برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون 75 اینچ سونی مدل 75X90K

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2022
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 75
  • سیستم کاهنده نویز صدا : دارد
  • تلویزیون مخصوص : کاربری خانگی و عمومیتماشای فیلمبازی

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    معرفی کوتاه محصول

    مشخصات کلی تلویزیون سونی مدل 75X90K

    ساخت سال: 2022
    کیفیت تصویری : 4K
    نوع صفحه نمایش: LED
    رفرش ریت :120 هرتز
    سیستم عامل:Android
    حافظه داخلی 16 گیگابایت
    رزولوشن : 3840x2160 پیکسل
    پردازشگر تصویر: Cognitive Processor XR
    تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر: دارد
    نور پس زمینه:Direct Full Array LED
    Bluetooth: دارد
    اندازه نمایشگر:75 اینج
    پورت شبکه (LAN): دارد
    شبکه بی سیم (WiFi): دارد
    ادامه مطلب
    توضیحات

    نقد و بررسی تلویزیون  2022 سونی مدل 75X90K

    تلویزیون 75X90K یک تلویزیون هشمند با کارایی های بسیرا بالایی میباشد که در سال 2022  توسط برند سرشناس سونی معرفی و به بازار عرضه شده است.بلندگوهای دو کاناله ی این تلویزیون از قدرت خروجی صوتی 30 وات برخودار هستند، که در هر گوشه ای از محیطخود می توان شاهد صدای با کیفیت باشید. در بلندگوهای این محصول از تکونولوژی Dolby Atmos، 3D Surround Upscaling Acoustic Auto Calibration، استفاده شده است، که در ادامه مطلب بیشتر در مورد آنها توضیح می هیم.

     این تلویزیون از کیفیت تصویر بالا، بلندگوهای قدرتمند، قابلیت های هوشمندانه برخوردار شده است که نظر هر کاربر را به خود جلب می کند. اندازه 75 اینج این نمایشگر برای سالن های عمومی و سالن های پذایی گزینه ی عالی است. کیفیت تصویر 4K تصاویر را همانند واقعی برای کاربران به نمایش می گذارد. تلویزیون سونی از فناوری های XR Triluminos Pro، XR Motion Clarity، Wide Viewing Angle،10 XR Contrast Booster، XR HDR Remaster بهره مند شده است که هر کدام در بالا رفتن کیفیت تصویر نقش دارد. 

    تلویزیون سونی 75X90K قابلیت اتصال به اینترنت را از طریق WIFI و پورت LAN برای کاربران خود فراهم کرده است. از دیگر قابلیت های این تلویزیون دستیار صوتی گوگل (Google Assistant)، سیستم عامل اندروید، اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS، اینترنت اشیاء (IoT) ،قابلیت Living Decor و... هستند که در ادامه مطلب هر کدام را به صوتی مختصری توضیح داده ایم.

    قابلیت های هوشمندانه تلویزیون 55X90K سونی 

    این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنتی را از طریق WIFI و پورت LAN برای کاربران خود فراهم کرده است که تنها بر روی تلویزیون خودمی توانند به هر آنچه می خواهند در مدت زمان کمی دسترسی پیدا کنند. 75X90K دارای ریموت کنترل جدید سونی است این ریموت نسبت به کنترل های دیگر از دکمه های کمتری بهره مند شده است که به راحتی قابلیت تمیز شدن را دارد. ریموت کنترل همه کاره سونی به شما اجازه میدهد تا به کمک آن دستگاه های متصل شده به تلویزیون را نیز مدیریت و تنظیم کنید.

    تلویزیون سونی مدل 75X90K دارای سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری گوگل تی وی است که  از عملکرد عالی و قدرتمند برخوردار شده است. یکی از گزینه های عالی این تلویزیون به کمک  پروفایل Google Kids می توانید  یک حساب دیگری را برای کودکان خود ایجاد کنید. همچنین به کمک فرمان صوتی و دستیار صوتی Google Assistant کاربران بدون نیاز به هیچ گونه تایپ کردنی تنها به صورت صوتی می توانند دستور خود را تلویزیون بیان کنند و به محتویات دلخواه خود دسترسی پیدا کنند.  تلویزیون سونی دارای حافظه ی 16 گیگابایتی بوده که می توانند برنامه ها را بر روی حافظه ی تلویزیون نصب کنید.تلویزیون 2022 سونی X90K از دوربین بروایا کام Bravia Cam پشتیبانی میکند. این تلویزیون قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را دارد که این ارتباط از طرق Chromecast انجام می شود. 

    پردازنده Cognitive XR در نمایشگر سونی

    تلویزیون 75X90K سونی از پردازنده  Cognitive XR بهره مند شده است. Cognitive Processor XR در پردازش تصویر و صوت تلویزیون انقلاب ایجاد کرده است. به لطف این پردازنده تلویزیون  کیفیت واقعی را ارائه می دهد. سونی با تقلید از نحوه تفکر و پاسخ مغز پردازنده های شناختی کاملا جدید XR را تولید کرده است تا پیشرفته ترین تلویزیون ها را در اختیار شما قرار دهد.Cognitive Processor XR صفحه را به صدها ناحیه تقسیم کرده و اشیاء منفرد در این مناطق را بهتر از هر زمان دیگری تشخیص و شناسایی می کند. 

    کیفیت 4K سونی مدل 75X90K

    کیفیت تصویر گزینه ی هست که در هنگام خرید مورد توجه کاربران قرار می گیرد. شرکت سونی نیز این تلویزیون 75اینج را با کیفیت 4k بامیزان رزولوشن 3840x2160 پیکسلی به وارد بازار کرد است. کاربران با این تلویزیون تصاویر با کیفیت همانند واقعیت برای شما به نمایش می گذارد. تلویزیون سونی مدل 75X90K از استاندارد HDR با فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision برخودارد شده است. همچنین تلویزیون سونی به کمک فناوری XR HDR Remaster باعث عمق بخشیدن به محتوای HDR می شود. 

    تلویزیون 75X90K از فناوری 10 XR Contrast Booster برای تقویت روشنایی و فناوری Local Dimming برای بهبود کنتراست تصاویر برخودار شده است. پردازنده قدرتمند Cognitive XR در این تلویزیون باعث می شود که  صدا و تصویر تلویزیون با استفاده از هوش شناختی پزدازش کند و صحنه ها را همانند واقعی نمایش دهد. 

    پردازنده XR به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling  در نمایشگر باعث بالا بردن کیفیت تصاویر می شود. علاوه بر این در تلویزیون سونی فناوری XR Super Resolution  به صورت جداگانه اشیا موجود در صحنه را تشخیص می دهد. فناوری XR Motion Clarity باعث می شود صحنه های سریع بدون هیچ گونه تاری نمایش داده شوند. تلویزیون سونی به کمک فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید گسترده ای را برای کاربران در هنگام نگاه کردن به فیلم و برنامه ها ایجاد کرده است. 

    فناوری Triluminos Pro و طیف رنگی گسترده 

    تلویزیون سونی X90K با استفاده از قابلیت XR Colour و فناوری XR Triluminos Pro طیف وسیعی از رنگهای طبیعی را به کاربران خود نمایش می دهد. فناوری Triluminos Pro قابلیت تولید بیش از یک میلیارد رنگ طبیعی را دارد. فناوری XR Triluminos Pro رنگ ها را در پالت رنگ بزرگ تری نمایش می دهد. به این ترتیب عمق تصاویر به صورت خودکار افزایش پیدا می کند و شما شاهد تصاویر واقعی تری خواهید بود. تلویزیون 4K سونی X90K از فناوری Live Color نیز برای بهبود کیفیت رنگها و ایجاد سایه های طبیعی در تصاویر برخوردار است. تلویزیون 4K سونی X90K در مقابل تلویزیون های 4K معمولی که فقط سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی را نمایش می دهند، عملکرد بسیار بهتری دارد و صحنه های شگفت انگیزی را به نمایش می گذارد.

    فناوری XR HDR Remaster تلویزیون سونی

    شرکت سونی این تلویزیون خود را با فناوری جدید طراحی کرده است تا در تمامی مراحل کارکرد نظر کاربران را به خود کند و هیچ گونه نارضایتی نداشته باشد. فناوری XR HDR Remaster تصاویر واقعی تری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی نمایش می دهند. تلویزیون های LED معمولی کنتراست تصاویر را به صورت کلی تنظیم می کنند. فناوری XR HDR Remaster هر شی موجود در تصویر را تشخیص داده و با افزودن رنگ، تنظیم کنتراست و ... صحنه های  واقعی را با عمق بیشتر و رنگ طبیعی تر به نمایش می دهد. 

    صدای واقعی را با تلویزیون سونی X90K 

    بلندگوهای این تلویزیون به صورت دو کاناله تعبیه شده اند. قدرت خروجی صوتی بلندگوها 30 وات هست که کاربران در هر گوشه ای از فصا قرار گرفته باشند از صدای با کیفیت و طبیعی مواجه می شود. بلندگوها دارای سیستم صوتی آکوستیک Acoustic Multi-Audio هستند که باعث می شود صدای دقیق تری به گوش کاربران برسد. سیستم صوتی Acoustic Multi-Audio به کمک ویژگی XR Sound Position صدا را از صفحه نمایش تلویزیون و درست از جایی که در تصویر تولید شده است. تلویزیون سونی X90K به کمک تکنولوژی Dolby Atmos صدای سینمایی را پخش می کند.

    علاوه بر این به کمک تکنولوژی 3D Surround Upscaling  جهت پخش صدای فراگیر و سه بعدی نیز استفاده می کند. تلویزیون دارای تکنولوژی Voice Zoom 2 به کمک آن صدای دیالوگ ها را تقویت و وضوح آن را افزایش می دهد. پس با خرید این تلویزیون دیگر نیاز به خرید ساندبار و سیستم های صوتی دیگری نیست.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    75X90K

    مشخصات

    سال ساخت
    2022
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    75
    سیستم کاهنده نویز صدا
    دارد
    تلویزیون مخصوص
    کاربری خانگی و عمومیتماشای فیلمبازی
    قابلیت DVB-T
    yes
    بلوتوث
    yes
    سیستم های صوتی
    Dolby AtmosDTS Digital SurroundDolby Audio3D Surround Upscaling
    قابلیت اتصال به موبایل
    YES
    رزولوشن تصویر
    3840*2160
    تعداد بلندگو
    2 بلندگو
    نوع پنل
    VA
    VA
    پردازنده
    Cognitive XR
    خروجی VIDEO
    no
    شبکه بی سیم(wi- Fi)
    yes
    سری
    X90K
    مرورگر وب
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    120 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    تخت
    نسبت تصویر
    16:9
    ورودی HDMI
    yes
    ورودی USB
    yes
    ورودی Component
    no
    ورودی ویدئو Composite
    yes
    پورت LAN
    yes
    پورت RS-232C
    no
    زاویه دید افقی
    178 درجه
    سیستم های رنگ
    تکنولوژی XR Triluminos Pro جهت تولید طیف گسترده رنگ ها
    خروجی Audio
    yes
    خروجی هدفون
    yes
    تله تکست
    yes
    بازی
    yes
    تایمر خاموش
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    حافظه داخلی
    yes
    اقلام همراه
    دفترچه راهنما _ کابل برق _ ریموت کنترل _ باتری- پایه _ پیچ های اتصال
    موتور تصویر
    Cognitive XR
    اشتراک گزاری هوشمند
    yes
    زبان و منو فارسی
    no
    ورودی تیونر
    DVB-T/T2
    سیستم عامل
    Android
    منبع تغذیه:
    AC 220-240V, 50/60Hz
    HDR
    Yes
    حالت تصویر
    Vivid, Standard, Cinema, IMAX Enhanced, Game,Graphics, Photo, Custom, Dolby Vision Bright, Dolby Vision Dark, Netflix calibrated
    DLNA
    Yes
    صفحه کلید HID
    قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد بی سیم از طریق بلوتوث به تلویزیون_قابلیت HID برای اتصال موس و کیبورد از طریق USB به تلویزیون
    تقویت رنگ
    تکنولوژی Live Colour
    RF In
    دارد
    مدل پایه
    پایه بغل
    HDR - HDR10
    دارد
    HDR - HLG
    دارد
    فروشگاه نرم افزار
    گوگل پلی
    تکنولژی صفحه نمایش
    LED
    رمزگشایی DTS
    دارد
    تولید کننده
    SONY
    عمق رنگ (بیت )
    10
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    تکنولوژی XR 4K Upscaling
    تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
    تکنولوژی Voice Zoom 2
    ورودی HDMI 2.1
    YES
    پشتیبانی از HGiG
    NO
    حالت بازی یا Game Mode
    YES
    قابلیت ضبظ برنامه PVR
    NO
    پشتیبانی از Apple Airplay
    yes
    قابلیت نصب برنامه
    yes
    پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
    yes
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    تلویزیون
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: x80l
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 42,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سونی 55X80Lتلویزیون سونی 55X80L با پنل ADS و رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تماشای محتواهای HDR را با کیفیتی واقعی‌تر تجربه کنید....
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 38,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55Q70C تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 52,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q70Cتلویزیون سامسونگ 65Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q70Cتلویزیون سامسونگ 75Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 93,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 85Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C85 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 71,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C75 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 70Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C70 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 45,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C65 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم