برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M

دسته بندی: لوازم خانگی
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • مدل: BOSCH SMS88TI46M
  • سایر ویژگی ها: شستن ظروف با ظرفیت کم خشک کن اضافی Hygiene Plus Vario Speed Plus انجام تنظیمات از راه دور
  • نمایشگر: yes
  • توضیحات صفحه نمایش : LED
  • خشک کن: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    ناموجود
    معرفی کوتاه محصول

    ظرفشویی بوش SMS88TI46M، محصولی جدید از کمپانی بوش کشور آلمان است. این محصول جزو محصول های سری 8 به حساب می آید. ظرفیت شستشوی 14 نفره دارد. شستشو را با 8 برنامه ی اصلی و 5 برنامه ی ویژه انجام می دهد. این برنامه ها شامل شستشوی قوی، اقتصادی، اتوماتیک، آرام، شبانه، سریع، ظروف شیشه ای و مرحله ی پیش از شستشو هستند. سه سبد شستشو در این محصول به کار رفته است که سبد کوچک بالایی برای شستشوی قاشق، چنگال و...، سبد میانی برای فنجان یا لیوان و سبد بزرگ پایینی برای ظروف بزرگ، طراحی شده است. مصرف انرژی و آب در ظرفشویی بوش SMS88TI46M، بسیار پایین است به صورتی که برچسب انرژی A+++ دارد و تنها 9 لیتر آب در هر چرخه ی شستشو، مصرف می شود.

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI46M

    کمپانی بزرگ ونامدار بوش با ارائه مدلی جدید از تولیدات خود در عرصه ماشین ظرفشویی بار دیگر کیفیت وظرافت را به دوستداران این برند هدیه داده است.ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M با موتور قوی و بدون صدای خود گردوخاکی به نسبت مدلهای قدیمی خود به پا کرده است.ماشین ظرفشویی SMS88TI46M سری 8 وباظرفیت 14 نفره می باشد که بهترین امکانات برای آن تعبیه شده است.این ماشین ظرفشویی سری 8 با 6برنامه شستشو و 5برنامه ویژه می باشد که هر کدام را بررسی می کنیم تا به خاص بودن این محصول پی ببریم.

    برنامه های متنوع برای شستشوی ظروف در ظرفشویی بوش مدل SMS88TI46M

    بوش ظرفشویی SMS88TI46M را با 8برنامه ی متنوع شستشو تولید کرده است تا کاربران بتوانند با توجه به نوع و میزان چربی ظروف برنامه ی مورد نظر را انتخاب کنند.این برنامه هاشامل:

    Intensive 70 °C :شستشوی قوی در 70 درجه برای قابلمه ها و ظروف چرب

    Auto 45-65 °C :شستشوی خودکار در دمای 45 تا 65 درجه

    Eco 50 °C :شستشوی اقتصادی در 50 درجه

    Silense 50 °C  : شستشوی سایلنت و بدون صدا در 50 درجه

    1h 65 °C :شستشوی 1 ساعته در دمای 65درجه سانتیگراد

    PreRinse :آبکشی اولیه

    Quick Wash45:شستشوی سریع در دمای 45 درجه

    Short 60:شستشوی کوتاه

    طراحی ماشین ظرفشویی SMS88TI46M 

    بدنه این ماشین ظرفشویی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد ودارای پوشش محافظی می باشد که جای اثر انگشت بر روی آن بسیار دشوار است وتمیز کردن آن بسیار راحت است ودر مقابل خراش هم بسیار مقاوم می باشد.در صفحه نمایش TFT چند رنگ تعبیه شده است و به شما اطلاعاتی سریع در مورد زمان باقی مانده و صرفه جویی در مصرف آب وانرژی را نشان می دهد.از طریق این صفحه نمایش ظرفشوییSMS88TI46M می توان علاوه بر زمان باقی مانده،سطح نمک وموادشستشو را هم نشان میدهد.علاوبراین ها می تواند اطلاعات مفیدی درباره ی استفاده بهتر از ظرفشویی و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را بدهد.ظرفشویی بوش SMS88TI46M دارای 3ظبقه کشو با قابلیت تنطیم ارتفاع می باشد همرا با پره های چرخشی که به وسیله ی سوراخهای منظمی که بر روی آن قرار دارد آب را به تمام ظروف می پاشد وبه بهترین نحو شستشو می دهد.کشو ها قسمتهایی که قرمز هستند قابلیت تغییر حالت دارندبه گونه ای که کاربر می تواند هر ظرفی را که بخواهد داخل ظرفشویی قرار دهند.کشو اول برای ظروف بزرگ وقابلمه ها و کشو دوم برای لیوانها وکاسه های کوچک،بوش این ظرفشویی را مجهز به سبد های نگهدارنده ی لیوان های بلند یا بطری تولید کرده است.شما می توانید لیوان های بلند ،بطری ها یا گلدان های خود را در این سبد قرار دهید و هیچ نگرانی بابت جا نشدن آنها در ظرفشویی نداشته باشید. وکشو سوم که بسیار مناسب است و به ماشین ظرفشویی گنجایش بیشتری داشته باشد مخصوص قاشق وچنگال ها می باشد.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آنماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن

    کم مصرف بودن ظرفشویی بوش SMS88TI46 به کمک فناوری Active Water و AquaSensor و Aqua Stop

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M با استفاده از فناوری Load Sensor که می تواند تعداد ظروفی را که در ماشین ظرفشویی قرار دارد را تشخیص دهد و همچنین با استفاده از Aqua Sensor ،این سنسور باتوجه به میزان ذرات باقیمانده مواد غذایی ، چربی یا باقی مانده مواد شوینده در محلول شستشو ظرفها وبرنامه انتخابی شما برای شستشو میزان مصرف آب را تعیین می کند  و در حالت Active Water با صرفه ترین حالت ممکن شروع به شستشو می کند.به همین دلیل است که این ظرفشویی SMS88TI46M که بسیار کم مصرف وبه صرفه عمل می کند.واز طرفی دیگر ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M مجهز به سیستم ضدنشت آب یا Aqua Sensor می باشد که هم عمر دستگاه را افزایش می دهد و هم از هدر رفتن آب جلو گیری می کند.چرا که اگر آب نشتی داشته باشد این ظرفشویی SMS88TI46M با فیوز خود فورا جریان آب را قطع کرده ومیزان آب باقی مانده از طریق شلنگ دوجداره به مخزن منتقل می شود و وارد مخزن دستگاه می شود واز آنجا تخلیه می شود.تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن

    موتور Eco Slinece Drive  وبدنه عایق فوق صدا (Super Silent)

    موتور قدرتمند EcoSilence Drive به نسبت مدلهای قدیمی تر چیشرفت بسیاری کرده است ودر رده ی بالاتری قرار گرفته است.ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46M با موتور کم صدا وهمچنین بدنه بدون لرزش وعایق صدا خود  باعث شده است در هر ساعت از شبانه روز بتوانیم ماشین ظرفشویی را روشن کنیم بدون آنکه برای کسی ایجاد مزاحمت و آرامش کسی را به هم بزند چرا که حداکثر میزان صدای تولیدی 40 تا 45 دسی بل می باشد.همچنین این موتور BLDC به دستگاه SMS88TI46M طول عمر و دوام بالا می دهد.موتور EcoSilence Drive به دلیل اصطکاک کمتر انرژی بسیار ناچیزی را مصرف می کند وبه گونه ای که این ظرفشویی توانسته است برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد.

     ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن

    Glass یا سیستم محافظت از ظروف شیشه ای

    ماشین ظرفشویی SMS88TI46M مجهز به ویژگی Glass می باشد.این ویژگی ظروف شیشه ای را که نیاز به مراقبت بیشتری در هنگام شستشو دارند،با دقت بالاتری و در یک دمای مناسب شستشو می دهد تا باعث ترک خوردن ظروف بر اثر بالا و پایین آمدن دمای آب نشود.با این ویژگی املاح موجود در آب که باعث ایجاد لکه در ظروف می شود را پاکسازی می کند و ظروفی بسیار تمیز و براق را تحویل شما می دهد.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن
    خشک شدن کامل ظروف با Zeolith

    زئولیت نوعی سنگ معدنی بوده که قابلیت جذب رطوبت و آب بالایی دارد و پس از جذب آب، گرمای زیادی آزاد میکند که موجب خشک نمودن محیط اطراف میشود. بوش اولین تولید کننده ظرفشویی با ساختار زئولیت میباشد که موجب خشک نمودن کامل ظروف میگردد . طول عمر این سنگ معدنی بالاست و نیاز به تعویض ندارد.

    ExtraDry – Half Load – Home Connect Function – HygienePlus – VarioSpeed Plus

    همچنین در این ماشین ظرفشویی برنامه های ویژه ای به کار رفته است که بااستفاده از آنها همزمان با برنامه های اصلی شستشو کارایی و عملکرد دستگاه SMS88TI46M بالا می رود.با استفاده از گزینه HygienePlus شستشو 20دقیقه با دمای 70درجه صورت می گیرد که تمام باکتری و میکروبها و مواد حساسیت زا را شستشو می دهد.با استفاده از گزینه ی Home Connect Function در ماشین ظرفشویی SMS88TI46M با قابلیت اتصال به تلفن همراه تعیبه شده است.شما می توانید ظرفشویی SMS88TI46M را از طریق وای فای به تلفن همراه هوشمند خود متصل کنید و در مواقعی که در منزل نیستید از طریق گوشی همراه خود آن را کنترل کنید.مثلا از زمان باقی مانده شستشو باخبر باشید یا برنامه های مورد نظر را انتخاب و  تنظیم کنید.برای این کار تنها کافیست برنامه ی Home Connect را دانلود کنید و تلفن را به دستگاه متصل نمایید و بعد از وارد کردن ظروف میزان کثیفی ظروف را تعین کنید و  گزینه ی FlexStart در این برنامه با توجه به میزان کثیفی ظروف برنامه ی مناسب را به شما پیشنهاد می دهد و دیگر نیاز نیست برای انتخاب برنامه ی مناسب وقت خود را تلف کنید.شرکت بوش به کمک آن دسته افراد آمده که می خواهند ظرف هایشان هر چه سریعتر شسته و آماده ی استفاده ی مجدد شوند، به این منظور بر روی ظرفشویی بوش مدل SMS88TI46Mخود تکنولوژی جالبvariospeed plus قرار داده که به وسیله ی آن شستشو با بهترین عملکرد ولی 66% زمان کمتر انجام می گیرد.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آنماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن

    EmotionLight،قفل کودک

    ظرفشویی SMS88TI46M دارای چراغ های ال ای دی می باشد تا در هنگام باز شدن درب بعد یا قبل از شستشو این چراغ ها روشن شوند و شما بتوانید تمام جزئیات داخل ظرفشویی را مشاهده کنید.بوش ماشین ظرفشویی SMS88TI46M را مجهز به قابلیت قفل کودک تولید کرده است.با این قابلیت بعداز شروع به کار ماشین ظرفشویی صفحه نمایش و درب دستگاه قفل می شود و مانع از باز کردن درب یا تغیر برنامه ها و تنظیمات آن توسط کودکان می شود.

    ماشین ظرفشویی SMS88TI46Mومشخصات آن

    مبدل حرارتی

    ظرفشویی SMS88TI46M مجهز به مبدل حرارتی تولید شده است.با این مبدل آب در مخزن شستشو از قبل گرم می شود و مانع شوک دما به ظروف می شود و لیوان های شیشه ای و ظروف گرانبهای شما را با احتیاط کامل شستشو می دهد و از ترک خوردن یا شکستگی آن ها جلوگیری می کند.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mومشخصات آن

    سخن پایانی

    همانطور که می دانید امروزه لا ماشینی شدن اکثر فعالیتها زندگی بسیار راحتترشده.این قضیه شامل آشپزخانه های ما هم شده است.با استفاده از ماشین ظرفشویی هایی که در بازار موجود هستند دیگر نیاز نیست که وقت زیادی صرف شستن ظرفها شود شما می توانید با خرید ماشین ظرفشویی پیشرفته مانند بوش SMS88TI46M با آسودگی ظرفهای کثیف خود را به آن بسپارید واز آشپزخانه تمیز خود لذت ببرید.قیمت این ماشین ظرفشویی بوش SMS88TI46Mبه نسبت امکانات ان بسیار مناسب می باشد و شما می توانید این محصول جذاب بوش SMS88TI46M را به راحتی از طریق سایت بانه تک خریداری کنید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    BOSCH DISH WASHER SMS88TI46M

    مشخصات

    مدل
    BOSCH SMS88TI46M
    سایر ویژگی ها
    شستن ظروف با ظرفیت کم
    خشک کن اضافی
    Hygiene Plus
    Vario Speed Plus
    انجام تنظیمات از راه دور
    نمایشگر
    yes
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    خشک کن
    yes
    میزان مصرف آب
    9 لیتر
    قفل کودک
    yes
    قابلیت ضد عفونی
    yes
    شروع با تاخیر
    yes
    طبقه مجزا برای قاشق
    yes
    نوع ظرف شویی
    بزرگ
    شستشوی ظروف خیلی چرب Intensive
    yes
    شستشوی متوسط خودکار Auto
    yes
    شستشوی ظروف چرب متوسط Normal
    yes
    تنظیم زمان شروع کار Delay start
    yes
    سیستم ضد نشت آبAqua Stop
    yes
    سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده
    yes
    سیستم صرفه جوی مصرف آب
    yes
    آبکشی اولیه
    yes
    کنترل ارتفاع سبد
    yes
    رتبه انرژی
    A+++
    رنگ
    استیل
    ارتفاع
    845 میلی متر
    عمق
    600 میلی متر
    پهنا
    600 میلی متر
    میزان صدای تولیدی
    42 دسی بل
    ساخت
    آلمان
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6HMW28Q
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 30,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q سری 6 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS6HMW28Q سری 6 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS46MI20M
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 35,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS46MI20M سری 4 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS46MI20M سری 4 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS4HCI60E
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS4HCI60E سری 4 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS4HCI60E سری۴ سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6ECW07E
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6ECW07E سری 6 ظرفشویی بوش مدل SMS6ECW07E سری 6 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات شما...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6ZCW08Q
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 38,600,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCW08Q سری 6 سفید ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCW08Q سری 6 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6HMI28Q
  • نوع موتور: اکو سایلنس
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 31,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6HMI28Q سری 6 سیلور ظرفشویی بوش مدل SMS6HMI28Q سری 6 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • سال ساخت: 2020
  • مدل: SMS46MW20M
  • نوع موتور: اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • 28,500,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M سری 4 سفید ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M سری 4 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: SMS4ECW26M
  • نوع موتور: Eco Silence Drive بیصدا
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • 30,900,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS4ECW26M سری 4 سفید   ظرفشویی بوش مدل SMS4ECW26M سری 4 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم