برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 2020 سامسونگ مصر 55TU7000

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • کیفیت صفحه نمایش : 4k UHD
  • اینچ: 55 اینچ
  • قابلیت DVB-T: yes
  • بلوتوث: yes
  • تعداد ورودی USB : 1 پورت

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    گارانتی
    • ضمانت اصالت کالا و تست کامل درب منزل
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    • سال عرضه (میلادی): 2020
    • سیستم عامل: Tizen
    • کیفیت تصویر: 4K
    • صفحه نمایش Crystal Display
    • پشتیبانی از HDR10+
    • پردازنده Crystal Processor 4K
    • توان خروجی صدای 20 وات
    • دارای زبان فارسی
    • پشتیبانی از Alexa | Googleassistant
    • 120+ : Motion Rate
    • دارای فناوری رنگ PurColor
    • قابلیت Dolby Digital Plus
    • دارای گیرنده دیجیتال
    • قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث
    • قابیت اتصال به گوشی با AirPlay 2
    ادامه مطلب
    توضیحات

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 نسل جدید تلویزیون سامسونگ به شمار می رود که دارای امکانات و قابلیت های گسترده ای است طوریکه بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و دنیای جدیدی از تماشای فیلم و سریال های مورد علاقه را برای شما مهیا می کند. ظاهری زیبا متناسب با آخرین متد طراحی دارد که از آن برای طراحی دکوراسیون منزل استفاده می کنند. از جمله تلویزیون های ال ای دی پر طرفدار به شمار می رود که وضوح کیفیت و تصویر بالایی به صورت فورکی دارد. از تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2020 میلادی به شمار می رود. دارای ورودی و خروجی HDMI,USB است. دارای منوی تنظیمات است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. به خاطر وجود صفحه نمایش ال ای دی با فناوری crystal تصاویر با کیفیت تری را نسبت به تلویزیون های معمولی پخش می کند. دارای تله‌تکست همراه نیز است.

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    مشخصات ظاهری تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل TU7000 از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. امروز از تلویزیون به دلیل نقشی که در فضای داخلی منزل ایفا می کند به عنوان بخشی از برنامه دکوراسیون منزل از آن استفاده می کنند که در این میان تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای قاب باریکی است که طراحی داخلی شما را متحول می کند؛ قابلیت نصب بر روی دیوار و همچنین میز تلویزیون را بسته به نوع طراحی شما دارد. توجه داشته باشید که این محصول دارای دو پایه نگهداری 8 مانندی است که به وسیله پیچ به قسمت زیرین تلویزیون وصل می شود، تمامی ورودی و خروجی این مدل از تلویزیون به همراه فیش آنتن در پشت و کناره های تلویزیون قرار دارد. صفحه نمایش آن 55 اینچ است که به هنگام پخش برنامه ها تلویزیونی را بزرگتر از چیزی که هستند به نمایش می گذارد. دارای یک کنترل اصل به همراه دفترچه راهنما است که قابلیت و امکانات این تلویزیون را برای شما شرح می دهد.

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    مشخصات تصویر در تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000 به مانند بسیاری از تولیدات این شرکت دارای کیفیت تصویر 4k بار رزولوشن تصویر 3840*2160 پیکسل است که با بیش از هشت میلیون پیکسل تصاویر هیجان انگیز و شگفت انگیزی را پخش می کند طوریکه ریزترین تصاویر را بر روی صفحه نمایش با وضوح بالا نمایش می دهد. توجه داشته باشید که نمایشگر این تلویزیون دارای امکانات قابل ملاحضه ای منجمله تقویت عمق خودکار، کنتراست دینامیک mwga contrast، محدوده دینامیکی بالا، ارتقاء کیفیت تصویر4k upsacalin، نرخ نوسازی تصویر 100 هرتز و ... است. در این تلویزیون به خاطر وجود فناوری Micro Dimming تصاویر به صورت واقعی، طبیعی و زنده پخش می شوند. در منوی تنظیمات این تلویزیون چندین فرمت تصویری قرار دارد که به دلخواه خود می توانید آنها را تنظیم کنید.

    این محصول مجهز به فناوری HDR است که جزئیات دقیق تری از صحنه ها را به نمایش می گذارد که در این میان وجود فناوری پیشرفته Contrast Enhancer محتوای hdr را با کنتراست بیشتری نمایش می دهد طوریکه شما جزئیات بیشتری را در نقاط تاریک و روشن می توانید مشاهده کنید. مجهز شدن این تلویزیون به فناوری purcolor رنگهای طبیعی در طیف وسیع را به نمایش می گذارد که با استفاده از فناوری  digital clean view نویز تصاویر را از بین می برد و با از میان بردن نویزها صحنه های شفافی را به صورت واقعی نمایش می دهد. برای خرید تلویزیون سامسونگ با فروشگاه اینترنتی بانه تک تماس بگیرید و خرید مطمئنی را انجام دهید.

    تلویزیون سامسونگ TU7000

    تصاویر کریستالی در تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000  مجهز به سیستم پردازنده قدرتمندی به نام  ctystal processor 4k است که در واقع عامل تمایز آن با سایز تلویزیون ها به شمار می رود که از آن برای پردازش و همچنین بهبود کیفیت تصاویر مورد پخش استفاده می کنند. استفاده از این پردازشگر کریستالی تصاویر عالی ای را با کیفیت رنگ و وضوح بالا نمایش می دهد. این پردازشگر همانطور که از نامش پیداست تصاویر مور پخش صحنه ها را  با بهبود رنگ و بالا بردن کنتراست و بهبود محتوای hdr پردازش و در نتیجه تصاویر واقعی و طبیعی را پخش می کند و شما با کیفیت بالاتری می توانید تصاویر شفاف با کنتراست بالا را مشاهده کنید.

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    سیستم صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ TU7000 به صورت دو کاناله با ظرفیت صدای 20 وات است که توسط دو بلندگو تعبیه شده صدای فراگیری را پخش می کند. سیستم صدای این محصول با استفاده از ویژگی هایی همچون Dolby Digital Plus, Multiroom Link صدای با کیفیت بالایی را تولید می کند طوریکه شما می توانید صداهای طبیعی با کیفیتی را بشنوید. وجود قابلیت Dialog Enhancement مکالمات و گفتگوهای شما را تقویت می کند که براساس آن افت و خیزها صدا را از بین می برد طوریکه شما با کیفیت بالایی می توانید جزئیات ریز و درشت را با دقت بالایی به تماشا بنشینید. از دیگر فناوری های صوتی به کار رفته وجود فناوری clear voice lll است که نویزهای اضافی صدا را به طور کامل از بین می برد و صدا شفافی را پخش می کند. در منو تنظیمات آن 6 حالت پخش صدا قرار دارد که به دلخواه می توانید آن را تنظیم کنید.

    فناوری game enhancerتلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000 دارای فناوری game enhancer است که از حالت بازی game mode پشتیبانی می کند و باعث می شود شما تجربه هیجان انگیزی از بازی با کنسول را در تلویزیون تجربه کنید. استفاده از این فناوری در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ خبر مسرت بخشی برای کسانی است که اوقات فراغت خود را با انواع کنسول بازی سپری می کنند. این فناوری بدون هیچ پیش شرطی و به صورت خودکار کیفیت بازی ها را تا حدود زیادی بهبود می بخشد. همچنین وجود این فناوری باعث می شود تا lnput lag یا تأخیر ورودی کنترل و در نتیجه به حداقل برسد و شما شاهد صحنه های سریع و روان باشید، با کاهش تاری کیفیت بازی و پخش صحنه های سریع شما در زمان درست می توانید واکنش نشان دهید و در نتیجه برنده بازی شوید.

    دریافت شبکه های سیما بدون نیاز به دستگاه دیجیتال

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ  TU7000 بدون نیاز به دستگاه دیجیتال تمامی شبکه های سیما را به همراه شبکه های رادیویی دریافت می کند که دارای قابلیت هایی پیشرفته ای برای دریافت شبکه های ماهواره نیز است که این قابلیت در ایران غیر فعال است. برای خرید انواع تلویزیون از بانه در سایزهای مختلف با ما در بانه تک تماس بگیرید.

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    قابلیت tap view  تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    قابلیت tap view  تلویزیون سامسونگ 55TU7000 امکان اتصال تصاویر از وسایل الکترونیکی مختلف منجمله تلفن همراه را به تلویزیون می دهد که براساس آن شما می توانید تصاویر و ویدئوهای خود را در صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

    امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000 از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند.

    از فرمان صوتی پشتیبانی می کند که براساس آن شما می توانید به طور شگفت انگیزی کنترل تلویزیون خود را به صورت صوتی در اختیار بگیرید.

    مجهز به  airplay 2 که امکان اتصال بین دستگاه های شرکت اپل و تلویزیون را فراهم می کند.

    به دستیار صوتی  amazon alexa مجهز شده است همچنین این محصول به دستار صوتی گوگل نیز مجهز است.

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    قابلیت smart things

    اگر تلفن همراه شما مجهز به smart things باشد به راحتی می توانید تلویزیون خود را از طریق گوشی مدیریت کنید و لحظات نابی را در خاطره خود ثبت کنید.

    قابلیت اتصال به اینترنت تلویزیون سامسونگ 55TU7000

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ قابلیت اتصال به اینترنت از دو طریق وای فای و همچنین  LAN را دارد که با استفاده از آن می توانید از طریق مرورگر برنامه ها و سریال مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده و دنیای دیجیتال را در تلویزیون خود مشاهده کنید.

    سخن پایانی

    تلویزیون سامسونگ 55TU7000 از محبوب ترین و پر فروش ترین تولیدات شرکت سامسونگ محسوب می شود که برای استفاده در دکوراسیون منزل، ادارات و ... مناسب است و برندی نام آشنا با سالها تجربه و رضایت مشتریان به شمار می رود. تصاویر و صدای با کیفیتی را متناسب با آخرین تکنولوژی روز پخش می کند که دارای دستار صوتی و دسترسی به اینترنت و کلی امکانات دیگر است که برای خرید انواع تلویزیون می توانید به فروشگاه اینترنتی بانه تک مراجعه و خرید خود را انجام و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

     

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    55TU7000

    مشخصات

    کیفیت صفحه نمایش
    4k UHD
    اینچ
    55 اینچ
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    1 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    قابلیت DVB-c
    yes
    رزولوشن تصویر
    2160×3840
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    قابلیت DVB-s
    yes
    OSD Language
    no
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    سری 7
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    120 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    تکنولوژی سه بعدی
    no
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    2 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    no
    ورودی CI-Slot
    no
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    ویژگی های صدا
    Standard/Music/Cinema/Game/Sports
    رزولوشن فیلم
    4K
    اندازه نمایشگر (cm)
    139سانتی متر
    توضیحات صفحه نمایش
    LED
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    تصویر در تصویر
    no
    خروجی هدفون
    no
    تله تکست
    no
    توان مصرف برق
    0.5 وات
    قابلیت ضبط
    no
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    ریموت کنترل
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    زبان و منو فارسی
    yes
    ورودی تیونر
    yes
    نوع باند و اسپیکر
    2Ch Speaker System
    نوع پنل
    VA
    طراحی
    قاب باریک
    سیستم عامل
    Tizen
    شناسه کالا
    2900039000331
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55S95B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 57,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55S95Bبا تلویزیون سامسونگ لایه ای از درخشندگی را کشف کنید که با یک میلیارد سایه رنگ و روشنایی صفحه نمایش OLED افزایش یافته است که توسط QD (نقاط کوانتومی) تقویت شده است. با پردازشگر کوانتومی عصبی با...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55N77B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55Q77Bپردازنده قدرتمند با فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی که محتوا را با کیفیت 4K تطبیق می دهد و تصویر و صدا را مطابق با اتاق تنظیم می کند.از رزولوشن HFR و 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه از طریق هر 4...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: QN700B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 8K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55QN700Bبا تلویزیون سامسونگ 55QN700B بعد جدیدی از واقعیت با تلویزیون 8K آشکار می شود که چهار برابر جزئیات بیشتری نسبت به 4K دارد.جزئیات دیدنی با رنگ جذاب، کنتراست استثنایی و روشنایی HDR برجسته که...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: QN95B
  • سیستم عامل: Tizen
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • 73,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55QN95Bتصاویر دیدنی با وضوح 4K و ارتقاء مقیاس را در تلویزیون سامسونگ 55Q95B، با کنتراست فوق العاده از Quantum Matrix Technology Pro جدید، مجهز به نور پس زمینه LED کوانتوم مینی، و با طراحی فوق العاده...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: BU8500
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • بلوتوث: yes
  • 22,800,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8500 تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8500 در سال 2022 به بازار عرضه شده. با 5 سایز متفاوت و ویژگی ها و قابلیت های متنوع و قیمت اقتصادی آن جزء تلویزیون های محبوب محسوب می شود.در ادامه...
    دوست داشتن
    صوتی تصویری
    samsung
  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55BU8000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ تماشای فیلم
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 محصول سری 8 سال  2022 است.دارای کیفیت نمایش 4K ؛ سیستم عامل Tizen نسخه 7 و قابلیت های دیگر که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.  
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2021
  • مدل: AU9000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Voice
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    سال عرضه (میلادی): 2021 سیستم عامل: Tizen کیفیت تصویر: 4K نوع صفحه نمایش: Crystal رفرش ریت : 100 هرتز توان صوتی: 20 وات فناوری صوتی: ردیابی اشیاء در صفحه زبان فارسی: بله پشتیبانی از: وای فای - بلوتوث گیرنده : دیجیتال...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ 55 اینچ
    samsung
  • سال ساخت: 2020
  • مدل: Q700T
  • کیفیت صفحه نمایش : 8K
  • اینچ: 55 اینچ
  • سیستم کاهنده نویز صدا : Clear Voice
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون 2020 سامسونگ مجارستان 55Q700T از محصولات عالی سری 7 برند سامسونگ است که در کشور مجارستان تولید شده است .سامسونگ این محصول خود را مناسب استفاده خانگی و تماشای حرفه ای فیلم طراحی کرده است.اندازه 55 اینچی آن...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم