برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بخور سرد سنکور SHF2050BL

دسته بندی: لوازم خانگی
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :


کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
رنگ
  • آبی
  • سبز
گارانتی
  • ضمانت اصالت کالا و تعویض یک روزه
0 تومان (بدون مالیات)
معرفی کوتاه محصول

 دستگاه بخور سرد سنکور مدل SHF2050BL یکی از دستگاه های جذاب پرکاربرد شرکت سنکور می باشد با توان مصرفی بسیار کم بوده و در حدود 25 وات است. همچنین صدای بسیار کمی دارد که کمتر از 35 دسی بل می باشد و باعث مزاحمت افراد نمی شود. مخزن این دستگاه توانایی جا گرفتن 4 لیتر آب را در خود دارد و با این 4 لیتر می تواند 16 ساعت به طور مداوم روشن باشد.جنس مخزن این دستگاه پلاستیک فشرده شفاف بوده که می‌توان میزان آب را داخل دستگاه مشاهده کرد. یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه این می باشد که وقتی آب مخزن رو به اتمام می باشد EROR می دهد و مصرف کننده را آگاه می سازد. با داشتن حسگرهایی، موقع برداشتن مخزن دستگاه خاموش می شود. همچنین دارای فیلتر داخلی بوده و تا حد امکان، املاح معدنی مانند آهک و … را جذب می کند. که در بلندمدت هم خراب نمی شوند. رطوبت ساز SHF 2051GR دارای سیستم نوسان ساز فرکانس بالای فراصوت می باشد که با فرکانس کاری 2.4 مگا هرتز علم می کند. این سیستم باعث ایجاد بخار سرد می شود و بر روی دمای محیط به هیچ عنوان تاثیر نمی گذارد.

ادامه مطلب
توضیحات

توضیحات بخور سرد سنکور SHF2050BL

سنکور که یک شرکت نامی می باشد و طرفداران خاص خود را دارد و اکنون با بسیار از برندهای قدیمی پا به عرصه رقابت گذاشته است.شرکت سنکور با تولید و عرصه محصولات مختلف به بازار باعث محبوبیت خود شده و می توان به راحتی و با اعتماد کامل محصولات بسیار کاربردی این کمپانی را خریداری نمود.سنکور دستگاه بخور سرد SHF2050BL را روانه بازار کرده است.این دستگاه بخار سرد تولید می کند و بردمای اتاق تاثیر ندارد.دستگاه بخور سرد سنکور تلفیقی از رنگ آبی وسفید می باشد که قسمت آبی از جنس پلاستیک فشرده شفاف می باشد که مخزن دستگاه می باشد و می تواند 4لیتر آب را در خود جای دهد.توان ورودی این دستگاه 25 وات می باشد که از قدرت مناسبی برخوردار می باشد.دستگاه بخور سردکن سنکور SHF2050BL از صدای بسیار کمی برخوردار می باشد که برابر است با 35 دسی بل که اگر دستگاه به مدت طوولانی روشن باشد دیگر آرامش شما را به هم نمی زند.این دستگاه دارای ابعاد و وزن برابر با 1.2کیلو گرم است که حمل بسیار راحت وآسان دارد.دستگاه بخور سرد برای اتاقهای تا 35 متر مربع بسیار مناسب می باشد و تا 16 ساعت می تواند کار کند بدون آنکه لازم باشد دوباره مخزن آن را پر آب کرد.بخور سرد سنکور SHF2050BL به راحتی می تواند در هر ساعت 250 میلی لیتر بخور را خارج کند.همچنین این دستگاه دارای فیلتر داخلی می باشد که از تشکیل رسوب جلوگیری می کند.روی مخزن دستگاه علامت سطح آب قرار دارد که میزان آب موجود در آن را نشان می دهد.این محصول دارای سیگنال نوری می باشد ک تمام شدن آب دستگاه را نشان می دهد.هنگامی که آب مخزن تمام می شود دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و حتی با خارج کردن مخزن آب هم دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.پایه های این دستگاه بخور سرد سنکور از جنس ضد لغزش می باشد پس از ایمنی هم بخوردار است.طول سیم برق این دستگاه سنکور 1.9متر می باشد که بسیار مناسب برای اتاق می باشد.

بخور سرد سنکور SHF2050BL ومشخصات آن

سخن پایانی

این محصول سنکور بسیار جذاب می باشد.اگر همیشه می خواهید که در محیطی که استراحت می کنید رطوبت وجود داشته باشد بدون آنکه تغییری در دمای اتاقتان داشته باشد این دستگاه بخور سرد سنکور SHF2050BL بسیار انتخاب درستی می باشد.اگر همیشه از خشکی گلو رنج می برید با تولید بخار و مرطوب کردن هوای اتاق می توانید به آرامش دست یابید.اگر مایل به داشتن این محصول جذاب هستید می توانید از طریق سایت بانه تک این محصول را خریداری نمایید چرا که دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول
AIR HUMIDIFIER SHF2050BL
نظرات
بدون نظر
ویدیو رضایت مشتریان
محصولات مشابه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم