برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون ال جی 65UN7100

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • کیفیت صفحه نمایش : 4K UHD
  • اینچ: 65 اینچ
  • بلوتوث: yes
  • تعداد ورودی USB : 2 پورت
  • توان خروجی صدا: 20 وات

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    0 تومان (بدون مالیات)
    ناموجود
    معرفی کوتاه محصول

    تلویزیون ال جی 65UN7100 محصول سال 2020 کمپانی ال جی می باشد که دارای صفحه نمایش LED و پنل IPS می باشد.کیفیت تصویر این محصول 4K HDR می باشد و از موتور پردازشگر Quad Core Processor 4K بهره می گیرد. تلویزیون UN7100 دارای حالت FILMMAKER نیز می باشد. تلویزیون زیبای ال جی از قابلیت HDR و فرمت های HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند.توان خروجی دستگاه 20 وات می باشد و مجهز به سیستم عامل نسخه 5 WebOS می باشد.

    ادامه مطلب
    توضیحات

    ویژگی های تلویزیون ال جی  65UN7100

    کمپانی نام آشنای ال جی در سال 2020 با معرفی محصول جدید خود یعنی تلویزیون 65UN7100 را روانه بازار کرد و با این محصول پا به عرصه رقابت با دیگر محصولات گذاشت. در نگاه اول ظاهر زیبای این تلویزیون است که نگاه ها را به خود جلب می کند. اندازه 65 اینچی این تلویزیون بسیار مناسب فضاهای نسبتاً بزرگ می باشد طراحی مینیمالیستی  و مدرن آن به راحتی با دکوراسیون شما ست شده و فضای خانه را به یک فضای شیک و مدرن تبدیل می کند. حاشیه های بسیار باریک تلویزیون به شما کمک می کند تا در هنگام پخش برنامه ها محو تصاویر در حال پخش شوید و حاشیه ها اصلاً به چشم شما نیاید. تلویزیون 65 اینچی UN7100 ال جی را می توانید به وسیله پایه های آن که در دو طرف تلویزیون قرار دارد بر روی میز تی وی بگذارید و یا اینکه این تلویزیون تخت را بر روی دیوار نصب کرده و فضای خانه را باز تر کنید. صفحه نمایش LED این تلویزیون با دارا بودن پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED تصاویری بسیار زیبا و بی نقص را به نمایش می گذارد. تکنولوژی LG Local Contrast نور پس زمینه را کنترل کرده و کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. کیفیت تصویر این تلویزیون زیبا 4K HDR می باشد که با رزولوشن 2190*3840 پیکسل تصاویری شفاف و بی نقص با جزئیات کامل را به نمایش می گذارد. زاویه دید گسترده این تلویزیون به شما این امکان را می دهد تا در هر زاویه ای که به تلویزیون نگاه کنید کیفیت یکسانی را دریافت کنید. کمپانی ال جی تلویزیون UN7100 خود را به پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K مجهز کرده است . این پردازشگر با قابلیت های که دارد هر گونه تصویری را در حد 4K پخش می کند. قابلیت 4K Active HDR به همراه فرمت های استاندارد HDR10 PRO و HLG جزئیات تصاویر را به خوبی به نمایش می گذارد.این تلویزیون عمق تصاویر HDR به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping بهبود می بخشد. همچنین تلویزیون دارای حالت GHIG و تکنولوژی ALLM  برای گیمر ها و  FILMMAKER Mode  برای دوستداران فیلم و سریال می باشد. تلویزیون UHD ال جی 65 اینچی دارای سیستم صوتی 2 کاناله با توان خروجی 20 وات می باشد که به وسیله قابلیت هایی همچون Dolby Digital و Ultra Surround و Clear Voice برای هرچه بهتر شدن سیستم صوتی تلویزیون می باشد. سیستم عامل مورد استفاده در این تلویزیون سیستم عامل پیشرفته WebOS  می باشد که باعث سهولت کار با تلویزیون شده است . این تلویزیون هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wifi و یا کابل LAN را دارد و به وسیله مرورگر وب می توانید ساعت ها به جستجو در اینترنت بپردازید. به وسیله دستیار های صوتی تلویزیون می توانید با صورت صوتی به جستجو در اینترنت بپردازید. هوش مصنوعی ThinQ به شما در مدیریت وسایل هوشمندتان کمک می کند. تلویزیون UHD ال جی دارای قابلیت AI Home می باشد و از اینترنت اشیاء نیز پشتیبانی می کند. 

    ویژگی های تلویزیون ال جی 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UN7100

    تلویزیون 65UN7100 کمپانی ال جی تلویزیونی واقعی 4K برای تمام نیاز های سرگرمی شما می باشد. با این تلویزیون از تصاویر واقعی با وضوح 4 برابر Full HD لذت ببرید.با قابلیت HDR و فرمت های استاندارد HDR10 Pro و HLG Pro از محتوا با کیفیت بالا و واقعی لذت ببرید. تلویزیون UHD ال جی با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR از جمله HDR10 Pro و HLG Pro کیفیت تصویر HDR مطلوب را ارائه می دهد .

    کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    پردازنده Quad Core Processor 4K در تلویزیون ال جی 65UN7100

    از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت تصاویر تلویزیون موتور پردازشگر آن می باشد . تلویزیون ال جی 65UN7100 دارای موتور پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K می باشد . با این پردازنده چهار هسته ای 4K هر آنچه را که تماشا می کنید را تقویت کنید. پردازنده نویز ویدیو را از بین می برد و رنگ و کنتراست پر جنب و جوش تری را ایجاد می کند. با این پردازنده تصاویر با وضوح پایین بالا می روند و با کیفیت نزدیک به 4K ارائه می شوند. 

    پردازنده Quad Core Processor 4K در تلویزیون ال جی 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    قابلیت های جذاب تلویزیون 65UN7100 برای گیمر ها 

    کمپانی ال جی در ساخت تلویزیون UHD ال جی 65UN7100 خود نیز به فکر گیمر ها بوده و قابلیت های جذابی را به تلویزیون خود اضلفه کرده تا هنگام بازی نهایت لذت را ببرید. Wide Viewing Angle رنگ واقعی را از هر زاویه ای به شما می دهد.بنابراین فقط کافی است شما تیم مورد علاقه خود را در یک صفحه نمایش با رنگ های دیدنی واقع گرایانه, بدون توجه به جایی که می نشینید بازی کنید. این تلویزیون دارای نمایه HGiG برای HDR Gaming می باشد. با این قابلیت خود را در بازی غوطه ور کنید . HGiG عملکرد تلویزیون و کیفیت تصویر را تشخیص می دهد و سپس گرافیک HDR را تنظیم می کند تا بهترین تجربه بازی HDR را ارائه دهد. این تلویزیون با تاخیر ورودی بسیار کم کنترل کامل بازی را به شما می دهد.

    قابلیت های جذاب تلویزیون 65UN7100 برای گیمر ها فروشگاه بانه تک

    قابلیت Filmmaker Mode در تلویزیون ال جل 65UN7100

    تلویزیون زیبای ال جی 65UN7100 با اضافه کردن قابلیت Filmmaker Mode باعث شده تا شما حس حضور در سینما را داشته باشید.با حالت فیلم ساز محتوا ها را همانگونه که سازنده اثر در نظر گرفته است مشاهده کنید . پردازنده به طور خودکار هموار سازی حرکت را برای اثر کامل فیلم متحرک خاموش می کند.  با این تلویزیون با هدف خلاقانه و تجربه سینمایی حفظ شده , فیلم ها و سایر مطالب را تماشا کنید.

    قابلیت Filmmaker Mode در تلویزیون ال جل 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65UN7100

    یک تلویزیون در صورتی خوب می باشد که صدا و تصویر آن هر دو بی نقص باشد . تلویزیون ال جی 65UN7100 دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که توان هر کدام از کانال ها 10 وات می باشد و در مجموع صدایی 20 را منتشر می کند. تلویزیون دارای قابلیت Dolby Digital می باشد . با Ultra Surround در هنر صدا فرو بروید . چندین کانال صوتی مجازی یک تجربه صوتی جذاب را برای شما ایجاد می کند . با این قابلیت از گفتگوی ظریف و صدای پیچیده لذت ببرید گویی که در صحنه خود هستید. با Bluetooth Surround Ready صدایی بزرگ برای بازی بزرگ خواهید داشت . با اتصال بلندگو های بلوتوث به تلویزیون UHD ال جی جلوه صدای فراگیر را ایجاد کنید, بیشتر در بازی غوطه ور شوید و فضای زنده را احساس کنید.

    کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 65UN7100

    وجود قابلیت های هوشمن امروزه در تلویزیون های نسل جدید قابلیتی ضروری و حذف نشدنی می باشد. کمپانی های مختلف ساخت تلویزیون برای برتری محصول خود روی قابلیت های هوشمند بسیار مانور می دهند. تلویزیون ال جی 65UN7100 با داشتن ویژگی های هوشمند عالی به سرعت بین کاربران محبوبیت پیدا کرد.سیستم عامل به کار رفته در این تلویزین سیستم عامل WebOS می باشد . این سیستم عامل محیطی بسیارز مناسب را برای کار با تلویزیون ایجاد می کند و کار با تلویزیون را آسان و لذت بخش می کند . این محصول قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wifi و یا کابل LAN را دارد و دارای مرورگر وب برای جستجو در اینترنت می باشد. به وسیله دستیار صوتی می توانید از طریق صوت به جستجو بپردازید. قابلیت Sport Alert یک هشدار ورزشی می باشد و به شما قبل , در حین و بعد از بازی اطلاع می دهد.با این قابلیت دیگر نگران از دست دادن نمایش های بزرگ نباشید , حتی وقتی که در حال تماشای چیز دیگری هستید.از طریق سرویس های جریانی از جمله YouTube و Netflix و موارد دیگر از محتوای بیشتری لذت ببرید و ویژگی کنترل صدا که تازگی به تلویزیون اضافه شده است به شما این امکان را می دهد تا لوازم خانگی خود را با صدای خود تنظیم کنید.

    قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 65UN7100 فروشگاه بانه تک

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    65UN7100

    مشخصات

    کیفیت صفحه نمایش
    4K UHD
    اینچ
    65 اینچ
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    پردازنده
    Quad Core Processor 4K
    OSD Language
    yes
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    50 Hz
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    yes
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    ورودی CI-Slot
    yes
    پورت LAN
    yes
    رزولوشن فیلم
    4K
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    فرمان صوتی
    yes
    فرمت های قابل اجرا
    فرمت های رایج
    ریموت کنترل
    yes
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    نوع پنل
    IPS
    سیستم عامل
    WebOS
    منبع تغذیه:
    AC 100~240V 50-60Hz
    HDR
    Yes
    RF In
    دارد
    HDR - HDR10
    دارد
    HDR - HLG
    دارد
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 50Nano82 تلویزیون ال جی 50Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55Nano82 تلویزیون ال جی 55Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 65Nano82 تلویزیون ال جی 65Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO82
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 82,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75Nano82 تلویزیون ال جی 75Nano82  دارای فناوری نانوسل ال‌جی برای رنگ‌های خالص با کیفیت 4K Ultra HD  و پردازنده هوش مصنوعی α5 Gen5 4K، هر صحنه را بهبود می بخشد. دارای طراحی مینیمالیستی است که با هر...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: NANO76
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 75NANO76 تلویزیون ال جی 75NANO76با فناوری نمایشگر 4K نانوسل، پردازنده چهار هسته ای  4K و هوش مصنوعی ال جی ThinQ که در ادامه به بررسی بیش تر خواهیم پرداخت.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: UQ7070
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 70UQ7070 تلویزیون ال جی 70UQ7070 فضای سرگرمی خانگی شما را با صفحه نمایش واقعا هوشمند ارتقا می دهد. این مدل 4K به جای یک تلویزیون HD معمولی، تماشای بازی شما را با ویژگی های مناسب برای یک سینما تقویت می...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: UQ7070
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 65UQ7070 تلویزیون ال جی 65UQ7070 فضای سرگرمی خانگی شما را با صفحه نمایش واقعا هوشمند ارتقا می دهد. این مدل 4K به جای یک تلویزیون HD معمولی، تماشای بازی شما را با ویژگی های مناسب برای یک سینما تقویت می...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون ال جی
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: UQ7070
  • سیستم عامل: webOS
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون ال جی 55UQ7070 تلویزیون ال جی 55UQ7070 فضای سرگرمی خانگی شما را با صفحه نمایش واقعا هوشمند ارتقا می دهد. این مدل 4K به جای یک تلویزیون HD معمولی، تماشای بازی شما را با ویژگی های مناسب برای یک سینما تقویت می...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم