برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2021 ال جی اندونزی 65NANO90

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2021
  • مدل: LG 65NANO90
  • کیفیت صفحه نمایش : 4k
  • اینچ: 65 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    • سال ساخت : 2021
    • نوع نمایشگر: نانوسل 
    • کیفیت تصویر: 4K
    • ارتقای رزولوشن : 4K Upscaling
    • نور پس زمینه : Slim Direct
    • دارای: رفرش ریت متغیر
    • پنل : IPS 
    • رفرش ریت: 120 هرتز
    • فناوری تصویر: نمایش 100 درصد رنگ ها
    • فناوری تصویر: Billion Reach Color
    • تشخیص ژانر محتوا: دارد
    •  پردازنده تصویر: Alpha 7 gen 4
    • سیستم عامل: WEB OS
    • تشخیص نور اتاق: دارد 
    •  سیستم صوتی: 40 وات
    • جستجوی صوتی: دارد
    • اتصال بیسیم: وای فای و بلوتوث
    • درگاه های ارتباطی: HDMI:4 - USB:3
    • منو فارسی: ندارد
    • پشتیبانی از : کیبورد فارسی
    ادامه مطلب
    توضیحات

    تلویزیون 2021 ال جی 65NANO90 و مشخصه های اصلی آن 

    تلویزیون ال جی 65NANO90 یکی دیگر از محصولات برند ال جی می باشد که در سال 2021 وارد بازار شد . نام تلویزیون سری نانو ال جی در مقایسه با سال قبل فرقی نکرده است اما با مشخصات فنی بالاتری نسبت به سال قبل ارائه شده است. برند ال جی مدل جدید خود را مخصوص استفاده خانگی و تماشای فیلم طراحی کرده است. اندازه 65 اینچی آن برای محیط های نسبتاً بزرگ مناسب می باشد. با حاشیه فوق العاده باریک مدل NANO90 غوطه وری واقعی را تجربه  خواهید کرد. این تلویزیون با یک قاب که کسری یک اینچ را اندازه می گیرد شما را در تصاویر در حال پخش خود غرق می کند. برند ال جی تلویزیون سری نانو خود را در اندازه های 55 ، 65 ، 75 و 86 اینچ تولید کرده تا کاربرد با بنا بر نیاز و سلیقه تلویزیون خود انتخاب کند. تجربه فورکی باور نکردنی را با خرید تلویزیون ال جی 65NANO90 خواهید داشت. مدل NANO90 با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160*3840 تصاویری شگفت انگیز و بسیار شبیه به واقعیت را نمایش می دهد. فناوری Cinema HDR با فرمت های استاندارد HDR10 Pro و Dolby Vision IQ و HLG محتوای HDR را بهبود داده و صحنه های سینمایی را نمایان می کند. تکنولوژی Full Array Dimming با بهبود کنتراست تصاویر جزئیاتی خیره کننده را به نمایش می گذارد. پردازش تصاویر با کمک پردازنده a7 Gen 3 Processor 4K به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.این پردازنده به کمک فناوری 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا برده و تصاویری را پخش می کند که شایسته نگاه شما باشد. فناوری های Nano Color و Billion Rich Colors و Image Enhancing  و ... همگی در برای بالا بردن تجربه تماشای شما در تلویزیون ال جی NANO90 به کار رفته اند. تصاویر سریع و اکشن را بسیار  روان و بی نقص با Motion Pro مشاهده خواهید کرد. همچنین مدل NANO90 برند ال جی برای جلب نظر گیمر ها نیز از تکنولوژی های FreeSync و HGiG و VRR و ALLM استفاده کرده است. سیستم صوتی 2.2 کاناله این تلویزیون با خروجی 40 وات در مجموع صدایی بی نظیر و در حد تصویر خود را پخش می کند. 20 وات این میزان صدا مربوط به ووفر داخلی ان می باشد که به افزایش باس صدا کمک کرده است.از دیگر تکنولوژی های صوتی مدل 65NANO90 می توان به Ultra Surround و Dolby Atoms و AI Sound اشاره کرد. سیستم عامل به کار رفته در تلویزیون هوشمند ال جی 65NANO90 سیستم عامل پیشرفته WebOS 6 می باشد. از قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی NANO90 می توان ThinQ و هشدار ورزشی Sport Alert و پشتیبانی از اینترنت اشیاء IoT و... را نام برد .برای شناخت بیشتر تلویزیون ال جی 65NANO90 با ما همراه باشید.

    تلویزیون 2021 ال جی 65NANO90 و مشخصه های اصلی آن فروشگاه بانه تک

    فناوری نانوسل تلویزیون ال جی 65NANO90

    تلویزیون ال جی 65NANO90 با داشتن فناوری نانوسل تجربه دیداری شما را بالا مب برد. با مدل NANO90 سطح جدیدی از مدیریت رنگ ماهرانه را مشاهده خواهید کرد. هرآنچه صحنه نیاز داشته باشد ، نانو رنگ ارائه می دهد. رنگ زنده ، دقیق و طیف گسترده ای از بیش از یک میلیارد رنگ غنی با تلویزیون نانوسل ال جی مشاهده خواهید کرد. NanoCell TV یک 4K واقعی را ارائه می دهدکه دارای استاندارد CM استاندارد بین المللی می باشد. با وضوح 4K واقعی که توسط فناوری نانوسل تلویزیون 65NANO90 برند ال جی تکمیل شده است ، تجربه بصری درخشان و واضح تری را کشف کنید.

    فناوری نانوسل تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    پردازنده a7 Gen 3 Processor 4K تلویزیون ال جی 65NANO90

    پردازنده a7 Gen 3 Processor 4K تلویزیون ال جی 65NANO90 ما تصویر و صدا را بهتر می کند. با این پردازنده تصویر بهتر ، واضح تر و صاف تر شده است. پردازنده a7 Gen3 4K ما عملکرد را تقویت می کند و با فناوری های AI Sound و AI Picture و 4K Upscaling موجود در مدل NANO90 برند ال جی لذت بهره  از صدا و تصویر بی نقص را به شما می دهد.

    پردازنده a7 Gen 3 Processor 4K تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    قابلیت Dolby Vision IQ و Dolby Atoms تلویزیون ال جی 65NANO90

    Dolby Vision IQ و Dolby Atoms تلویزیون ال جی 65NANO90 نامی برجسته در بینایی و صدا در سینما می باشد. دالبی با بالا بردن بهترین فرمت HDR در کلاس خود ، فیلم را ارتقا می دهد. Dolby Vision IQ بسته به شرایط نور محیط و ژانر های محتوا به طور خودکار تنظیمات تصویر تلویزیون 65NANO90 انجام می دهد. Dolby Atoms با صدای فراگیر چند بعدی که به نظر می رسد در اطراف شما جریان می یابد، شما را در میانه عمل قرار می دهد.

    قابلیت Dolby Vision IQ و Dolby Atoms تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    فناوری Full Array Dimming تلویزیون ال جی 65NANO90

    با فناوری Full Array Dimming مدل 65NANO90 برند ال جی رنگ های سیاه را عمیق تر و تصاویر را با کنتراست بالاتر ببینید. با این قابلیت لحظات حیرت انگیز را در فیلم ها ، ورزش ها و بازی های خود ببینید. Full Array Dimming یک سطح دقیق کنترل نور پس زمینه است که نور را برای رنگ تیره عمیق تر و کنتراست تصویری لبه به لبه  تلویزیون ال جی 65NANO90 را متعادل می کند.

    فناوری Full Array Dimming تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65NANO90

    برند ال جی تمام تلاش خود را کرده تا در کنار تصویر فوق العاده مدل NANO90 صدایی بی نظیر را ارائه دهد. سیستم صوتی 2.2 کاناله تلویزیون ال جی 65NANO90 دارای 40 وات توان می باشد . این میزان صدا به تنهایی جوابگوی محیط های نسبتاً بزرگ می باشد . 20 وات این صدا مربوط به ووفر داخلی تلویزیون می باشد که باس صدا را افزایش داده و به صدا هیجان می دهد.قابلیت Ultra Surround با ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه به تقویت این سیستم صوتی کمک بسیاری کرده است. برای ایجاد یک صدای فراگیر فوری ، Bluetooth Surround Ready را وصل کنید و یک صدای فراگیر واقعی را با مدل 65NANO90 برند ال جی تجربه کنید.

    کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    فناوری های ویژه مخصوص گیمینگ در تلویزیون ال جی 65NANO90

    برند ال جی برای اینکه مورد قبول تمام کاربران باشد ویژگی های منحصر به فردی را در مدل NANO90 خود گنجانده است که تجربه بازی هیجان انگیز را به شما می دهد. تلویزیون ال جی 65NANO90 با داشتن کیفیت تصویر مجهز به هوش مصنوعی شما را به لحظه منتقل می کند. ویزگی های بازی و جدید ترین فناوری ها از قبیل VRR ، HGiG و FreeSync با تأخیر کمتر ، نرخ تجدید بالا و گیم پلی فوق العاده پاسخگو برتری در بازی ها را به شما می دهد. Motion Pro باعث می شود تصاویر لکنت کمتری داشته باشند و تعقیب و گریز ماشین ها در بازی با سرعت بیشتری در تلویزیون ال جی 65NANO90 انجام گیرد.

    فناوری های ویژه مخصوص گیمینگ در تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    فناوری های هوشمند تلویزیون ال جی 65NANO90

    تلویزیون ال جی 65NANO90 در کنار صدا و تصویر بی نظیری که دارد از قابلیت های هوشمند ویژه ای برخوردار می باشد که به کمک آن کار با تلویزیون لذت بخش تر می باشد. سیستم عامل WebOS  سیستم عامل انحصاری برند ال جی می باشد که در محصولات خود به کار می برد . این برند در مدل NANO90 سال 2021 خود از نسخه 6 این سیستم عامل بهره گرفته است که مسلماً امکانات بیشتری را به نسبت نسخه های پایین تر در اختیار کاربر قرار می دهد. Sport Alert به روز رسانی هایی را در مورد تیم موردمورد علاقه تان در هنگام مسابقات نظیر زمان شروع و امتیازات ارائه می دهد حتی اگر مشغول تماشای محتوای دیگری باشید.قیمت تلویزیون ال جی 65NANO90 در مقایسه با امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهد بسیار مناسب می باشد . شما با خرید مدل NANO90 از امکانات ویزه ای که این تلویزیون دارد به رحتی می توانید استفاده کنید و سرچ های روزانه و بسیاری امورات را با آن انجام می دهید.

    فناوری های هوشمند تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    هوش مصنوعی ThinQ تلویزیون ال جی 65NANO90

    فناوری ThinQ تلویزیون ال جی 65NANO90 هوش برتر برای سهولت زندگی می باشد. تلویزیون 65NANO90 برند ال جی سریع فکر می کند. پردازش های پیشرفته هوش مصنوعی ما تصویر و صدای مدل 65NANO90 را بهتر هدایت می کند. هوش مصنوعی به WebOS قدرت می دهد تا توصیه های محتوای شخصی را ارائه دهد و نیز این فناوری دستیار های صوتی یکپارچه مانند Google Assistant و Alexa و دستگاه های خانگی متصل سازگار را با سهولت کنترل می کند.

    هوش مصنوعی ThinQ تلویزیون ال جی 65NANO90 فروشگاه بانه تک

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    LG TV 65NANO90

    مشخصات

    سال ساخت
    2021
    مدل
    LG 65NANO90
    کیفیت صفحه نمایش
    4k
    اینچ
    65 اینچ
    سیستم کاهنده نویز صدا
    دارد
    تلویزیون مخصوص
    استفاده خانگی – تماشای حرفه ای فیلم – بازی و گیمینگ
    قابلیت DVB-T
    no
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    3 پورت
    توان خروجی صدا
    40 w
    قابلیت DVB-c
    yes
    نسبت کنتراست
    LG Local Contrast
    قابلیت اتصال به موبایل
    YES
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت
    4K@120Hz
    قابلیت DVB-s
    no
    نسخه ورودی HDMI
    HDMI 2.1
    پردازنده
    α7 Gen4 Processor 4K
    نسخه ورودی USB
    USB 2.0
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    100 Hz
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    4 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    no
    ورودی CI-Slot
    no
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    ویژگی های صدا
    Dolby AudioDolby AtmoasAC4Dolby Digital Plus
    اندازه نمایشگر (cm)
    163.9
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    تصویر در تصویر
    no
    سیستم های رنگ
    Nano colorBillion rich color
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    اقلام همراه
    دفترچه راهنماباتریریموت کنترلپایهکابل برق
    فرمت های قابل اجرا
    فرمت های رایج
    ریموت کنترل
    yes
    ورودی تیونر
    DVB-T2DVB-S2
    نوع پنل
    IPS
    طراحی
    یدنه مشکی
    سیستم عامل
    WebOS 6.0
    حالت فبلم
    yes
    مشخصات تیونر
    دیجیتال-آنالوگ
    ساخت
    کره
    سیستم نور زمینه
    Slim Direct
    منبع تغذیه:
    AC 110-240V, 50/60Hz
    HDR
    Yes
    DLNA
    Yes
    تولید کننده
    LG
    کشور مونتاژ
    اندونزی
    عمق رنگ (بیت )
    10
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    YES
    تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
    YES
    صدا پردازشگر
    α7 Gen4 Processor 4K
    ورودی HDMI 2.1
    YES
    تکنولوژی AMD FreeSync
    YES
    تکنولوژی Nvidia G-Sync
    NO
    تکنولوژی ALLM
    YES
    تکنولوژی VRR
    YES
    پشتیبانی از HGiG
    YES
    حالت بازی یا Game Mode
    YES
    پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
    yes
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    کانال برگشتی صدای HDMI
    yes
    نوع کانال برگشتی صدای HDMI
    eARC
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 50Nano82 تلویزیون ال جی 50Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55Nano82 تلویزیون ال جی 55Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 65Nano82 تلویزیون ال جی 65Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 82,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75Nano82 تلویزیون ال جی 75Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75NANO76 تلویزیون ال جی 75NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 43NANO76 تلویزیون ال جی 43NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55NANO76 تلویزیون ال جی 55NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 50NANO76 تلویزیون ال جی 50NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم