برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Blog navigation

آخرین ارسال‌ها

ارسال شده در:"2022"

 
Sort by:
  • تلویزیون ال جی UQ8000
    تلویزیون ال جی UQ8000
    141 بازدید

    یکی از تلویزیون‌هایی که کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال با قیمت مناسب نیز عرضه شده، تلویزیون ال جی UQ8000 است.

    مطالعه بیشتر
  • تلویزیون سامسونگ Q70B
    تلویزیون سامسونگ Q70B
    167 بازدید

    اگر به دنبال تلویزیون هوشمند بسیار باکیفیت هستید، مطمئنا تلویزیون سامسونگ Q70B می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار خوب برای شما باشد. 

    مطالعه بیشتر
  • تلویزیون سامسونگ Q60B
    تلویزیون سامسونگ Q60B
    188 بازدید

    در بانه تک ما به صورت تخصصی به بررسی تلویزیون سامسونگ Q60B می‌پردازیم و آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم و ویژگی‌های جالب آن را بررسی خواهیم کرد. پس اگر به دنبال استعلام قیمت یا خرید تلویزیون هستید در ادامه تمامی ویژگی‌ها و نکات مربوط به آن را بررسی می‌کنیم.

    مطالعه بیشتر
  • تلویزیون سامسونگ BU8500
    تلویزیون سامسونگ BU8500
    181 بازدید

    سامسونگ BU8500 یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ است که به گونه‌ای طراحی شده که عملکرد‌های به روز، ظاهری بسیار خوب و کیفیت ساخت محکم و بسیار بالایی را دارد و همچنین با قیمتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که یکی از بهترین تلویزیون‌ها با قیمت مناسب است. 

    مطالعه بیشتر
  • تلویزیون Samsung Crystal BU8000
    تلویزیون Samsung Crystal BU8000
    426 بازدید

    تلویزیون Samsung Crystal BU8000 از سری تلویزیون‌های سامسونگی است که به تازگی معرفی شده و برای کسانی مناسب است که توانایی خرید مدل‌های مختلف تلویزیون‌های سطح بالاتر QLED را نداشتند. سامسونگ کماکان به تولید تلویزیون‌های هوشمند مقرون به صرفه خود ادامه می‌دهد و این بار یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های رزولوشن 4K را در اختیار افراد قرار داده که می‌توانند از آن را برای تماشای جام جهانی استفاده کنند. کاری لذت بخش که با استفاده از این تلویزیون هوشمند و فوق العاده با کیفیت میسر می‌شود.

    مطالعه بیشتر
Showing 1 to 5 of 5 (1 Page)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم