برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قهوه ساز سنکور SCE7000BK

دسته بندی: لوازم خانگی
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • مدل: SCE7000BK
  • توان : 900 وات
  • عملکرد اتوماتیک هنگام کارکرد: yes
  • گنجایش مخزن: 1.5 لیتر
  • تایمر : yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    رنگ
    • مشکی
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تعویض یک روزه
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    قهوه ساز با آسیاب سنکور مدل SCE 7000BK ، دارای موتور قدرتمند 900 وات می باشد. که این قهوه ساز دارای بدنه ای پلاستیک-استیل است و شکل ظاهری زیبا و مدرنی دارد. قهوه ساز سنکور SCE 7000BK قابلیت تهیه قهوه و هم چنین چای را داردمی توانید و تا 12 فنجان قهوه را با ان تهیه کرد..از ویژه گی های برجسته در این دستگاه می توان به وجود اسیاب در ان اشاره کرد یعنی شما سریعا با همان دستگاه دانه های قهوه تان را پودر می کنید و دم می آوردید که در هر بار پودر کردن قهوه می توانید 200 گرم قهوه را پودر کنید..این قهوه ساز دارای مخزن اب 1.5 لیتری است که نشانگر درجه آب نیز بر روی آن حک شده است و تنظیمات ان با استفاده از دکمه های تعبیه شده در قسمت جلو به راحتی امکان پذیر است..قسمت فیلتر این قهوه ساز سنکور به صورت لولایی باز می شود و شما به راحتی می توانید پودر قهوه تهیه شده را در ان بریزید و یا حتی می توانید فیلتر را به راحتی در اورده و پس از استفاده تمیز کنید همچنین کفی زیر قوری به صورت اتوماتیک گرم می باشد و سبب می شود تا قهوه شما به صورت یکسره گرم بماند و در هر لحظه که نیاز داشتید به قهوه گرم دسترسی داشته باشید. 

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات قهوه ساز سنکور SCE7000BK

    امروزه انواع وسایل برقی جذاب و کاربردی در آشپزخانه ها یافت می شود.وسایل برقی در آشپزخانه می تواند یک وسیله تزئینی باشد و هم بتوان با آن خوراکی های خوشمزه را به راحتترین شیوه تهیه کرد.شرکت سنکور با تولید محصولات جذاب سعی کرده به آشپزخانه ی شما رنگ و دکور خاص دهد.خیلی ها هستند که علاقه ای به نوشیدن چای ندارند اما در بین نوشیدنی ها علاقه خاصی به قهوه دارند و ممکن است روز خود را باآن شروع کنند.این بار سنکور باتولید قهوه ساز SCE7000BK بهترین و جذاب ترین تولید خود را ارائه داده است.این قهوه ساز سنکور یک دستگاه بسیار شیک و کاربردی می باشد. موتور این قهوه ساز سنکور SCE7000BK دارای توان 900وات می باشد که باتوجه به این توان یک دستگاه پرقدرت با کمترین مصرف انرژی به حساب می آید.همچنین این قهوه ساز دومنظوره می باشد که برای دم کردن چای هم کاربرد دارد.دستگاه قهوه ساز سنکور SCE7000BK دارای یک مخزن آب 1.5 لیتری می باشد.یکی از خصوصیات بارز این قهوه ساز سنکورکارکرد آسیاب کردن می باشد که می توان از دانه های تازه قهوه استفاده کرد.این دستگاه قابلیت درست کردن قهوه به صورت آسیاب شده دارد بنابراین با آسیاب کردن دانه های تازه می توان یک قهوه خوش طعم داشته باشید.این دستگاه قهوه ساز می تواند در هر بار تا 200گرم پودرقهوه و 12فنجان چای را آماده کند.شما میتوانید بااستفاده از دکمه هایی که برروی قسمت جلوی قهوه ساز سنکور طراحی شده است تنظیمات دلخواه خود را به آن بدهید.وهمچنین دارای یک نشانگر که تنظیمات و میزان آب مخزن را نشان می دهد،است.قهوه ساز سنکور مجهز به یک مخزن  فیلتر که در قسمت جلوبرای قرار دادن پودر قهوه تعبیه شده است که به صورت لولایی برای شستوشو خارج می شود.قهوه ساز سنکور SCE7000 BK به همراه خود یک قوری پیرکس 1.5لیتری دارد که به راحتی می تواند تا چن ساعت قهوه یا چای را گرم ومطبوع نگه دارد.

    مشخصات قهوه ساز سنکور SCE7000BK

    و سخن پایانی

    شما برای این که طعم یک قهوه لذیذ را احساس کنید قطعا به  وجود یک قهوه ساز نیاز دارید.قهوه ساز سنکور SCE7000BK با بدنه بسیار شیک که از پلاستیک فشرده واستیل مرغوب می باشد با ترکیب رنگ نقره ای و مشکی بسیار جذاب و زیبا می باشد مخصوصا برای کسانی که چندین بار در روز قهوه میل می کنند.شما می توانید این قهوه سازسنکور SCE7000BK را با قیمت مناسب از طریق سایت بانه تک خریدنمایید و از استفاده از آن لذت ببرید. 

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    sencor sce7000bk coffee maker

    مشخصات

    مدل
    SCE7000BK
    توان
    900 وات
    عملکرد اتوماتیک هنگام کارکرد
    yes
    گنجایش مخزن
    1.5 لیتر
    تایمر
    yes
    نمایشگر
    yes
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    قهوه ساز
    SENCOR
  • مدل: SCG 2051BK
  • توان : 150 وات
  • سایر ویژگی ها: طول سیم 95 سانتی منر صدا 85دسی بل پایه ضد لغزش
  • عملکرد اتوماتیک هنگام کارکرد: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    آسیاب قهوه سنکور مدل SCG 2051BK از طراحی بسیار زیبا و مدرن بهره می برد و روکشی از جنس استیل ضد زنگ دارد. و دارای موتوری قدرتمند می باشد که توان آن 150 وات است که وزن آن تقریبا 770 گرم است و به صورت...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قهوه ساز
    SENCOR
  • مدل: SCG 6050SS
  • توان : 150 وات
  • سایر ویژگی ها: 15 حالت آسیاب کردن تیغه استیل ضد زنگ شمارشگر دانه های قهوه شمارشگر دانه های قهوه
  • عملکرد اتوماتیک هنگام کارکرد: yes
  • گنجایش مخزن: 350 گرم
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    آسیاب قهوه سنکور مدل SCG 6050SS ، دارای توان 150 وات می باشد که در نوع خود قدرت بالایی دارد و در مدت زمان طولانی بدون ایجاد مشکل می تواند روشن بماند،. کفی زیر قوری به صورت اتوماتیک گرم باقی می ماند و از سرد...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم