برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2022
  • مدل: 55BU8000
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 55 اینچ
  • تلویزیون مخصوص : استفاده خانگی و معمولی _ تماشای فیلم

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    معرفی کوتاه محصول

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 محصول سری 8 سال  2022 است.دارای کیفیت نمایش 4K ؛ سیستم عامل Tizen نسخه 7 و قابلیت های دیگر که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

     

    ادامه مطلب
    توضیحات

    مشخصات تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 یک مدل جذاب با طراحی ویژه از طرف کمپانی سامسونگ میباشد.  این تلویزیون با کمک بهترین طراحان تولید شده و از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار میباشد. طراحی هوشمندانه و جذاب این محصول سامسونگ باعث شده که به راحتی با هر دکوراسیونی هماهنگ شود و همچنین مخاطبان زیادی را به خود جذب نماید. این تلویزیون که در سال 2022 معرفی و در بازار های جهانی عرضه شده در کنار طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد مجهز به قابلیت های بینظیری نیز میباشد و در کنار این ها از کیفیت صوتی تصویری بالایی برخودار است. این محصول که تصاویر را به کیفیت تصویری 4K و روزلوشن بالایی به نمایش میگزارد قادر است تا جزئیات کامل صحنه ها را بر روی نمایشگر بیاوراند و بیننده را در جای خود میخکوب کند. تولید رنگ های شگفت انگیر و درخسان از دیگر قابلیت های این محصول میباشد که باعث هرچه بهتر نشان دادن تصاویر بر روی صفحه نمایش 55 اینچ آن میباشد. 

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 به همراه کیفیت تصویری بالایی که دارد از کیفیت صوتی بینظیری نیز برخوردار میباشد و توانایی تولید صدایی کاملا واضح و یک نواخت را دارد که سرتاسر فضای اتاق شما را دربر میگیرد. وجود قابلیت های هوشمند در این محصول نیز یکی دیگر از جذابیت های آن میباشد و تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 را به یک گزینه ی سرگرمی عالی تبدیل کرده است. در ادامه ی مطلب جزئیات بیشتری از قابلیت های این محصول را شرح کرده ایم که در داشتن خریدی آگاعهانه و بهتر کمک شایانی به شما خواهد کرد. 

    تلویزیون سامسونگ مدل BU8000

    قدرت بالا در تولید رنگ ها و نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش 55 اینچ

    همان گونه که به آن اشاره کردیم این تلویزیون قدرت بسیار بالایی در نمایش و ارائه تصاویر را دارد و به بهترین و پیشرفته ترین فناوری ها مجهز شده است تا تصاویر هرچه بینقص تری را به نمایش بگزارد. این محصول سامسونگ مجهز به صفحه نمایش کریستالی میباشد که به صورت انحصاری ساخته و پرداخته ی برند سامسونگ میباشد و قدرت بالایی در نمایش رنگ ها دارد. همچنین تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 از کیفیت تصویری 4K با رزولوشن 3840x2160 پیکسلی بهره میبرد که قادر است جزئیات کامل صحنه هارا به نمایش بکشد. همچنین این محصول دارای پشتیبانی قابلیت HDR با فرمت های HLG و +HDR10 میباشد که باعث میشود رنگ های روشن درخشان تر و رنگ های تیره عمیق در به نمایش در آیند. از آنجایی که تولید رنگ ها تاثیر مستقیمت در کیفیت تصاویر دارد به همین دلیل سامسونگ در ساخت این محصول از دو تکنولوژی قدرت مند Dynamic Crystal Color برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها و One Billion Color برای تولید طیف گسترده ای از رنگ ها در صفحه نمایش این تلویزیون استفاده کرده است که در کنار هم بیش از یک میلیون رنگ کاملا درخشان و طبیعی را خلق میکنند. 

    از دیگر قابلیت های به کار رفته در این تلویزیون میتوان به قابلیت LED Clear Motion نیز اشاره کرد که برای تنظیم نور پس زمینه صفحه نمایش و نمایش صاف و روان صحنه های سریع به کار برده شده ست و در کنار آن از  تکنولوژی Motion Xcelerator نیز برای نمایش صاف و روان صحنه های سریع مخصوصا زمان بازی استفاده شده است که در کنار هم صحنه ها را باهترین کیفیت و کاملا روان نمایش میدهند. در کنار این ها سامسونگ برای بهبود هرچه بهتر کنتراست تصاویر از  تکنولوژی Contrast Enhancer استفاده نموده و با کار گزاشتن همه ی این فناوری ها در کنار هم باعث شده ایت تلویزیون تصاویری فرای انتظارات شما را تولید نماید.

    تلویزیون سامسونگ مدل BU8000

    قابلیت های هوشمند در تلویزیون 2022 سامسونگ 

    تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55BU8000 که یکی از مدل های 2022 سامسونگ میباشد به صورت هوشمند ارائه شده و از امکانات عالی برخودار است که باعث میشود شما ساعت ها میخکوب تلویزیون شوید و اوقات فراغت عالی را داشته باشید. این تلویزیون که از جدید ترین نسخته سیستم عامل تایز برخوردار است قادر است به راحتی به اینترنت متصل شود و امکانات سرگرم کننده ی نامحدودی را در اختیار شما قرار دهد. شما به راحتی میتوانید انواع برنامه های مورد علاقه و یا فیلم های جذاب را روی این تلویزیون نصب و اجرا کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین به راحتی میتوانید به صفحه وب های مورد علاقه تان سر بزنید و مطالب دلخواه خود را ببینید. با این تلویزیون شما میتوانید به راحتی محتوایت موبایل خود را با صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی تماشای کنید و با دیگران نیز به اشتراک بگذارید . این قابلیت عالی که سامسونگ روی تلویزیون BU8000 قارا داده است ب شما این امکان را میدهد تا بتوانید موبایل هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید و بین آن ها تبادل اطلاعاتی انجام دهید.

    همچنین یکی دیگز از قابلیت های جذاب یکه در این تلویزیون قرار گرفته است پشتیبانی از دستورات صوتی میباشد که به شما این اختیار را میدهد بتوانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید و به آن دستور دهید . این قابلیت جذاب باعث میشود شما خیلی راحت حتی اگر تنظیمات و کارای  تلویزیون خود نیز بلد نباشید بتوانید به راحتی از طریق صدا از تلویزیون و امکانات آن بهره ببرید. قابلیت SmartThings قابلیتی است که به شما این امکان را میدهد بتوانید سایر دستگاه های هوشمند منزل خود را نیز به تلویزیون متصل کنید و از طریق صدا و با استفاده از همان کنترل تلویزیون ان ها را نیز کنترل کنید. با این قابلیت شما خانه ای هوشمند خواهید داشت که تمایم کار ها در آن سریع تر و با راحتی هرچه بیشتر انجام میشوند. 

    تلویزیون سامسونگ مدل BU8000

    صدایی سینمایی و چند بعدی با تلویزیون سامسونگ

    سونی در طراحی و تولید تلویزیون بینظیر BU8000 از سیستم صوتی 2 کاناله بهره برده است که هر کدام از بلند گو های آن توانایی تولید صدایی 10 واتی را درند و در مجموع این تلویزیون صدایی با قدرت 20 وات را در سراسر اتاق شما پخش میکند. سیستم صوتی این محصول از فناوری بینظیر Object Tracking Sound Lite بره میبرد که این فناوری با تشخیص و دنبال کردن حرکات داخل صحنه ها باعث میشود صدایی چند بعدی تولید شود مخاطب حس حضور در صحنه را داشته باشد. همچنین برای هرچه هماهنگ تر پخش شدن صدا توسط این تلویزیون سامسونگ فناوری Adaptive Sound را به کار برده است که با عملکرد عالیی که این فناوری دارد باعث میشود صدای تولید شده کاملا با صحنه های درحال نمایش هماهنگ باشد. همچنین برای افرادی که تقویت کننده های صدا را به این تلویزیون متصل میکنند سامیونگ فناوری Q-Symphony را قرار داده است که باعث میشود صدا به صورت یک نواخت و همزمان از تمامی کانال های صوتی پخش شود. 

    تلویزیون سامسونگ مدل BU8000

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    55BU8000

    مشخصات

    سال ساخت
    2022
    مدل
    55BU8000
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    55 اینچ
    تلویزیون مخصوص
    استفاده خانگی و معمولی _ تماشای فیلم
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    سیستم های صوتی
    Dolby Digital (AC3) _ Dolby Audio _ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) _ Dolby Digital Plus (EAC3) _ Dolby AC4 _ Dolby MS12 2ch
    قابلیت اتصال به موبایل
    YES
    رزولوشن تصویر
    3840x2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    نوع پنل
    VA
    VA
    نسخه ورودی HDMI
    HDMI 2.0
    وزن تلویزیون با پایه
    8.7
    ابعاد خالص با پایه (سانتی متر)
    965.5x599x205.6 میلیمتر
    پردازنده
    Crystal Processor
    نسخه ورودی USB
    USB 2.0
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    8 BU
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    60 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    Crystal
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    no
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    ویژگی های صدا
    Adaptive Sound, Bluetooth Audio, Object Tracking Sound Lite (OTS Lite), Q-Symphony
    اندازه نمایشگر (cm)
    108
    سیستم های رنگ
    تکنولوژی Dynamic Crystal Color _ تکنولوژی One Billion Color
    خروجی Audio
    yes
    خروجی هدفون
    پورت خروجی هدفن ندارد اما به صورت بی سیم مبتوان به آن هدفون متصل کرد
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    توان مصرف برق
    حداکثر توان مصرفی 130 وات
    تایمر خاموش
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    اقلام همراه
    دفترچه راهنما _ کابل برق _ باتری _ ریموت کنترل _ پایه های رومیزی _ پیچ های اتصال
    فرمت های قابل اجرا
    WAV _ RealAudio 6 _ midi _ HE-AAC _ WMA _ aif _ MPEG1 Audio Layer 3 _ Vorbis _ ALAC _ G.711(A-Law, μ-Law) _ mpa _ Dolby Digital Plus _ mp3 _ MPEG(MP3) _ mid _ LPCM _ ogg _ ape _ MPEG _ FLAC - AIFF _ OPUS _ m4a _ AAC _ ADPCM(IMA, MS) _ AC-4 _ MPEG4
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    965.5x559.9x25.7
    وزن خالص (کیلوگرم)
    8.4
    موتور تصویر
    Crystal Processor 4K
    ریموت کنترل
    دارای ریموت کنترل هوشمند که مجهز به پنل خورشیدی میباشد و برق مورد نیاز را خودش تولید میکند
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    Micro Dimming
    yes
    صرفه جویی در انرژی
    yes
    زبان و منو فارسی
    yes
    ورودی تیونر
    DVB-T2 / DVB-S2 / DVB-C
    (ConnectShare™(USB2.0
    yes
    طراحی
    صفحه تخت با پایه های دوشاخه در بغل
    سیستم عامل
    Tizen
    حالت فبلم
    Filmmaker Mode
    مشخصات تیونر
    دیجیتال-آنالوگ
    ساخت
    کره
    تعداد کانال صدا
    2 کاناله
    سیستم نور زمینه
    Edge LED
    منبع تغذیه:
    AC 220-240V, 50/60Hz
    مقدار مصرف:
    0.5 وات
    راهنمای تلویزیون بر روی صفحه نمایش / EPG:
    دارد
    HDR
    Yes
    DLNA
    Yes
    صفحه کلید HID
    HID (mouse/keyboard connectivity)
    RF In
    دارد
    مدل پایه
    پایه دو شاخه
    برنامه های از پیش نصب شده
    دارد
    HDR - HDR10
    دارد
    HDR - HLG
    دارد
    فرمت های ورودی ویدئو
    AV1 _ Microsoft MPEG-4 v2 _ trp _ m2ts _ RV8/9/10(RV30/40) _ MPEG1 _ Window Media Video v7 (WMV1) _ wmv _ mts _ HEVC (H.265 - Main, Main10) _ mp4 _ FLV _ VP6 _ mpeg _ MPEG4 SP/ASP _ 3gp _ PS _ WebM _ Motion Jpeg _ Microsoft MPEG-4 v1 _ ts _ svi
    فروشگاه نرم افزار
    دارد
    تکنولژی صفحه نمایش
    کریستالی
    تولید کننده
    SAMSUNG
    کشور مونتاژ
    مصر
    عمق رنگ (بیت )
    10 (8+FRC)
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    YES
    ورودی HDMI 2.1
    NO
    تکنولوژی AMD FreeSync
    NO
    تکنولوژی Nvidia G-Sync
    NO
    تکنولوژی ALLM
    YES
    تکنولوژی VRR
    NO
    پشتیبانی از HGiG
    YES
    حالت بازی یا Game Mode
    YES
    قابلیت ضبظ برنامه PVR
    NO
    قابلیت نصب برنامه
    yes
    پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
    yes
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    کانال برگشتی صدای HDMI
    yes
    نوع کانال برگشتی صدای HDMI
    ARC _ eARC
    قابلیت HDMI-CEC
    yes
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    تلویزیون
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: x80l
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 42,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سونی 55X80Lتلویزیون سونی 55X80L با پنل ADS و رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تماشای محتواهای HDR را با کیفیتی واقعی‌تر تجربه کنید....
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 38,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55Q70C تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 52,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q70Cتلویزیون سامسونگ 65Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q70Cتلویزیون سامسونگ 75Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 93,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 85Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C85 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 71,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C75 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 70Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C70 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 45,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C65 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم