برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ماشین لباسشویی 9 کیلو سفید ال جی چین F4V5VYP0W

دسته بندی: لوازم خانگی
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • مدل: LG F4V5VYP0W
  • میزان سر و صدا: کم
  • نمایشگر: yes
  • توضیحات صفحه نمایش : LED
  • رتبه انرژی: A+++

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    معرفی کوتاه محصول

    لباسشویی ال جی F4V5VYP0W ، توسط کمپانی ال جی با قابلیت ها و امکانات هوشمند در سال 2020 به بازار عرضه شده است. رتبه انرژی این محصول A+++ است. طراحی مدرن و امکانات فراوانی در اختیار شما می گذارد. ظرفیت آن 9 کیلوگرم است. حجم دیگ آن 68 لیتر است و قابلیت شستشوی 6 حالته دارد. موتور این محصول دایرکت درایو اینورتر است و سرعت چرخش آن، 1400 دور در دقیقه است. مجهز به حالت شستشو با بخار True Steam و شستشوی با تاخیر از 3 ساعت تا 19 ساعت است. توسط Easy Care از همه ی لباس ها و توسط Baby Steam Care از لباس بچه ها محافظت می کند. مجهز به DIAGNOSIS نسل 3 است. لباس ها را بدون چروک و بدون مواد آلرژی زا، تحویل می دهد. در صورت قطع و وصل شدن برق، به صورت خودکار شروع به شستشو می کند. می توانید از طریق Wi-Fi آن را به اینترنت متصل کنید، به دستیار های صوتی گوگل و الکسا متصل شوید، به کمک Smart ThinQ از راه دور و از طریق گوشی های هوشمند اندروید یا IOS، لباسشویی ال جی را مدیریت کنید.  ال جی برای لباسشویی F4V5VYP0W از 14 برنامه ی متفاوت شستشو استفاده کرده است که بسته به نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید. 

    ادامه مطلب
    توضیحات

    ماشین لباسشویی ال جی F4V5YPOW ومشخصات آن

    امروزه وجود لباسشویی در همه خانه ها بسیار ضروری می باشد واکثرخانه ها به آن مجهز هستند.وجود ماشین لباسشویی با کیفیت عالی یک عمر آسایش و رفاه را به دنبال دارد .ماشین لباسشویی ممکن است در بسیاری از خانه ها یک وسیله دائمی باشد پس باید در انتخاب آن دقت کرد چون وسیله ای نیست که هرسال عوض شود.شرکت ال جی که در زمینه تولید محصولات خانگی حرف اول را می زند باطراحی های منحصربفرد خود رفاه وتجهیزات برقی جذاب و کاربردی را به خانه های شما آورده است.کمپانی ال جی این بار ماشین لباسشویی F4V5YPOW روانه بازار کرده است که هم ویژگی های بسیار منحصربفرد وهم ظاهر بسیار زیبا و مدرنی دارد.این لباسشویی ال جی F4V5YPOW با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه و ظرفیت 9کیلوگرم می تواند حجم زیادی از لباسهای شما را در کمترین زمان وباصرف کمترین انرژی شستشو دهد.این لباسشویی ال جی F4V5YPOW مجهز به موتورInverter Direct Drive می باشدو دارای 14 بنامه شستشو می باشد .همچنین برخورداری از تکنولوژی های Smart Thing ،Add،Smart Diagnosis،Motion DD 6 بسیار کارایی این دستگاه را بالا برده است.این لباسشویی ال جی F4V5YPOW مجهز به حالت شستشو با بخار True Steamمی باشد.در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد هر کدام از ویژگی ها می پردازیم.

    ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP0Wومشخصات آن

    موتور پرقدرت Inverter Direct Drive لباسشویی ال جی F4V5VYPOW

    یکی از ویژگی های خاصی که در این لباسشویی ال جی F4V5VYPOW مجهز بودن آن به کمپرسور Inverter Direct Drive می باشد که به این لباسشویی کمک کرده است که بسیار کم صدا وبدون لرزش باشد.شرکت ال جی که همانطور که معروف است که در ساخت موتور لباسشویی خود از کمترین قطعات متحرک استفاده کند کمک شایانی به بدون لرزش بودن این لباس شویی ال جی F4V5VYPOW کرده است.کم صدا بودن این ماشین لباسشویی بسیار ویژگی مهمی است چرا که شما هر وقت که بخواهید می توانید ماشین لباسشویی را بدون ایجاد مزاحمت برای استراحت وآسایش خود وافراد دیگر در منزل،روشن کنید.ماشین لباسشویی ال جی به کمک این موتور توانسته است در مصرف انرژی بسیار به صرفه کارکند و برچسب انرژی A+++ به آن تعلق گیرد.وهمچنین ماشین های لباسشویی ال جی  که مجهز به موتور Inverter Direct Drive می باشند علاوه بر طول عمر، بازدهی بالایی دارند.

    لباسشویی ال جی F4V5VYP0Wو مشخصات آن

    فناوری AI DD درلباسشویی ال جی F4V5VYPOW

    این فناوری منحصربفرد که در این لباسشویی ال جی F4V5VYPOW طراحی شده است کمک شایانی کرده است که لباسهایی که درون ماشین لباسشویی قرار می دهیم الیاف آن کمتر آسیب ببیند.باقراردادن لباسها در این لباسشویی ال جی F4V5VYPOW سیستم هوشمند دستگاه خود دست به کار می شود تا متناسب با جنس والیاف پارچه برنامه متناسب با آن تنظیم کند.این فناوری قابلیت تشخیص وزن،نرمی و زمختی الیاف لباس ها را دارد ومتناسب با آن نحوه شستن و زمان را برای آن تنظیم می کند.

    قابلیت Motion DD 6 لباسشویی ال جی F4V5VYPOW

    لباسشویی ال جی F4V5VYPOW دارای 14 برنامه شستشو و6حالت تنظیم حرکت شستشو می باشد.این قابلیت لباسشویی ال جیF4V5VYPOW  دارای 6 حالت شستشو می باشد که شامل :شستشوی پله ای،حرکت پیچشی،غلتاندن،ساییدن،آبکشی و تاب دادن که متناسب با فناوری IA DD که در این لباسشویی ال جی طراحی شده است متناسب باهر جنس و رنگ و وزن پارچه ولباس برنامه ای برای آن اعمال می شود تا هم آسیبی به جنس پارچه وارد نشود وهم تمام زوایاییه لباس شستشو داده شود وهیچ گونه لکه وکثیفی بر روی آن باقی نماند.

    ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP0Wومشخصات آن

    قابلیت بخارشور True Steam در لباسشویی ال جی F4V5VYPOW

    ممکن است در هر خانه ای افراد یا کودکانی باشند که آلرژی داشته باشند و به مواد شوینده یا ذرات گردوخاک حساسیت داشته باشند.دراین گونه مشکلات لباسشویی ال جی F4V5VYPOW به حل آن پرداخته است که با قابلیت بخارشور True Steam کوشیده است تا 99.9درصد ذراتی را که باعث بروز آلرژی  ومشکلات تنفسی می شود را با استفاده از بخار حذف کند و از آلودگی ها ضدعفونی کند.برای استفاده از این قابلیت True Steam در لباسشویی ال جی f4v5vypow می توانید آن را روی برنامه ی Baby Steam Care یا Allergy Care تنظیم کنید.

    لباسشویی ال جی F4V5VYPOW ومشخصات آن

    برنامه های هوشمندSmart ThinQ و قابلیت کنترل وعیب یابی Smart Diagnosis لباسشویی ال جی F4V5VTPOW

    بااستفاده از این تکنولوژی که در این لباسشویی ال جی  F4V5VY اجرا شده می توانید از طریق موبایل خود به لباسشویی هوشمند خود متصل شوید و برای این کار می توانید از طریق نصب برنامه LG ThinQ بر روی موبایل خود ،می توانید حتی از راه دور هم بر ماشین لباسشویی ال جی خود تسلط داشته باشید و از میزان انرژی مصرفی باخبرشده وآن را مدیریت نمایید.حتی می توانید از طریق اتصال به Wifi خود به دانلود برنامه های جدید شستشو بپردازید.همچنین لباسشویی 9کیلویی ال جی F4V5VYPOW مجهر به قابلیت عیب یابی هوشمند Smart Diagnosisمی باشد که شما می توانید با نصب برنامه بر روی موبایل خود از عیبهای پیش آمده با خبر شوید وبدون نیاز به تعمیر کار آن را برطرف کنید.

    طراحی زیبا ومدرن لباسشویی ال جی F4V5VYPOW

    طراحی شیک وزیبا لباسشویی ال جی F4V5VYPOW باعث پرطرفداربودن آن شده است.درقسمت بالای این لباسشایی صفحه نمایش LED که دارای نور سفید با پس زمینه مشکی است که روشن بودن Wifi و مدت زمان شستشو زمان باقیمانده وسرعت چرخش را نشان می دهد.همچنین دکمه های خاموش و روشن و شروع به کاردستگاه ویک دکمه ولوم قرار دارد که برای تنظیم 14 برنامه شستشو از آن استفاده می شود.قسمت پودر لباسشویی که با طراحی زیبایی در قسمت چپ وبالای ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYPOW قراردارد و درب شیشه ای گرما دیده مشکی رنگ این لباسشویی ال جی جلوه خاصی به آن داده است.این لباسشویی ال جی در دورنگ نقره ای و سفید در بازار موجود می باشد.دیگ شستشوی ضدزنگ نقره ای رنگ که دارای برجستگی هایی مخصوص می باشد تا از آسیب رساندن به الیاف انواع پارچه جلوگیری کند.

    ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP0Wومشخصات آن

    ماشین لباسشویی ال جی F4V5VYP0W

    سخن پایانی

    بابرسی بسیاری از ویژگی های لباسشویی ال جی F4V5VYPOW پی به پیشرفت روز به روز شرکت ال جی در تولیدات خود برده ایم.این لباسشویی قطعا یکی از انتخاب های درست برای هر خانه ای می باشد چرا که بسیاری از نیازهای ما برای داشتن لباسی تمیز والبته سالم را برطرف می کند.قیمت لباسشویی ال جی F4V5VYPOW به نسبت ویژگی هایی که گفته شد ومقایسه آن با دیگر برندهای هم رده ی خود بسیار مناسب می باشد.شما می توانید برای خرید لباسشویی ال جی F4V5VYPOW به سایت بانه تک مراجعه کنید واز داشتن این لباسشویی همانند سایر تولیدات آن لذت ببرید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    LG WASHING MACHINE F4V5VYP0W

    مشخصات

    مدل
    LG F4V5VYP0W
    میزان سر و صدا
    کم
    نمایشگر
    yes
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    رتبه انرژی
    A+++
    سرعت چرخش موتور
    1400 دور
    ظرفیت شستوشو
    9 کیلوگرم
    قفل کودک
    yes
    جهت باز شدن درب
    به سمت چپ
    شستشوی هوشمند
    yes
    اينورتر
    yes
    آبکشی
    yes
    سیستم ضد چروک
    yes
    سیستم تاخیر شستشو
    yes
    شرکت سازنده
    ال جی
    وزن
    70 کیلوگرم
    رنگ
    نقره ای و سفید
    نوع موتور
    دایرکت درایو اینترنت
    ارتفاع
    850
    عمق
    600
    پهنا
    560
    تعداد برنامه های شست و شو
    14
    ساخت
    کره
    برنامه 1
    Cotton
    برنامه 2
    +Cotton
    برنامه 3
    Easy Care
    برنامه 4
    MIX
    برنامه 5
    Duvet
    برنامه 6
    Tub Clean
    برنامه 7
    Allergy Care
    برنامه 8
    Baby Steam Care
    برنامه 9
    Sportswear
    برنامه 10
    Silent Wash
    برنامه 11
    Download Cycle
    برنامه 12
    Delicate
    برنامه 13
    Delicate
    برنامه 14
    Wool
    برنامه 15
    Quick 30
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WGA242XVME
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 25,500,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WGA242XVME سری 4 سیلورلباسشویی بوش مدل WGA242XVME سری 4 سیلور؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید.
    دوست داشتن
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WAJ20170ME
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 21,000,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WAJ20170ME سری 2 سفیدلباسشویی بوش مدل WAJ20170ME سری 2 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید.
    دوست داشتن
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WAJ20180ME
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 22,400,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WAJ20180ME سری 2 سفید لباسشویی بوش مدل WAJ20180ME سری 2 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید.
    دوست داشتن
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WGA142X0GC
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 15
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 25,900,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WGA142X0GC سری 4 سفید لباسشویی بوش مدل WGA142X0GC سری 4 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید.
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WGG244M90
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WGG244M90 سری 6 سفید لباسشویی بوش مدل WGG244M90 سری 6 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WAW32560ME
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WGG256M90 سری 6 سفیدلباسشویی بوش مدل WGG256M90 سری 6 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید
    دوست داشتن
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WAV28KH0GC
  • قابلیت اتصال به موبایل: YES
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 37,000,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WAV28KH0GC سری 8 سفید لباسشویی بوش مدل WAV28KH0GC سری 8 سفید؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه باشید.
    دوست داشتن
    ماشین لباسشویی
  • مدل: WAW32560ME
  • قابلیت اتصال به موبایل: NO
  • نوع موتور: EcoSilence
  • تعداد برنامه های شست و شو: 14
  • سایر اقلام همراه: دفترچه راهنما
  • 39,400,000 تومان (بدون مالیات)
    لباسشویی بوش مدل WAV28MX0ME سری 8 سیلور لباسشویی بوش مدل WAV28MX0ME سری 8 سیلور؛ محصول کشور آلمان با داشتن بهترین کیفیت و کارآیی و ظاهری زیبا قطعا انتخاب بسیاری خواهد بود. برای بررسی امکانات در ادامه با ما همراه...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم