برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2020 سامسونگ مصر 50TU8500

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2020
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K ULTRA HD
  • اینچ: 50 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • بلوتوث: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    معرفی کوتاه محصول

    • سال عرضه (میلادی): 2020
    • سیستم عامل: Tizen
    • کیفیت تصویر: 4K
    • نوع صفحه نمایش: Crystal
    • قابلیت: Dyanamic crystal color
    • توان صوتی: 20 وات
    • اتصال بیسیم: وای فای - بلوتوث
    • گیرنده دیجیتال: DVB-T2
    • منو: فارسی
    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    تلویزیون سامسونگ 50TU8500 از جمله محصولات سال 2020 کمپانی سامسونگ می باشد که به محض ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرد. اندازه 50 اینچی این تلویزیون بسیار مناسب محیط خانه می باشد و به طور کامل آن را پوشش می دهد. طراحی بی نظیر این تلویزیون که در یک طرف بدون حاشیه می باشد و سه طرف دیگر آن حاشیه بسیار باریکی دارد که هنگام تماشای تلویزیون اصلاً به چشم نمی آید و شما غرق در تصاویر آن می شوید . پایه های هلالی شکل این محصول که در وسط آن قرار دارد کمک می کند تا تلویزیون بر روی میز تی وی قرار گیرد و با استحکامی که دارد  از لرزش تلویزیون روی میز جلوگیری می کند. همچنین اگر تمایل داشتید می توانید تلویزیون زیبای خود را بر روی دیوار نصب کنید. تکنولوژی کریستالی موجود در نمایشگر این تلویزیون 50 اینچی طیف های رنگ بیشتری را نسبت به LED های معمولی ارائه می دهد. این تلویزیون زیبا با کیفیت تصویری 4K HDR به همراه رزولوشن 2160*3840 پیکسلی تصاویری فوق العاده و با جزئیات دقیق را به نمایش می گذارد. این تلویزیون کریستالی از پردازنده قدرتمند Crystal Processor 4K بهره می گیرد این پردازنده قدرتمند عمق تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری واقعی با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. برخورداری از قابلیت HDR و پشتیبانی از فرمت های استاندارد HDR10+ و HLG کنتراست تصاویر را بالا برده و جزئیات دقیق صحنه را به تصویر می کشد. وجود پنل VA رنگ های تیره را عمیق تر و صحنه های طبیعی را به نمایش می گذارد. از دیگر قابلیتهای تصویری که به بهیود کیفیت تصویر کمک بسیاری کرده است می توان به قابلیت Dual LED و UHD Dimming و Mega Contrast و Contrast Enhancer و ... اشاره کرد.فناوری Montion Rate +120 و Auto Montion Plus به کمک صنه های اکشن و سریع آمده و آنها را روان و صاف و بدون وقفه پخش می کند و همچنین Digital Clean View با از بین بردن نویز تصاویر , محتوای صاف و شفافی را در به نمایش می گذارد. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون در نهایت صدایی 20 واته را منتشر می کند که این میزان صدا یک محیط معمولی را پوشش می دهد. قابلیت Dolby Digital Plus صدایی رسا را به گوش مخاطب می رساند.با قابلیت Multiroom Link در هر جای خانه که باشید صدای تلویزیون را به خوبی خواهید شنید.با قابلیت TV Sound To Mobile می توانید بدون مزاحمت برای دیگران صدای تلویزیون را گوش دهید. قابلیت Bluetooth Audio به شما امکان می دهد تا آهنگ هورد علاقه خود را به وسیله بلوتوث بر روی تلویزیون پخش کنید .هماهنگی بین صدا و تصویر در حال پخش به شما یک صوتی فوق العاده را می دهد. بهره مندی از سیستم عامل نسخه 5.5 Tizen محیط بسیار مناسبی را برای کار با تلویزیون به شما می دهد. تلویزیون کریستالی 50 اینچی سامسونگ دارای حالت Ambient و Gallery نیز می باشد که زیبای خاصی به تلویزیون شما می دهد. قابلیت Smart Things  این تلویزیون به شما در مدیریت وسایل هوشمندتان کمک می کند. قابلیت جذاب Tap View و Multi-View امکان پخش دو محتوا را به شما می دهد.

    مشخصات تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    تلویزیون 50 اینچی سامسونگ  با داشتن ویژگی های خاص تصویری هیجان را به خانه شما می آورد.از بیان واقعی رنگ ها تعجب نکنید. با Dynamic Ceystal Display خود را در تصویر غرق کنید. صفحه نمایش کریستال پویا تغییرات واقعی را ارائه می دهد بنابراین می توانید همه ظرافت ها را مشاهده کنید. با این تلویزیون وضوح 4K UHD را احساس خواهید کرد.تلویزیون 4K UHD فراتر از Full HD معمولی و با 4 برابر پیکسل بیشتر می باشد . این میزان کیفیت تصاویر واضحی را که چشمان شما شایسته دیدن آن هستند را ارائه می دهد به طوری که احساس می کنید واقعاً در صحنه هستید. با قابلیت HDR جزئیات خیره کننده ای را مشاهده کنید. دامنه High Dynamic Range باعث افزایش بیان روشن تلویزیون شما می شود , بنابراین می توانید از طیف عظیمی از رنگ ها و جزئیات بصری حتی در صحنه های تاریک لذت ببرید.

    جهت خرید و استعلام به روز قیمت تلویزیون 50 اینچ سامسونگ از طریق مراجعه به وب سایت و یا تماس با کارشناسان مجرب بانه تک اطلاعات دقیق کسب کنید.

    کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    تکنولوژی Dual LED در تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    با این تلویزیون کریستالی سامسونگ در تصاویر تن رنگ مناسب با هر صحنه را خواهید داشت. فناوری نور پس زمینه Dual LED تن رنگ مناسب با حال و هوای محتوای شما را تنظیم می کند تا بتوانید آن را همانگونه که برای مشاهده بود تماشا کنید.

    تکنولوژی Dual LED در تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    پردازنده Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    از مهم ترین نکاتی که در تلویزیون به بهبود کیفیت تصویر کمک فراوانی کرده داشتن یک پردازنده قدرتمند می باشد. کیفیت تصویر قدرتمندی را در تلویزیون سامسونگ 50TU8500 به دلیل وجود پردازنده Crystal Processor 4K خواهید داشت. کیفیت تصویری که شما را به حرکت در می آورد و توسط یک تراشه قدرتمند رنگ را تنظیم می کند و نسبت کنتراست بالا را بهینه می کند و بر HDR تسلط دارد.

    پردازنده Crystal Processor 4K در تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    قابلیت Game Enhancer در تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    تلویزیون کریستالی سامسونگ 50TU8500 برای دوستداران بازی فناوری هایی دارد که بازی با آن را بسیار لذت بخش تر کرده است.با Game Enhancer سریع تر وارد بازی شوید. این قابلیت صفحه شما را بهینه می کند تا با تاخیر ورودی که به سختی قابل توجه است کنترل بیشتری داشته باشید. یا این تلویزیون یک بازی روان را در چشمگیر ترین شکل خود بدون تاری حرکت و قاعده تجربه کنید.

    قابلیت Game Enhancer در تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ  50TU8500

    تلویزیون کریستالی سامسونگ 50TU8500 از صدای رسا و بی نقصی برخوردار می باشد. سیستم صوتی دو کاناله این تلویزیون 20 وات توان دارد و هر کدام از کانال ها 10 وات صدا را منتشر می کند. قابلیت های جذاب صوتی این تلویزیون کیفیت صدای ان را بسیار بهبود داده است. قابلیت Dolby Digital Plus به بهبود کیفیت صدا کمک بسیاری کرده است. قابلیت Multiroom Link به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی از فضای خانه که باشید صدایی یکسان دریافت کنید. Bluetooth Audio به شما این امکان را می دهد تا به وسیله بلوتوث آهنگ داخل تلفن هوشمندتان  را از طریق تلویزیون گوش کنید. هنگامی که مشغول تماشای برنامه های تلویزیونی هستید اگر می خواهید صدای تلویزیون مزاحم دیگران نشود می توانید از قابلیت TV Sound To Mobile استفاده کنید این قابلیت صدای تلویزیون را به تلفن همراهتان انتقال می دهد و شما می توانید با هندزفری به آن گوش دهید.

    کیفیت صدا تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    از جمله امکانات هوشمند این تلویزیون کریستالی می توان به وجود نسخه 5.5 سیستم عامل Tizen اشاره کرد.وجود این سیستم عامل باعث استفاده راحت شما از تلویزیون می شود . با اتصال به اینترنت و استفاده از مرورگر وب ساعت ها با جستجو در اینترنت سرگرم می شوید وجود دستیار صوتی Bixby به شما این امکان را می دهد تا با تلویزیون خود صحبت کنید و از طریق صوت جستجو کنید. قابلیت Smart Things به شما در مدیریت وسایل هوشمندتان حتی زمانی که در منزل نیستید کمک می کند.تلویزیون های UHD سامسونگ با دستگاه ها و سنسور های اینترنت اشیاء Links ارتباط برقرار می کند تا بتوانید چراغ ها را روشن کنید یا اینکه داخل یخچال خود را بررسی کنید و حتی جارو برقی ربات را به راحتی هنگامی که روی کاناپه نشسته اید هدایت کنید. با فناوری Airplay 2 می توانید گوشی ایفون خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای داخل گوشی را روی تلویزیون مشاهده کنید.

    قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 50TU8500 فروشگاه بانه تک

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    50TU8500

    مشخصات

    سال ساخت
    2020
    کیفیت صفحه نمایش
    4K ULTRA HD
    اینچ
    50 اینچ
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    سیستم های صوتی
    Dolby Digital Plus
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    قابلیت DVB-s
    no
    وزن تلویزیون با پایه
    15.2 کیلوگرم
    ابعاد خالص با پایه (سانتی متر)
    111.6x72.8x32.6
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    سری 8
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    120 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    پورت LAN
    yes
    ویژگی های صدا
    Blutooth Audio, Dolby Digital Plus, Multiroom Link, تقویت صدا گفتگو (Dialog Enhancement)
    رزولوشن فیلم
    4K
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    تله تکست
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    فرمت های قابل اجرا
    فرمت های رایج
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    111.6x64.2x5.7
    وزن خالص (کیلوگرم)
    12.9 کیلوگرم
    ریموت کنترل
    yes
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    نوع پنل
    VA
    سیستم عامل
    تایزن
    HDR
    Yes
    HDR - HDR10
    HDR 10+
    HDR - HLG
    HLG Hybrid Log Gamma
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: BU8589
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 50BU8589تلویزیون سامسونگ 50BU8589 دارای پردازنده کریستال 4K است که می توانید از تنوع رنگ های متنوع لذت ببرید. وبه لطفHDR  جزئیات هیجان انگیز را در صحنه های مختلف کشف کنید. در ادامه به بررسی بیش تر...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: BU8500
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 50 اینچ
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50BU8500 تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50BU8500 در سال 2022 به بازار عرضه شده. با 5 سایز متفاوت و ویژگی ها و قابلیت های متنوع و قیمت اقتصادی آن جزء تلویزیون های محبوب محسوب می شود.در ادامه...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 50BU8000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 50 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ تماشای فیلم
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50BU8000 تلویزیون 50 اینچ سامسونگ مدل 50BU8000 محصول سری 8 سال  2022 است.دارای کیفیت نمایش 4K ؛ سیستم عامل Tizen نسخه 7 و قابلیت های دیگر که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت....
    دوست داشتن
    تلویزیون سامسونگ 50 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: AU7000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 50 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Voice
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال عرضه (میلادی): 2021 سیستم عامل: Tizen کیفیت تصویر: 4K نوع صفحه نمایش: Crystal پردازنده : crystal processor 4k نسخه های HDR: HDR10+ , HLG دارای قابلیت مرورگر وب زبان فارسی: بله اتصالات وایرلس: بلوتوث - وای فای...
    دوست داشتن
    تلویزیون سامسونگ 50 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2020
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K UHD
  • اینچ: 50 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال عرضه (میلادی): 2020 سیستم عامل: Tizen کیفیت تصویر: 4K صفحه نمایش Crystal Display پشتیبانی از HDR10+ پردازنده Crystal Processor 4K توان خروجی صدای 20 وات دارای زبان فارسی پشتیبانی از Alexa | Googleassistant 120+ :...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم