برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تلویزیون سامسونگ 43BU8500

دسته بندی: صوتی تصویری
نام تجاری:

ویژگی های شاخص کالا :

  • سال ساخت: 2022
  • مدل: BU8500
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • اینچ: 43 اینچ
  • بلوتوث: yes

  • کد QR را برای باز کردن این صفحه بر روی تلفن همراه خود اسکن کنید.
    0 تومان (بدون مالیات)
    معرفی کوتاه محصول

    تلویزیون سامسونگ 43BU8500

    تلویزیون سامسونگ 43BU8500 با رنگ کریستالی پویا و رنگی واقعی، در حالت خالص با کریستال ریز تولید شده است.باCrystal Processor 4K  هر سایه رنگ را همانطور که در 4K قدرتمند در نظر گرفته شده می توانید احساس کنید.همینطور با استفاده از Smart Hub فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، بازی ها و صفحه نمایش های محیطی مورد علاقه خود را در یک مکان کشف کنید.

    ادامه مطلب
    توضیحات

    نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 43BU8500

    تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43BU8500 یکی دیگر از سری تلویزیون های سال 2022 سامسونگ میباشد. که از قدرت و کیفیت بالایی برخودار است. این محصول با قابلیت های فراوانی که در اختیار شما قرار میدهد به یکی از محبوب ترین وسیله ها برای گذراندن اوقات فراغت شما تبدیل میشود. سامسونگ طراحی این تلویزیون را بسیار باریک با کناره های محدود شده انجام داده است که چشمان بیننده روی تصاویر در حال نمایش تمرکز داشته باشد.

    از کیفیت تصویری عالی برخودار است و تصاویر را با رزولوشن بینظیری به نمایش میگذارد. شما میتوانید با این محصول سامسونگ برنامه ها و فیلم های مورد علاقه تان را با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنید و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرید. سامسونگ با به کار گذاشتن به روز ترین و بهترین فناوری ها توانسته کیفیت تصاویر این تلویزیون را همانند واقعیت افزایش دهد .و جزئیات نفس گیر تصاویر را برای بیننده به ارمغان آورد.

    در کنار این ها وجود سیستم صوتی کاملا قدرتمند و فراگیر در این تلویزیون تماشای تصاویر با کیفیت را دوچندان میکند و بیننده را به خوبی در تصاویر غرق میکند. همچنین این تلویزیون هوشمند بوده و توانایی برقراری ارتباط خوبی با شما دارد. از جمله میتواند از دستورات صوتی شما پیروی کند . شما از طریق صدای خود میتوانید از امکانات تلویزیون استفاده کنید. در کنار اینها این تلویزیون گزینه ی خوبی نیز برای گیمیگ ها نیز میباشد و به خوبی میتواند همراه لحظه های شیرین بازی های مورد علاقه تان باشد.

    در ادامه ی این مطلب جزئیات بیشتری از امکانات این محصول مطرح شده است . میتوانید با بهره گیری از آن ها خریدی بهتر و آگاهانه داشته باشید.

    قدرت نمایش متفاوت رنگ ها و تصاویر در تلویزیون سامسونگ 43BU8500

    این محصول سامسونگ که یکی از رقبای سر سخت در بازار های جهانی میباشد و از سری محصولات پر طرفدار نیز است به کیفیت تصویری 4K مجهز شده است. کیفیت تصویری 4K قادر است تصاویر را با رزولوشن بالای 3840x2160 پیکسلی به نمایش بگذارد. این امر باعث میشود تصاویر با جزئیات نفس گیری به نمایش در آیند. در تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43BU8500 از پردازشگر قدرتمند Crystal Processor 4K بهره گرفته شده است که با پردازش دقیق تصاویر باعث میشود با بهترین کیفیت ممکن خود را نشان دهند.

    همچنین یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد در این محصول وجود فناوری Dynamic Crystal Color میباشد. این فناوری قدرت تولید بیش از 1 میلیارد رنگ را در صفحه نمایش فراهم می‌کند. این امر باعث میشود تصاویر با نمایی واقعگرایانه و کاملا طبیعی تولید و پخش شوند. تکنولوژی HDR و فرمت های آن یعنی فرمت HLG فرمت HDR10+ یکی دیگر از نقاط قوت تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43BU8500 میباشد که سامسونگ برای آن قرار داده است. این تکنولوژی با فرمت ای به کاربرده شده همراه آن باعث تولید تصایوری درخشان میشوند. در واقع این تکنولوژی رنگ ها را عمیق تر و درخشان تر نمایش میدهد .که باعث میشود محتوا با بهترین حالت ممکن نمایش داده شود.

    همچنین در این تلویزیون سری 2022 سامسونگ از تکنولوژی Contrast Enhancer بهره گرفته شده . که این تکنولوژی با تقویت و تنظیم کنتراست تصاویر به صورت خودکار بهترین نما از صحنه های در حال پخش را به شما نشان میدهد.

    کیفیت تولید صدا در تلویزیون سامسونگ 43BU8500

    بعد از تصویر صدا مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک تلویزیون ایده ال میباشد. و کیفیت بالای سیستم صوتی لذتی ویژه به محتوا ها و برنامه های مورد علاقه تان میبخشد. تلویزیون سامسونگ 43BU8500 دارای سیستم صوتی دوکاناله میباشد.

    این سیستم صوتی صدایی برابر با 20 وات را تولید خواهد کرد. سامسونگ برای تقویت و پخش این صدای 20 واتی در بهترین حالت ممکن از فناوری های نوین و قدرتمنی بهره گرفته است. Dolby Digital Plus از بهترین ویژگی‌های این سیستم صوتی میباشد که سامسونگ آن را به کار برده است. این فناوری باعث میشود صدایی رسا و قدرتمند تولید شود .قطعا شما می توانید تجربه ی شنیداری عالی را داشته باشید.

    همچنین سامسونگ برای مواقعی که به آن سندبار متصل میکنید قابلیت Q-Symphony را قرار داده است. این قابلیت باعث میشود صدای سندبار و بلندگوها به صورت هوشمند با یکدیگر هماهنگ شوند و بدون وجود هیچ تاخیری صدا را پخش کنند.

    تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43BU8500
    تلویزیون 43 اینچ سامسونگ مدل 43BU8500

    تجربه دلنشین برای گیمر ها

    سامسونگ این تلویزیون را به قابلیت های عالی برای گیمر ها نیز مجهز کرده است. و توانسته تمامی مخاطبان خود را از این محصول سال 2022 خود راضی نگه دارد. در این تلویزیون از قابلیت ALLM استفاده شده است.در واقع این عبارت مخفف کلمه ی Auto Low Latency mode میباشد.

    این قابلیت به صورت هوشمند اتصال کنسول بازی به آن را شناسایی خواهد کرد. و به محض شناسایی کنسول بازی آن را روی حالت گیمینگ تنظیم میکند. این امر باعث میشود تاخیر در ورودی به پایین ترین میزان خود برساند . در نتیجه شما می توانید بازی ها را با هیجانی شگفت انگیزتر انجام دهید.

    قابلیت های هوشمند و سرگرم کننده در تلویزیون سامسونگ 43BU8500

    تلویزیون سامسونگ 43BU8500 از سری تلویزیون های هوشمند و پیشرفته ی سامسونگ میباشد . این تلویزیون با امکاناتی عالی و سرگرم کننده به بازار عرضه شده است. همچنین این تلویزیون مانند دیگر تلویزیون های هوشمند برند سامسونگ به سیستم عامل انحصاری این برند ینی تایزن مجهز است. با این تفاوت که در تلویزیون BU8500 از پیشرفته ترین و بهروز ترین نسخه ی این سیستم عامل یعنی رابط کاربری Smart Hub بهره گرفته شده است.

    در تلویزیون 2022 سامسونگ شما امکان نصب و اجرای انواع برنامه ها را خواهید داشت . همچنین قابلیت اتصال به اینترنت نیز برایتان فراهم شده است. در کنار این ها شما میتوانید با کمک مروگر های وب به صفحه وب های موردعلاقه تان نیز سربزنید.

    سایر قابلیت های هوشمند

    برنامه SmartThings از جذاب ترین ویژگی های این تلویزیون میباشد .شما امکان اتصال تمامی لوازم خانگی هوشمند را به تلویزیون خواهید داشت. با این برنامه شما میتوانید به راحتی تنها از طریق ریموت کنترل تلویزیون سایر لوازم هوشمند خانه خود را نیز کنترل نمایید.

    اگر قصد داشتن یک تماس تصویری با کیفیت  روی یک صفحه نمایش 43 اینچ را دارید تلویزیون سامسونگ 43BU8500 بهترین گزینه است. این تلویزیون با دسترسی به برنامه مخصوص Google Duo به شما این امکان را میدهد به راحتی بتوانید تماس تصویری های خود را با تلویزیون به انجام برسانید.

    همچنین این تلویزیون امکان پشتیبانی از دستیار های صوتی و پیروی از دستورات صوتی شما را نیز دارد. به بیان دیگر شما میتوانید از طریق صدای خود با تلویزیون ارتباط برقرار کنید .همچنین با دستورات صوتی از تلویزیون استفاده نمایید.

    اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ  43BU8500 را دارید. شما می توانید به راحتی به سایت فروشگاه بانه تک مراجعه کنید و محصول مورد نظر را انتخاب کنید و خرید مطمئنی را با ما تجربه کنید.

    ادامه مطلبنمایش کمتر
    جزئیات محصول
    43BU8500

    مشخصات

    سال ساخت
    2022
    مدل
    BU8500
    کیفیت صفحه نمایش
    4K
    اینچ
    43 اینچ
    بلوتوث
    yes
    تعداد ورودی USB
    2 پورت
    توان خروجی صدا
    20 وات
    سیستم های صوتی
    Dolby Digital Plus (EAC3)_ Dolby AC4_ Dolby MS12 2ch_ Dolby Digital (AC3)_ Dolby Audio_ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
    قابلیت اتصال به موبایل
    YES
    رزولوشن تصویر
    3840x2160
    پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت
    4K@60Hz
    نسخه ورودی HDMI
    HDMI 2.0
    ابعاد خالص با پایه (سانتی متر)
    966.3x624.1x187.6
    منبع تغذیه
    AC 100-240V, 50/60Hz
    سری
    8
    لوازم جانبی
    ریموت کنترل _ پایه رومیزی _ پیچ اتصال پایه _ دفترچه راهنما _ راهنمای نصب _ کابل برق
    مرورگر وب
    yes
    شبکه بی سیم Wi-Fi
    yes
    سرعت رفرش تصویر/ MCI
    60 هرتز
    نوع صفحه نمایش
    Crystal
    تعداد ورودی HDMI
    3 پورت
    پورت LAN
    yes
    تله تکست
    yes
    فرمان صوتی
    yes
    ابعاد خالص(سانتی متر)
    966.3x560.3x25.7
    ریموت کنترل
    دارای ریموت هوشمند
    زبان و منو فارسی
    yes
    طراحی
    تخت
    سیستم عامل
    Tizen
    مشخصات تیونر
    گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) _ گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
    مناسب برای
    تماشای فیلم _ استفاده خانگی و معمولی
    بلندگوی دیجیتال
    yes
    سیستم نور زمینه
    Edge LED
    راهنمای تلویزیون بر روی صفحه نمایش / EPG:
    دارد
    کشور سازنده
    کره
    ابعاد بسته (سانتی متر)
    1093x677x129
    نوع پردازنده
    Crystal Processor 4K
    HDR
    +HDR10 _ HLG
    حالت تصویر
    Standard _ Dynamic_ Filmmaker_ Movie
    DLNA
    Yes
    RF In
    دارد
    حسگر دمای Eco
    دارد
    تولید کننده
    SAMSUNG
    کشور مونتاژ
    مصر
    عمق رنگ (بیت )
    10 (8+FRC)
    تکنولوژی ارتقای کیفیت تصویر
    YES
    تکنولوژی ALLM
    YES
    پشتیبانی از HGiG
    YES
    حالت بازی یا Game Mode
    YES
    پشتیبانی از Apple Airplay
    yes
    قابلیت نصب برنامه
    yes
    پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)
    yes
    قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
    yes
    کانال برگشتی صدای HDMI
    yes
    نوع کانال برگشتی صدای HDMI
    eARC_ ARC
    نظرات
    بدون نظر
    ویدیو رضایت مشتریان
    محصولات مشابه
    تلویزیون
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: x80l
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 42,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سونی 55X80Lتلویزیون سونی 55X80L با پنل ADS و رزولوشن 4K، تصاویر با جزئیات بالا و رنگ‌های زنده را به شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از HDR10 و Dolby Vision، تماشای محتواهای HDR را با کیفیتی واقعی‌تر تجربه کنید....
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 38,500,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 55Q70C تلویزیون سامسونگ 55Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 52,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q70Cتلویزیون سامسونگ 65Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q70C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q70Cتلویزیون سامسونگ 75Q70C یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 93,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 85Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C85 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 71,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 75Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C75 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    ناموجودSold out
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 0 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 70Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C70 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن
    قیمت تلویزیون سامسونگ
  • سال ساخت: 2023
  • مدل: Q60C
  • کیفیت صفحه نمایش : 4K
  • سیستم کاهنده نویز صدا : yes
  • بلوتوث: yes
  • 45,000,000 تومان (بدون مالیات)
    تلویزیون سامسونگ 65Q60C تلویزیون سامسونگ Q60C65 یک تلویزیون با صفحه نمایش QLED است که در سال 2023معرفی شده است. این مدل از تلویزیون‌های 4K با کیفیت تصویر بالا است و برای استفاده خانگی و حرفه‌ای مناسب است. دارای طراحی...
    دوست داشتن

    فهرست

    یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

    ورود به سیستم