال دارد که باعث مقاومت صفحه نمایش در برابر خرابی و ضربه می شود. دارای کیفیت تصویر فورکی است و رزولوشن تصویر آن 2160*3840 با تعداد بیش از 8 میلیون پیکسل تصاویر با کیفیت و در خشنده ای را به نمایش می گذارد، وجود فناوری فورکی تصاویر مورد پخش را چهار برابر فول اچ دی نمایش می دهد. فرکانس تصویر در این تلویزیون 60 هرتز است. از فناوری پیشرفته ای برخورداراست و نوردهی پس زمینه آن حالتDIRECT دارد که به فناوری Local dimmind مجهز شده است.

    پردازنده 4 هسته ای تلویزیون ال جی NANO8055

    تلویزیون ال جی 55nano80 دارای پردازنده 4 هسته ای است به این صورت که تصاویر را پس از پردازش در 4 مرحله به صورت شفاف و بدون نویز ارائه می دهد. سرعت و دقت بالا از ویژگی بارز این پردازشگر به شمار می رود، توانایی پردازنده 4 هسته ای موجود به گونه ای است که قابلیت ارتقا تصاویر مورد پخش از رزولوشن پایین به بالا را دارد. برای خرید غیرحضوری انواع تلویزیون از بانه کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و به طور مستقیم و با قیمت مناسب تلویزیون دلخواه خود را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

    تلویزیون الجی 55NANO80

    سیستم صوتی دو کاناله تلویزیون ال جی 55nano80

    سیستم صوتی تلویزیون نانو 80 به صورت دو کاناله است که در مجموع 20 وات صدا تولید می کند که دارای دو بلندگوی 10 واتی است که صدای همه گیر و همه جانبه ای را تولید می کند. فرمت های صوتی آن با حالت DTS Decoder صدای با کیفیتی را تولید می کند، وجود سیستم صوتی sound synce به شما این امکان را می دهد تا بتوانید صدا را آهسته و یا به آن سرعت ببخشید.

    سیستم های هوشمند تلویزیون ال جی 55nano80

    تلویزیون ال جی 55nano80 دارای بستر نرم افزاری به نام webOS است و توانایی پشتیبانی از Amazon,Google home,Google assistant را دارد که از دیگر ویژگی های آن داشتن دستیارهای صوتی است. با استفاده از منوی home dashboard می توانید دستگاه های هوشمند را به تلویزیون وصل کنید؛ تنظیمات مورد نیاز در این قسمت قابل تغییر است. جالب است بدانید که این محصول از homekit نیز پشتیبانی می کند که بستر مناسبی را در اختیار کاربران ios قرار می دهد تا با استفاده از آن به راحتی بتوانند کنترل خانه هوشمند خود را در اختیار بگیرند. قابلیت اتصال به اینترنت را دارد که با استفاده از آن می توانید وارد دنیای دیجیتال شوید و فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. قابلیت اتصال گوشی، لب تاب و تبلت به تلویزیون را دارد که با استفاده از آن می توانید محتوای درون محتواهای الکترونیکی را مشاهده کنید.

    تلویزیون ال جی 55NANO80

    فناوری local dimmingتلویزیون ال جی 55NANO80

    فناوری پاک سازی ناحیه ای یا local dimmingتلویزیون ال جی 55NANO80 نوردهی موضعی را به هنگام پخش به صورت کاملاً حرفه ای انجام می دهد. با بهره گیری از فناوری نانوسل و صفحه نمایش local dimming کنتراست تصاویر بالاتری را ایجاد می کند و رنگها را با کیفیت و وضوح بالاتری به نمایش می گذارد. بانه تک با قیمت مناسب انواع تلویزیون اصل را عرضه می کند.

    پشتیبانی از فناوری های HLG PRO, HDR 10 PRO

    تلویزیون ال جی 55NANO80 قابلیت HDR دارد طوریکه از فناوری پیشرفته  HLG PRO, HDR 10 PRO  پشتیبانی می کند که این امر باعث می شود کنتراست موجود در این تصاویر نسبت به تلویزیون های معمولی بالاتر شود. روشنایی صفحه به صورت خودکار تنظیم می شود و با تنظیم میزان روشنایی هر رنگ تمامی رنگهای موجود به صورت مجزا نمایش داده می شوند و به هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی هیچگونه تاری یا آمیختگی تاری نخواهید داشت و می توانید تمامی جزئیات تصاویر را با کیفیت بالایی تماشا کنید.

    تکنولوژی Filmmaker Mode تلویزیون ال جی نانوسل مدل 80

    با استفاده از این فناوری شگفت انگیز و به روز مخاطبان می توانند دقیقا همان چیزی را که مد نظر کارگردان برای پخش است را مشاهده کنند. یک فضای سه بعدی را برای مخاطب ایجاد می کند.

    تلویزیون ال جی 55NANO80

    لذت بازی و سرگرمی با تلویزیون ال جی 55NANO80

    تلویزیون یک وسیله سرگرم کننده به شمار می رود که بسته به امکانات هوشمندی که دارد ساعتها شما را به خود مشغول می کند که علاوه بر آن شما می توانید انواع پلی استیشن و کنسول بازی را به آن وصل و با لذت و هیجان بیشتر بازی های مورد علاقه خود را به صورت واقعی و زنده انجام و خود را محصور در محیط بازی ببینید.

    تلویزیون ال جی 55NANO80

    سخن پایانی

    اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال خرید کالای مناسب و مقرون به صرفه با استاندارد و امکانات قابل ملاحظه هستید استفاده از تلویزیون ال جی 55NANO80 می تواند بهترین گزینه باشد چرا که تصاویر مورد پخش را با بهترین کیفیت و وضوح تصویر بالا نمایش می دهد که از فناوری نانوسل نیز برخوردار است. صدای شفاف و همه گیری را پخش و از زاویه دید گسترده ای برخوردار است. برای خرید بدون واسطه تلویزیون ال جی 55NANO80 می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و خرید خود را بدون صرف وقت و هزینه اضافه انجام و تلویزیون خود را درب منزل تحویل بگیرید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    55NANO80

    مشخصات

    سال ساخت
    2020
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    55 اینچ
    سیستم کاهنده نویز صدا
    Clear Voice
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    قابلیت DVB-c
    yes
    رزولوشن تصویر
    2160×3840
    سایر ویژگی و امکانات
    پشتیبانی از دستیار صوتی Alexaکنترل دستگاه های سازگار با HDMI از طریق Simplinkتشخیص صدای هوشمند با Intelligent Voice Recognition
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    قابلیت DVB-s
    yes
    خروجی VIDEO
    no
    OSD Language
    yes
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    سری 8
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    60هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    4 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    yes
    تعداد ورودی Component
    1 پورت
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    ورودی PC
    no
    ورودی CI-Slot
    yes
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    فناوری تبدیل 2D به 3D
    no
    ویژگی های صدا
    کانال بازگشت صوتی ARCطراحی بلندگوهای Down Firingهمگام سازی صدا از طریق LG Sound Syncتنظیم صدا توسط هوش مصنوعی به صورت خودکار AI Sound
    رزولوشن فیلم
    4K
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    تصویر در تصویر
    no
    خروجی Audio
    no
    خروجی هدفون
    no
    تله تکست
    yes
    بازی
    no
    قابلیت ضبط
    yes
    تایمر خاموش
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    no
    اقلام همراه
    ریموت کنترل ـ باتری ریموت کنترل ـ دفترچه راهنما ـ چهار پیچ اتصال
    فرمت های قابل اجرا
    AVI، MKV H264 / MPEG-4 AVC MPEG-1 MPEG-2 MPEG-4 WMV9 / VC1 AAC MP3 WMA V2 تا v9.2 JPEG
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    123.2×71.6×6.3
    وزن خالص (کیلوگرم)
    17.4
    امکانات دیگر
    هوش مصنوعی ThinQقابلیت اتصال به موبایلاستاندارد WIFI 802.11ac
    موتور تصویر
    پردازنده چهار هسته ای
    ریموت کنترل
    yes
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    زبان و منو فارسی
    no
    ورودی تیونر
    DVB-T, DVB-S, DVB-C, DVB-S2, DVB-T2
    (ConnectShare™(USB2.0
    no
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    نوع پنل
    IPS
    تگ اشتراک گزاری NFC
    no
    سیستم عامل
    webOS
    حالت فبلم
    yes
    شناسه کالا
    2220136120087
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 50Nano82 تلویزیون ال جی 50Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55Nano82 تلویزیون ال جی 55Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 65Nano82 تلویزیون ال جی 65Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 82,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75Nano82 تلویزیون ال جی 75Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75NANO76 تلویزیون ال جی 75NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 43NANO76 تلویزیون ال جی 43NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55NANO76 تلویزیون ال جی 55NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 50NANO76 تلویزیون ال جی 50NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم