برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M

دسته بندی: لوازم خانگی
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • مدل: Bosch SMS88TW02M
  • سایر ویژگی ها: شستشوی سریع شستشوی نیم ظرفیت سیستم اب هیدرولیک سنسور میزان تشخیص اب سنسور ضد نشت آب سیستم محافظت از ظروف شیشه ای
  • نمایشگر: yes
  • توضیحات صفحه نمایش : LED
  • خشک کن: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    ظرفشویی بوش SMS88TW02M محصول سری 8 رده بالا است که با طراحی ظاهری شیک و رنگ سفید، توسط کمپانی بوش آلمان به بازار عرضه شده است. ظرفیت این محصول، 14 نفره است. 8 برنامه ی شستشوی اصلی و 5 برنامه ی شستشوی ویژه در آن تعبیه شده است که می توانید به دلخواه خود برنامه ای را انتخاب کرده و ظروف بسیار تمیز را تحویل بگیرید. بوش در  ظرفشویی SMS88TW02M، از موتور Eco Silence Drive و سنگ زئولیت استفاده شده است که با صدای 40 دسی بل و قدرت بالا، نظافت ظروف را انجام می دهد. مجهز به قابلیت های شستشوی سریع، شستشوی با تاخیر، سیستم آب هیدرولیک، شستشوی نصفه، ضد نشت آب، سنسور تشخیص میزان آب، سیستم محافظت از ظروف شیشه ای، شستشوی اولیه و... است. برچسب مصرف انرژی A+++ دارد. تعداد سبد های شستشوی آن، سه عدد است که مخصوص ظروف بزرگ، لیوان، فنجان و قاشق و چنگال می باشد.

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات کلی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M

    باتوجه به اینکه این روزها بیشتر خانمها شاغل هستند بسیاری از افراد به دنبال راحت کردن کارهای روزمره هستند که در خانه باید انجام دهند.ظرف شستن یکی از کارهای خسته کننده ای است که همه به دنبال راهکاری برای راحت کردن آن می باشند.در این جا با معرفی محصولی جدید از تولیدات شرکت بوش که یک برند جهانی با تولیدات پیشرفته و مدرن می باشد.ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M که کیفیت خود را ثابت کرده است وبه نسبت مدلهای قدیمی تر بوش بسیار پر کاربرد و همراه با ویژگی های جدیدی می باشد.ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M،سری 8 وباظرفیت 14 نفره می باشد که بیشترین گنجایش برای ظرفها می باشد ودیگر نگران شستن ظرفهای زیاد در مهمانی هایتان نباشید.این ماشین ظرفشویی SMS88TW02M دارای 8 برنامه ی شستشو و 5برنامه ویژه می باشد.

    ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل ظرفشویی عبارت‌اند از:

    • دارا بودن چراغ‌های LED در داخل ماشین ظرف‌شویی.
    • داشتن سه سبد مجزا، تمام استیل با قابلیت تنظیم ارتفاع.
    • مجهز به تکنولوژی زئولیت. 
    •  قفل کودک جهت جلوگیری از دست زدن به برنامه‌های دیگر هنگام شست و شو توسط کودک دلبندتان.
    • شست و شوی تاخیری ۲۴ ساعته جهت تنظیم شستن ظروف در هر زمان از شبانه روز.
    •  صفحه لمسی با کیفیت HD.
    • حسگر میزان آب.
    • حسگر میزان ظروف.
    •  بدنه محکم و استیل ضد زنگ.
    •  صوت پایانی شست و شو.
    • نشانگر میزان نمک و جلاء دهنده.

    معرفی برنامه‌های اصلی ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M

    Auto 35-45:برای شستشو ظروف حساس مانند جام‌ها و لیوان‌های ظریف می‌تواند از این برنامه استفاده کنید.

    Auto 45-65:برای شستشو ظروفی که چرب هستند و برای نظافتشان نیاز به دمای بالاتری دارید می‌توانید می توانید از این برنامه استفاده کنید.

    Auto 65-75:برای شستشو ظروف بسیار چرب می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

    Super 60:برای مشاهده یک نتیجه عالی و منحصربه فرد می‌توانید از برنامه شستشو یک ساعته و دمای آب 60 درجه سانتی گراد استفاده کنید.

    Eco 50:برای صرف جویی در مصرف انرژی شرکت بوش برنامه Eco را تعبیه کرده تا ظرفشویی در بهینه‌ترین حالت عملکرد شستشو را انجام دهد.

    Night 50:برای کاهش سطح صدا می‌توانید از برنامه شستشو شبانه استفاده کنید در حقیقت ظرفشویی بوش در این حالت کمترین صدا را از خود تولید می کند.

    Quick 45:یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ظرفشویی بوش سری 8 که به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد شستشو سریع می‌باشد که در این حالت شستشو ظرف در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

    Prerinse:برای آبکشی ظروف و شستن میوه و یا سبزی جات می‌تواند از این برنامه استفاده در این برنامه هیچ گونه مواد شوینده وجود ندارد.

    برنامه‌های شست و شوی ویژه آن عبارت‌اند از:

    Intensive Zone: شستشوی قوی که در سبد پایین با قدرت بیشتری اقدام به شستن می‌نماید.

    Various Speed Plus: کم شدن تایم شستشو و به حداقل رسیدن آن

    Half load: برای شستشوی ظروف با حجم کمتر، که به عنوان شستشوی کم ظرفیت نیز شناخته شده است.

    Hygiene plus: برای از بین بردن باکتری‌ها می‌توان از این گزینه استفاده کرد، تا با خیال راحت بتوانید از ظروف شسته شده استفاده نمایید.

    Shine & Dry: برای خشک کردن ظروف و براق کردن آن‌ها استفاده می‌شود.

    کم مصرف بودن ظرفشویی بوش SMS88TW02M به کمک فناوری Active Water و AquaSensor و Aqua Stop

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M با استفاده از فناوری Load Sensor که می تواند تعداد ظروفی را که در ماشین ظرفشویی قرار دارد را تشخیص دهد و همچنین با استفاده از Aqua Sensor ،این سنسور باتوجه به میزان ذرات باقیمانده مواد غذایی ، چربی یا باقی مانده مواد شوینده در محلول شستشو ظرفها وهمچنین برنامه انتخابی شما برای شستشو، میزان مصرف آب را تعیین می کند  و در حالت Active Water با صرفه ترین حالت ممکن شروع به شستشو می کند.به همین دلیل است که این ظرفشویی SMS88TI46M که بسیار کم مصرف وبه صرفه عمل می کند.واز طرفی دیگر ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M مجهز به سیستم ضدنشت آب یا Aqua Sensor می باشد که هم عمر دستگاه را افزایش می دهد و هم از هدر رفتن آب جلو گیری می کند.چرا که اگر آب نشتی داشته باشد این ظرفشویی SMS88TW02M با فیوز خود فورا جریان آب را قطع کرده ومیزان آب باقی مانده از طریق شلنگ دوجداره به مخزن منتقل می شود و وارد مخزن دستگاه می شود واز آنجا تخلیه می شود.تشخیص نشتی آب با استفاده از سنسورهایی صورت می‌گیرد که در کف دستگاه تعبیه شده است.

     ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02Mومشخصات آن

    موتور Eco Slinece Drive  وبدنه عایق فوق صدا (Super Silent)

    موتور قدرتمند EcoSilence Drive به نسبت مدلهای قدیمی تر پیشرفت بسیاری کرده است ودر رده ی بالاتری قرار گرفته است.ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M با موتور کم صدا وهمچنین بدنه بدون لرزش وعایق صدا خود باعث شده است در هر ساعت از شبانه روز بتوانیم ماشین ظرفشویی را روشن کنیم بدون آنکه برای کسی ایجاد مزاحمت داشته باشد و آرامش کسی را به هم بزند چرا که حداکثر میزان صدای تولیدی 40 تا 45 دسی بل می باشد.همچنین این موتور BLDC به دستگاه SMS88TW02M طول عمر و دوام بالا می دهد.موتور EcoSilence Drive به دلیل اصطکاک کمتر انرژی بسیار ناچیزی را مصرف می کند وبه گونه ای که این ظرفشویی توانسته است برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد.

     ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02Mومشخصات آن

    خشک شدن کامل ظروف با Zeolith

    قطعا وقتی ما به دنبال یک ظرفشویی پیشرفنه هستیم این ویژگی برایمان مهم هست که ظروفی کاملا خشک وبدون لکه تحویل بگیریم.این ویژگی خاص که دراین ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M طراحی شده است با استفاده زئولیت که نوعی سنگ معدنی بوده که قابلیت جذب رطوبت و آب بالایی دارد و پس از جذب آب، گرمای زیادی آزاد میکند که موجب خشک نمودن محیط اطراف میشود. بوش اولین تولید کننده ظرفشویی با ساختار زئولیت میباشد که موجب خشک نمودن کامل ظروف میگردد .طول عمر این سنگ معدنی بالاست و نیاز به تعویض ندارد.وجود این سنگ به جای المنت باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02M ومشخصات آن

    طراحی ماشین ظرفشویی SMS88TW02M 

    بدنه این ماشین ظرفشویی از جنس فولاد ضد زنگ می باشد ودارای پوشش محافظی می باشد که جای اثر انگشت بر روی آن بسیار دشوار است وتمیز کردن آن بسیار راحت است ودر مقابل خراش هم بسیار مقاوم می باشد.در صفحه نمایش TFT چند رنگ تعبیه شده است و به شما اطلاعاتی سریع در مورد زمان باقی مانده و صرفه جویی در مصرف آب وانرژی را نشان می دهد.از طریق این صفحه نمایش ظرفشوییSMS88TW02M می توان علاوه بر زمان باقی مانده،سطح نمک وموادشستشو را هم نشان میدهد.علاوبراین ها می تواند اطلاعات مفیدی درباره ی استفاده بهتر از ظرفشویی و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی را بدهد.ظرفشویی بوش SMS88TW02M دارای 3طبقه کشو با قابلیت تنطیم ارتفاع می باشد همرا با پره های چرخشی که به وسیله ی سوراخهای منظمی که بر روی آن قرار دارد آب را به تمام ظروف می پاشد وبه بهترین نحو شستشو می دهد.کشو ها قسمتهایی که قرمز هستند قابلیت تغییر حالت دارندبه گونه ای که کاربر می تواند هر ظرفی را که بخواهد داخل ظرفشویی قرار دهند.کشو اول برای ظروف بزرگ وقابلمه ها و کشو دوم برای لیوانها وکاسه های کوچک،بوش این ظرفشویی را مجهز به سبد های نگهدارنده ی لیوان های بلند یا بطری تولید کرده است.شما می توانید لیوان های بلند ،بطریهای خود را در این سبد قرار دهید و هیچ نگرانی بابت جا نشدن آنها در ظرفشویی نداشته باشید. وکشو سوم که بسیار مناسب است و به ماشین ظرفشویی گنجایش بیشتری داشته باشد مخصوص قاشق وچنگال ها می باشد.

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02Mومشخصات آن

    ماشین ظرفشویی بوش SMS88TW02Mومشخصات آن

    سخن پایانی

    داشتن ماشین ظرفشویی قطعا یکی از جذابیتهای یک آشپزخانه می باشد که به آن زینت می دهد وهم هنگامی که ظروف زیادی کثیف می شود ویا مهمان داریم خیلی سریع آشپزخانه سروسامان داده می شود.در این جا که به معرفی ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02MI پرداختیم به این نکته پی بردیم که قیمت این محصول به نسبت امکانات پیشرفته آن بسیار مناسب می باشد.بانه تک با معرفی این محصول سعی دارد که شما را با بهترین هاآشنا کند.شما می توانید از طریق سایت ما یعنی بانه تک ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW02M را خریداری کنید و با کترین زمان ممکن آن را تحویل بنمایید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    BOSCH DISH WASHER SMS88TW02M

    مشخصات

    مدل
    Bosch SMS88TW02M
    سایر ویژگی ها
    شستشوی سریع
    شستشوی نیم ظرفیت
    سیستم اب هیدرولیک
    سنسور میزان تشخیص اب
    سنسور ضد نشت آب
    سیستم محافظت از ظروف شیشه ای
    نمایشگر
    yes
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    خشک کن
    yes
    میزان مصرف آب
    7.5
    رتبه انرژی
    A+++
    قفل کودک
    yes
    اينورتر
    Eco Silence Drive
    شروع با تاخیر
    yes
    طبقه مجزا برای قاشق
    yes
    شستشوی ظروف خیلی چرب Intensive
    yes
    شستشوی متوسط خودکار Auto
    yes
    شستشوی ظروف چرب متوسط Normal
    yes
    تنظیم زمان شروع کار Delay start
    yes
    تعداد برنامه های شست و شو
    8
    سیستم ضد نشت آبAqua Stop
    yes
    سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده
    yes
    سیستم صرفه جوی مصرف آب
    yes
    تشخیص تعداد ظروف
    yes
    آبکشی اولیه
    yes
    کنترل ارتفاع سبد
    yes
    رنگ
    سفید
    ارتفاع
    845 میلی متر
    عمق
    600 میلی متر
    پهنا
    600 میلی متر
    میزان صدای تولیدی
    40 دسی بل
    ساخت
    آلمان
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6HMW28Q
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 30,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6HMW28Q سری 6 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS6HMW28Q سری 6 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS46MI20M
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 35,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS46MI20M سری 4 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS46MI20M سری 4 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS4HCI60E
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS4HCI60E سری 4 سیلور ظرفشویی بوش مدل  SMS4HCI60E سری۴ سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6ECW07E
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6ECW07E سری 6 ظرفشویی بوش مدل SMS6ECW07E سری 6 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات شما...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6ZCW08Q
  • نوع موتور: EcoSilence
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 38,600,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCW08Q سری 6 سفید ظرفشویی بوش مدل SMS6ZCW08Q سری 6 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • مدل: SMS6HMI28Q
  • نوع موتور: اکو سایلنس
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • ظرفیت: 14 نفره
  • 31,200,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS6HMI28Q سری 6 سیلور ظرفشویی بوش مدل SMS6HMI28Q سری 6 سیلور با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • سال ساخت: 2020
  • مدل: SMS46MW20M
  • نوع موتور: اکو سایلنس درایو (EcoSilence Drive)
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • 28,500,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M سری 4 سفید ظرفشویی بوش مدل SMS46MW20M سری 4 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن
    ماشین ظرفشویی
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: SMS4ECW26M
  • نوع موتور: Eco Silence Drive بیصدا
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • نمایشگر: yes
  • 30,900,000 تومان (بدون مالیات)
    ظرفشویی بوش مدل SMS4ECW26M سری 4 سفید   ظرفشویی بوش مدل SMS4ECW26M سری 4 سفید با کارکرد فوق العاده و ظاهر زیبا قطعا انتخاب خاص پسندان است.بالا بودن کیفیت قطعات و قابلیت های این سری از ماشین لباسشویی شرکت بوش انتظارات...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم